Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Volgens mij is tandjes over elkaar heen krijgen niet zo goed. althans de tand die er dan zit moet wel vrij snel er ook uitkomen geloof ik. Kan me ook herinneren dat Diana hier iets over gezegt heeft toen we Chester op gingen halen.

En dat loopje ... ja toevallig dacht ik vanmiddag toen ik Chester zag lopen ook dat het wel lijkt alsof hij anders gaat lopen. Hij schud ook ontzettend met zijn kontje zeg maar. :?
dacht al misschien moet ik het eens filmen en hier zetten.. 8)

Nu zit ik op mijn werk.. ( let niet op het tijdstip.. heb nachtdienst :oops: )

Groetjes Kristy
iris

Ongelezen bericht door iris »

Jeej Kristie, wat een latertje op het forum!!

Toen ik bij Diana was wilde heb ik ook wat vraagjes gesteld over de tandjes. Tessel zijn ondertandjes groeien namenlijk scheef. Diana gaf als tip dat ik zijn tandvlees moest masseren. Bij de tandjes beneden aan de voorkant over het tandvlees wrijven en bij de boventandjes aan de binnenkant (zeg maar zijn verhemelte) masseren. Dit zodat je het stimuleert dat de melktandjes er iets eerder uit komen. Pas dan kunnen de volwassen tandjes netjes recht gaan staan.

De dames waren heel groot, ze zijn ook best aan de maat, maar Diana zei dat dit komt omdat wij onze hondjes een heel ander soort beweging geven. Zij gaat natuurlijk niet 3 of 4 keer per dag met ze lopen, terwijl wij dit wel doen. Ze waren ook erg pluizig(veel haar), maar dit kwam omdat ze buiten slapen en eigenlijk nooit binnen zijn. Al met al waren het 2 heel knappe meiden hoor!

groetjes Iris
iris

Wat een schatje, daar kun je toch gewoon niet boos op worden!
kristies
Speurneus
Speurneus

Dag broers!!

Hoe is het met jullie?? Met mij goed hoor. Baasje en vrouwtje zijn weer aan het werk.. :(
Vrouwtje gaat tegenwoordig zelfs s`avonds laat naar haar werk.. :? baasje zegt dat hij het ook niet gezellig vind.. maar gelukkig is ze s`ochtends als ik wakker wordt weer terug. :D
Ze komt net uit haar bed gerolt en we hebben lekker gewandelt ( is het bij jullie ook zo mooi weer?? :) ) Vrouwtje is nog een beetje dufjes, dus ik doe maar lief tegen d`r.. :lol:
Vanavond weer naar school!! Heb er zin in !! :schreeuw:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Jep bij ons was het ook mooi weer, maar ik moest werken en Joost is ziek! :(
De moeder van Joost moest Enzo uit komen laten tussen de middag.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Jep bij ons was het ook mooi weer, maar ik moest werken en Joost is ziek! :(

Miranda
:( Dat is niet zo mooi...wens Joost maar beterschap... !
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

kristies schreef:
miran&joost schreef:Jep bij ons was het ook mooi weer, maar ik moest werken en Joost is ziek! :(

Miranda
:( Dat is niet zo mooi...wens Joost maar beterschap... !
Er heerst ook weer wat geloof ik, beterschap hoor!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

@ Kristy: Hoe was het op de puppiecursus? Alles goed gegaan? Wij hebben aanstaande dinsdag een keertje vrij vanwege de voorjaarsvakantie. Jammer hoor! Dat wordt thuis even wat extra trainen.
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:@ Kristy: Hoe was het op de puppiecursus? Alles goed gegaan? Wij hebben aanstaande dinsdag een keertje vrij vanwege de voorjaarsvakantie. Jammer hoor! Dat wordt thuis even wat extra trainen.
Wij hebben inderdaad volgende week ook een weekje vrij..

de cursus was niet zo vandaag... althans het was wel leuk, maar Chester had bok-bui en wilde vanalles behalve luisteren.. :evil: en daarnaast was er een stagaire die stukken van de cursus gaf, maar ze was nogal moeilijt te verstaan en rond ons waren ze op veldjes ook aan het schreeuwen.. dus dat maakte het er ook niet makkelijker op..
Ach er zaten zeker ook goede momenten tussen.. maar het is wel eens beter gegaan....... :wink:
Hij weegt trouwens ruim 15 kilo!! :shock: vind hem ook een beetje mollig worden, dus we gaan langzaam toch wat minder eten geven denk ik...
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:@ Kristy: Hoe was het op de puppiecursus? Alles goed gegaan? Wij hebben aanstaande dinsdag een keertje vrij vanwege de voorjaarsvakantie. Jammer hoor! Dat wordt thuis even wat extra trainen.
Wij hebben inderdaad volgende week ook een weekje vrij..

de cursus was niet zo vandaag... althans het was wel leuk, maar Chester had bok-bui en wilde vanalles behalve luisteren.. :evil: en daarnaast was er een stagaire die stukken van de cursus gaf, maar ze was nogal moeilijt te verstaan en rond ons waren ze op veldjes ook aan het schreeuwen.. dus dat maakte het er ook niet makkelijker op..
Ach er zaten zeker ook goede momenten tussen.. maar het is wel eens beter gegaan....... :wink:
Hij weegt trouwens ruim 15 kilo!! :shock: vind hem ook een beetje mollig worden, dus we gaan langzaam toch wat minder eten geven denk ik...
Zo hee! Chester komt ook al zoveel aan ineens! Finn is de laatste drie weken steeds een kilo of meer gegroeid! Vorige week vrijdag woog hij 15.1 kilo...morgen weer wegen. We zijn gaan minderen en ik denk ook dar hij dit keer niet veel is aangekomen...er mag wel weer een beetje bij, hij begint wat dunnetjes te worden. Maar ja, morgen weet ik het zeker.

