Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
iris
Nou Sandra, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik ben ook als de dood dat er iets met Tessel gebeurt. Als ik 's ochtend uit bed kom ben ik blij als ik een teken van leven hoor beneden in de bench. Op de een of andere manier ben je toch steeds bang dat er iets met je grootste schat gebeurt. en je moet er toch niet aan denken dat hij echt wat heeft aan zijn poot. Waarschijnlijk zal het wel met het groeien te maken hebben en heb je je weer voor niets druk gemaakt,(zo werkt dat bij mij tenminste altijd) maar ik vind het heel erg herkenbaar!!
Het komt vast helemaal goed met onze schatten!!!!
groetjes Iris
Het komt vast helemaal goed met onze schatten!!!!
groetjes Iris
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

Hopelijk is Finn snel weer van zijn loopje af.. maar ik herken het wel hoor dat gefixeert zijn op de gezondheid ..
een tijd geleden ( vlak voordat Chester kwam) was Doerak ( 1 van mijn katers) ineens ziek. Hij sprong van de bank en viel om... kon niet meer op zijn pootjes staan en keek uit zijn ogen alsof hij dronken was ofzo.. ik helemaal in paniek
huilend de dierenarts gebelt ( het was s`avonds 23.00uur
terwijl bij de dierenarts aangekomen hij zich amper anders dan anders gedroeg.. heeft hij voor de zekerheid een vocht infuus gehad omdat het leek op vergiftigingsverschijnselen.. maar achteraf viel het reuze mee... maar onderweg in de auto heb ik toen wel tegen wes gezegt dat ik zo bang ben dat ik met Chester nog erger in paniek zal raken als er wat is.. terwijl als mensen ziek zijn ik er heel goed mee om kan gaan.. maar ze kunnen het ook niet vertellen he als ze ergens pijn hebben.. naar is dat..
( sorrie voor het lange verhaal )
Maar goed om een lang verhaal heel kort te maken; ik snap je bezorgdheid heeel goed!!
een tijd geleden ( vlak voordat Chester kwam) was Doerak ( 1 van mijn katers) ineens ziek. Hij sprong van de bank en viel om... kon niet meer op zijn pootjes staan en keek uit zijn ogen alsof hij dronken was ofzo.. ik helemaal in paniek
( sorrie voor het lange verhaal )
Maar goed om een lang verhaal heel kort te maken; ik snap je bezorgdheid heeel goed!!
-
iris
-
iris
-
miran&joost
Wat leuk om weer wat van Tessel te zien, en wat wordt Enzo zijn broer groot en stoer!
Nou ik had altijd al zoiets van mijn vrouwtje is een beetje getikt...
Maar gisteren was het me helemaal duidelijk hoor!
Komt ze na lang (daar achter die grote trap) ze noemen dat "boven" weer beneden, heeft ze toch een raar pak aan
Ze leek wel een serveerster!!!!
Ikke natuurlijk gelijk even in dat pakje bijten he
maar dat mocht niet. :x
Nouweuuuh, kan iemand mij niet herplaatsen????
Ik zit er maar mooi mee te kijken hier....
Oh en de baas die bleef lekker bij mij toen mijn vrouwtje weg ging, die schijnt ziek te zijn. Vond ik natuurlijjk niet erg
Miranda
Komt ze na lang (daar achter die grote trap) ze noemen dat "boven" weer beneden, heeft ze toch een raar pak aan
Ikke natuurlijk gelijk even in dat pakje bijten he
Oh en de baas die bleef lekker bij mij toen mijn vrouwtje weg ging, die schijnt ziek te zijn. Vond ik natuurlijjk niet erg
Miranda
-
kristies
- Speurneus

