iris schreef:Wauw Finn

Wat blijft hij toch goed aankomen Sandra!
Hoe is het met zijn loopje? Wordt het al beter?
Tuurlijk vier je geen carnaval, was even vergeten dat je niet uit Brabant komt!

Heb je het weleens gevierd?
groetjes Iris
Ja, ik sta ook echt versteld van het harde aankomen! Ik vroeg gisteren toevallig nog aan mijn moeder of zij dacht dat hij echt veel gegroeid was. Ze dacht van niet. Het is hem nu echt niet aan te zien. Soms is hij heel pafferig als hij zo veel is aangekomen, maar nu absoluut niet. Ik geloof dat ze vanaf 4 maanden ook een soort groeispurt meemaken. Over een maand of 2 (?) wordt het allemaal weer wat minder geloof ik. Tenminste, zoiets las ik laatst.
Ik heb nog nooir carnaval gevierd, het lijkt me wel leuk een keer mee te maken. Heel toevallig had ik het er vorig jaar met een vriendin nog over. We wilden het wel een keer meemaken! Maar ja, nu is Finn er en zij is druk met haar eigen dingen. Misschien volgend jaar of zo
Oh en dat loopje... Ik heb het er dus met Diana over gehad en zij zei dat ik er ook niet te veel op moet letten, dan wordt het een beetje obsessief. Is ook zo, ik zie dan steeds weer iets anders (of daar ben ik misschien bang voor, ik weet het niet) Toch is het moeilijk het te negeren als je dat loopje blijft zien. Ik kijk het tot maandag aan, mocht het dan nog zo zijn neem ik weer even contact op. Misschien is het ook wel gewoon zijn manier van lopen, maar het was me nog niet eerder opgevallen!