Welke Royal Canin brok?
-
daan
- Snuffelneus

Leuk om deze discussie te lezen en er van uit op te maken dat we gewoon naar ons gezonde verstand moeten luisteren wat betreft voeding!
heb 3 kids waarvan 2 fles hebben gehad 1 borst ( sta achter beide mist je je er goed bij voelt)
Onze vorige honden hebben altijd brokken gehad ( die van cranenbroek!) en zijn 13,5 en 15 geworden zonderen voedings problemen.
nu pup aan de rc maar ga kijken naar voeding die ik vind dat bij haar en mij past.
Ik geloof niet dat 1 dingen beter is als t anderen. Iets wat niet goed is mag niet verkocht worden.
gr daan
heb 3 kids waarvan 2 fles hebben gehad 1 borst ( sta achter beide mist je je er goed bij voelt)
Onze vorige honden hebben altijd brokken gehad ( die van cranenbroek!) en zijn 13,5 en 15 geworden zonderen voedings problemen.
nu pup aan de rc maar ga kijken naar voeding die ik vind dat bij haar en mij past.
Ik geloof niet dat 1 dingen beter is als t anderen. Iets wat niet goed is mag niet verkocht worden.
gr daan
*bono( golden 13,5 geworden)
*lobbes( golden 15 geworden)
*lobbes( golden 15 geworden)
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

daan schreef:Leuk om deze discussie te lezen en er van uit op te maken dat we gewoon naar ons gezonde verstand moeten luisteren wat betreft voeding!
Ik geloof niet dat 1 dingen beter is als t anderen. Iets wat niet goed is mag niet verkocht worden.gr daan
Was dat maar waar
-
Luna2806
- Snuffelneus

Wij geven onze Luna brokken van Prins, hier doet zij en onze vorige hond Tara het geweldig op! Kennissen van ons geven hun honden ook RC en die doen het hier juist weer heel erg goed op...
Denk dat per hond verschillend is, wat de beste brok is..
Gewoon uitproberen waar ze goed op reageren en dan is merk of soort voer niet van belang..
Groet!
Denk dat per hond verschillend is, wat de beste brok is..
Gewoon uitproberen waar ze goed op reageren en dan is merk of soort voer niet van belang..
Groet!
Tara 26/05/2006 - 22/08/2013
(Je bent en blijft onze bruine beer!)
(Je bent en blijft onze bruine beer!)
-
aht
- Kleine hondenneus

Ik geef aan Dina : Nutro Natural Choice Adult Light (lam & rijst) en aan Genie : Senior (kip & rijst), soms ook een weekje Duck.
-
Gina1990
- Snuffelneus

Re: Welke Royal Canin brok?
Bruno kreeg tot de 15 maanden royal canin labrador Junior en daarna labrador adult.
daar doet hij het perfect op!
weegt altijd tussen de 25-27 kilo, zit mooi in zijn vacht, is opgewekt en vrolijk!
daar doet hij het perfect op!
weegt altijd tussen de 25-27 kilo, zit mooi in zijn vacht, is opgewekt en vrolijk!
- Wimbo
- Snuffelneus

Allemaal ove Royal Canin, maar... wazzup met BONZO? Goed, slecht? Matig?
La, la, la, Labrador!!
-
Haasje
- Middelgrote hondenneus

Als je dit topic helemaal hebt gelezen weet je dat het hier eigenlijk amper over Royaal Konijn gaat. Bonzo is niet het beste in zijn soort. Zie deze site voor criteria om je keuze te maken voor brokken of verse natuurlijke voeding: http://www.voerwijzer.com
Groetjes, Linette
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
- Wimbo
- Snuffelneus