Kom maar hier hoor Enzo!!! Dat soort dingen kun je maar het beste ontvluchten..miran&joost schreef:Wat leuk om weer wat van Tessel te zien, en wat wordt Enzo zijn broer groot en stoer!
Komt ze na lang (daar achter die grote trap) ze noemen dat "boven" weer beneden, heeft ze toch een raar pak aan![]()
![]()
Ikke natuurlijk gelijk even in dat pakje bijten hemaar dat mocht niet. :x
Oh en de baas die bleef lekker bij mij toen mijn vrouwtje weg ging, die schijnt ziek te zijn. Vond ik natuurlijjk niet erg![]()
Miranda
Beterschap hoor Joost!!
-
miran&joost
Hé Broers,
Baasje vertelde me vanmorgen dat het vanmiddag klaar is met die gekke streken van het vrouwtje
. Gelukkig, want dan kan ik ook weer eens wat meer met haar spelen
Ook verklapte hij me dat er binnenkort een begin wordt gemaakt aan een buitenverblijf voor me
, dan kan ik lekker buiten spelen als ik en paar uurtjes alleen ben, zonder dat ik de hele tuin sloop
, want dat is een hobby die ik op dit moment helemaal uitgevonden heb
. Ik krijg dan een ren met een huisje voor mezelf er aan vast
Had al wel gelezen dat jullie ook al een plekje buiten hebben, maar hoe groot zijn deze qua oppervlakte ???. We hebben namelijk niet zo gigantisch veel plek achter ons rijtjeshuis (daarom mag ik lekker vaak uit gaan razen langs de Maas
:feest4:
),
omdat ik in een soort van dierentuin woon..... (binnen staat een grote glazen bak met schildpadden, dat zijn gekke dingen joh... Die kunnen niet eens rennen
??: . En buiten heeft de baas een grote bak met water, waar allemaal gekleurde vissen in zitten, daar zullen we deze zomer eens lekker bij springen
.)
Ondanks dat wil ik niet hebben dat ze me tekort doen, dus wil ik even weten hoe groot jullie ren ongeveer is.
Deze week komt er trouwens echt gedonder in de glazen :hamer: :visje: . Dan moet ik twee keer per week naar m'n schooltje
. Ben ik nog niet goed genoeg of zo
. Als ik dat moet gaan doen en ook nog thuis oefenen dan kunnen ze me wel
, maar ik vind het wel heel leuk om dingen te doen of te halen voor m'n baasjes, dus als ik heel goed mijn best doe op het schooltje gaan ze misschien wel 1 of andere leuke training met me doen !!!!!
Omdat het vrouwtje gisteren naar Oeteldonk was, ben ik met de baas bij zijn ouders gaan eten. Heel lekker gespeeld met mijn grote vriend Jip
. Die groeit nu bijna niet meer dus begin ik langzaam aan steeds beter tegen hem opgewassen te raken, alleen kan hij zooooooo hard rennen
. Ze hebben daar een heeeele grote tuin, dus konden we lekker rennen en op ontdekkingstocht.
Toen de baas me vrijdag heeft gewogen was ik precies 15 kg. , dus ik houd jullie goed bij !!!
Zo ik hoop dat jullie weer even op de hoogte zijn en laten jullie de maten van jullie buitenren nog even weten ???
Een likkie,
Enzo
Baasje vertelde me vanmorgen dat het vanmiddag klaar is met die gekke streken van het vrouwtje
Ook verklapte hij me dat er binnenkort een begin wordt gemaakt aan een buitenverblijf voor me
Had al wel gelezen dat jullie ook al een plekje buiten hebben, maar hoe groot zijn deze qua oppervlakte ???. We hebben namelijk niet zo gigantisch veel plek achter ons rijtjeshuis (daarom mag ik lekker vaak uit gaan razen langs de Maas
omdat ik in een soort van dierentuin woon..... (binnen staat een grote glazen bak met schildpadden, dat zijn gekke dingen joh... Die kunnen niet eens rennen
Ondanks dat wil ik niet hebben dat ze me tekort doen, dus wil ik even weten hoe groot jullie ren ongeveer is.
Deze week komt er trouwens echt gedonder in de glazen :hamer: :visje: . Dan moet ik twee keer per week naar m'n schooltje
Omdat het vrouwtje gisteren naar Oeteldonk was, ben ik met de baas bij zijn ouders gaan eten. Heel lekker gespeeld met mijn grote vriend Jip
Toen de baas me vrijdag heeft gewogen was ik precies 15 kg. , dus ik houd jullie goed bij !!!
Zo ik hoop dat jullie weer even op de hoogte zijn en laten jullie de maten van jullie buitenren nog even weten ???
Een likkie,
Enzo
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Wat leuk om weer een Enzo-update te lezen!! 
Nou, hier is de buitenren is ook niet gigantisch hoor. Wij hebben best wel een grote tuin, maar er valt niet veel af te zetten voor Finn. Alleen het voorste en het achterste gedeelte van de tuin is bestraat. Finn heeft het voorste gedeelte, daar waar de achterdeur ook is.
Alleen het hondenhok moet er nog komen. Hij heeft nu een tuintafel bekleed met zeil, daaronder een mandje
Hij blijft wel droog, maar alleen laten kun je hem zo niet vind ik. Als het hondenhok er straks is kan hij, als wij even weg zijn, lekker in de tuin. Lijkt me veel fijner dan zo'n 'kleine' bench!
Het verblijf van Finn is 3 meter bij 8 meter. Het is als het ware een lange strook. Die 8 meter is : --> in de lengte. Het afgezette deel is dus rechthoekig.
Aan het verblijf vast heeft Finn een kleine grindbak, zodat hij daar kan poepen & plassen.
Het is geen weiland, maar Finn kan zich toch wel lekker vermaken zo in de tuin! En het te veel aan energie moet hij toch kwijt tijdens het wandelen. De tuin vindt hij in ieder geval geen straf
Nou, hier is de buitenren is ook niet gigantisch hoor. Wij hebben best wel een grote tuin, maar er valt niet veel af te zetten voor Finn. Alleen het voorste en het achterste gedeelte van de tuin is bestraat. Finn heeft het voorste gedeelte, daar waar de achterdeur ook is.
Alleen het hondenhok moet er nog komen. Hij heeft nu een tuintafel bekleed met zeil, daaronder een mandje
Het verblijf van Finn is 3 meter bij 8 meter. Het is als het ware een lange strook. Die 8 meter is : --> in de lengte. Het afgezette deel is dus rechthoekig.
Aan het verblijf vast heeft Finn een kleine grindbak, zodat hij daar kan poepen & plassen.
Het is geen weiland, maar Finn kan zich toch wel lekker vermaken zo in de tuin! En het te veel aan energie moet hij toch kwijt tijdens het wandelen. De tuin vindt hij in ieder geval geen straf
-
iris
Hallo allemaal!!
Tessel en ik zijn vanmiddag samen naar de carnavalsoptocht gaan kijken en dit was echt een supertraining! AL die muziek en die gekke mensen die voorbij kwamen en Tessel keek natuurlijk zijn ogen uit! Hij is hartstikke braaf geweest en bleef keurig bij het baasje zitten!!!!
Hieronder een fotootje van mijn carnavalskanjer(een heel klein beetje verkleed....
)