Finn had dinsdag ook zo'n bui.. Tja, daar kun je niet veel mee op zo'n moment. Nou ja, als we moesten oefenen luisterde hij perfect, maar zodra ik heel even geen aandacht aan meneer gaf ging hij heel irritant doen om zo aandacht te trekken. Ach ja, puppiepuberen...?! haha
iris

Wauw Chester, volgens mij ga je nu Tessel voorbij in gewicht. Hij woog vorige week 14,6 kg, kan hem helaas zondag niet wegen, maar dat komt volgende week wel weer! Ik ben hem in ieder geval 3 x 100 gram gaan geven omdat hij echt teveel aankwam. Vandaag ook weer een wormenkuurtje gehad! Verder alles goed, ben hard aan het trainen op de moeilijke oefeningen. Heb gister in de tuin geoefend. Tessel los en dan zitten en ik kan al een meter of 10 van hem vandaan zonder dat hij van zijn plaats komt. Als ik hem dan roep komt aan werkelijk aangespurt.... echt leuk hoor!
Na vandaag lekker 4 dagen vrij! Zaterdag ga ik lekker carnavallen en Tessel blijft dan bij mijn ouders. Verder zondag niet veel bijzonders en maandag meelopen met een vriendin in de kinderoptocht(met haar kindjes) Dinsdag de optocht hier in Rijen kijken en ik wil dan even kijken wat Tessel op zoveel kabaal doet. De optocht komt toch bijna voor de deur langs, dus hij is zo weer binnen als het moet.
Hebben jullie nog plannen voor de carnaval? Vind het trouwens wel erg jammer dat de cursus zondag niet doorgaat, maarja, dat heb je in Brabant he!
Gaat trouwens 4 maart nou wel of niet door? Ik weet eigenlijk niet of we nou die datum vast hadden liggen.
Groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik zei gisteren nog dat ik dacht dat Finn niet veel was aangekomen, hij is een stuk smaller geworden. Veel verder dan dit kan ik er niet naast zitten, Finn is gewoon een kilo aangekomen!! (16.1 kilo nu)

Ik doe niet aan carnaval. Tja, dat heb je met mensen uit het westen, ik kom niet uit brabant :)

Maar wel lekker hoor, even 4 daagjes vrij! Geniet er lekker van.
iris

Wauw Finn :shock: Wat blijft hij toch goed aankomen Sandra!
Hoe is het met zijn loopje? Wordt het al beter?

Tuurlijk vier je geen carnaval, was even vergeten dat je niet uit Brabant komt! :wink: Heb je het weleens gevierd?

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Ik zei gisteren nog dat ik dacht dat Finn niet veel was aangekomen, hij is een stuk smaller geworden. Veel verder dan dit kan ik er niet naast zitten, Finn is gewoon een kilo aangekomen!! (16.1 kilo nu)

Ik doe niet aan carnaval. Tja, dat heb je met mensen uit het westen, ik kom niet uit brabant :)

Maar wel lekker hoor, even 4 daagjes vrij! Geniet er lekker van.
Hier ondanks wonen in Brabant ook geen carnaval hoor... :) ben dan ook geboren in zeeland.. :wink: maar vriendlief is een echt oerbrabander en toch ook geen carnaval.. dus ze bestaan!!

Ik ga ``lekker`` werken.. zijn mijn collega`s heeeel blij mee.

Zo Finn 16,1 kg .. het blijft een terechte kop-loper... 8)

Iris veel plezier in je vrije dagen! Geniet ervan :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

iris schreef:Wauw Finn :shock: Wat blijft hij toch goed aankomen Sandra!
Hoe is het met zijn loopje? Wordt het al beter?

Tuurlijk vier je geen carnaval, was even vergeten dat je niet uit Brabant komt! :wink: Heb je het weleens gevierd?

groetjes Iris
Ja, ik sta ook echt versteld van het harde aankomen! Ik vroeg gisteren toevallig nog aan mijn moeder of zij dacht dat hij echt veel gegroeid was. Ze dacht van niet. Het is hem nu echt niet aan te zien. Soms is hij heel pafferig als hij zo veel is aangekomen, maar nu absoluut niet. Ik geloof dat ze vanaf 4 maanden ook een soort groeispurt meemaken. Over een maand of 2 (?) wordt het allemaal weer wat minder geloof ik. Tenminste, zoiets las ik laatst.

Ik heb nog nooir carnaval gevierd, het lijkt me wel leuk een keer mee te maken. Heel toevallig had ik het er vorig jaar met een vriendin nog over. We wilden het wel een keer meemaken! Maar ja, nu is Finn er en zij is druk met haar eigen dingen. Misschien volgend jaar of zo :wink:

Oh en dat loopje... Ik heb het er dus met Diana over gehad en zij zei dat ik er ook niet te veel op moet letten, dan wordt het een beetje obsessief. Is ook zo, ik zie dan steeds weer iets anders (of daar ben ik misschien bang voor, ik weet het niet) Toch is het moeilijk het te negeren als je dat loopje blijft zien. Ik kijk het tot maandag aan, mocht het dan nog zo zijn neem ik weer even contact op. Misschien is het ook wel gewoon zijn manier van lopen, maar het was me nog niet eerder opgevallen!
Plaats reactie