En Enzo, wat betreft dat buitenhok, Tessel vindt het helemaal geweldig daarin en kan daar slapen en spelen. Het hok is ongeveer 2 meter bij een halve meter en de ren die daaraan vastzit is 2 meter bij 4 meter. Dit is een ruwe schattig hoor. Ik zal er even een fotootje bijplaatsten, dan hebben je baasje een beetje een idee!

Zo, dat was het weer voor vandaag. Helaas morgen weer werken, maar dan duurt het nog maar 3 daagjes en dan is het alweer weekend!!!
groetjes Iris
Tessel en ik zijn vanmiddag samen naar de carnavalsoptocht gaan kijken en dit was echt een supertraining! AL die muziek en die gekke mensen die voorbij kwamen en Tessel keek natuurlijk zijn ogen uit! Hij is hartstikke braaf geweest en bleef keurig bij het baasje zitten!!!!
Hieronder een fotootje van mijn carnavalskanjer(een heel klein beetje verkleed....

En Enzo, wat betreft dat buitenhok, Tessel vindt het helemaal geweldig daarin en kan daar slapen en spelen. Het hok is ongeveer 2 meter bij een halve meter en de ren die daaraan vastzit is 2 meter bij 4 meter. Dit is een ruwe schattig hoor. Ik zal er even een fotootje bijplaatsten, dan hebben je baasje een beetje een idee!

Zo, dat was het weer voor vandaag. Helaas morgen weer werken, maar dan duurt het nog maar 3 daagjes en dan is het alweer weekend!!!
groetjes Iris
-
miran&joost
Super ! Alvast bedankt voor jullie reakties Sandra en Iris ! Denk dat Enzo's buitenren ongeveer 4 bij 2 meter wordt (dit komt redelijk goed uit namelijk) met daar een hondenhok aan vast. Had hem misschien liever nog wat meer gegeven, maar we hebben al een flinke vijver en willen zelf ook nog een terras overhouden.
groeten,
Joost
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
Hier mag Enzo, als wij er bij zijn, ook in heel de tuin, maar we hoeven maar even naar binnen te lopen en dan zit hij al snel in de perkjes of op andere plaatsen waar hij niets te maken heeft.kristies schreef:Even een snelle reactie; onze ren is maar 2,5 m bij 3,5 m ( ongeveer) maar altijd groter dan de bench..
Leuk hoor een buiten-plekje.. Chester mag als we thuis zijn in heel de tuin. En heeft nog niet alleen in zijn ren/ hok gezeten. Ben wel benieuwd of dat een beetje gaat lukken.
Groetjes !
groeten,
Joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer: