Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:( Chester is aan het spugen..
baal zo... want we moeten morgen alletwee een hele dag werken ( wil zeggen dat er van 08.00uur tot 12.00uur niemand thuis is en vanaf 13.00uur tot 16.00 ongeveer.. ) en eigenlijk wil ik gewoon bij mijn mannetje blijven ! :cry: hopelijk slaapt hij een beetje.. en wij ook.. :?
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Zow Enzo , zul jij even genoten hebben van je kongetje :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
iris

Ongelezen bericht door iris »

De ziekenboeg zet zich voort helaas :(
Ik hoop dat het weer wat beter gaat met Chester.

Hier wandelen we 2 keer per dag een minuut of 10-15 en als ik om 5 uur thuis kom dan gaan we ongeveer een 45 minuten. Daarna gaat Tessel altijd met mij mee naar de paardjes en de allerlaatste keer laat ik hem in de tuin plassen. Dus ik houd me niet super aan het schema, maar beweging krijgt hij zat! In het weekend gaan we meestal nog lekker naar het bos of naar de Galderse Meren ofzo. En natuurlijk puppytraining op zondag.

Leuke foto's trouwens Miran&Joost! Lekker zo'n kong!

groetjes Iris
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ben met Enzo op consultatie geweest bij de dierenarts assistente.
Oortjes schoon, oogjes goed en een mooie glanzende vacht.
Wel wat schilfertjes maar de huid ziet er verder goed uit zei ze.
Voor de schilfertjes krijgt hij al vis capsules.
We moeten wel zijn gebit goed in de gaten houden want het wisselen zet niet echt goed door.
Misschien moet er de volgende maand getrokken worden al de tanden er dan nog zitten :cry:

Enzo vindt het leuk bij de dierenarts totdat hij op de tafel gezet wordt...
Hij staat dan een beetje klein en onder de indruk.
Hij laat dan alles maar toe en drukt zijn snuitje in mijn buik...
Eenmaal op de grond ontpopt hij weer tot de normale Enzo :D

Heb trouwens gelachen met het wandelen,
Enzo rende inneens het weiland op en stoof dwars door de modderplassen heen
Hij zag eruit! (daarna moesten we nog naar de dieren kliniek)
Moest zo lachen want hij had dat soort escapades nooit, en Enzo? die had het gruwelijk naar zijn zin! :D

Ook de koeien waren minder eng dan de vorige keer.
Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Och arme enzo.... hopelijk vallen zijn tandjes er toch vanzelf uit...

Chester is nog steeds niet de oude. Vanavond nog even Diana aan de telfoon gehad. Besloten vanavond niet naar cursus te gaan. Hij heeft vandaag niets gegeten. Zonet iets aardappelpuree en dat lijkt erin te blijven... :? duimen jullie mee :???: Verder tussen door appelsap op advies van diana. Hij is wel iets levendiger. Vanochtend/ vanmiddag was het echt een hoopje ellende.. :cry: Nu is hij weer lekker stout.. :twisted: goed teken zullen we maar denken..

vreselijk vind ik het .. vannacht natuurlijk geen oog dicht gedaan. Hopelijk straks.. :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hehe, ik kreeg eindelijk een melding van een geplaatst bericht in dit topc! Te stom om zelf even eerder te kijken... Ben deze week niet vaak op het forum geweest.

Wat balen zeg, dat het wisselen van Enzo niet door zet. Bij FInn gaat het volgens mij ook niet super rap, maar het ziet er allemaal vrij normaal uit.

Deze week hebben Finn en ik erg goed gewandeld. Normaal spelen we wat in de tuin, maar dat was deze week helemaal niet nodig. Meneer was erg tevreden over de wandelingetjes. Hij loopt al best goed mee, alleen wanneer het donker is en op onbekende stukken, loopt hij een stuk minder goed mee. Maar ja, we zijn al een heel eind en ik ben hartstikke tevreden :) !

De cursus gaat allemaal nog steeds heel goed. Dit keer was er een vriendin van me meegegaan. Volgens haar waren we al veel verder dan de rest van de groep :shock: :D Leuk om te horen. Ik zie de andere honden niet echt aan de gang, maar wat ik zie is dat ze wel vaak worden aangesproken door de insturctrice. Finn heeft tijdens de les best veel aandacht voor mij. (Op wat onoplettende momentjes na dan) Echt heel fijn! Hij kan als enige van de groep AF op (stem)commando. Dat heeft hij door het clickeren eindelijk door gekregen!

O, dat wandelschema, dat probeer ik wel aan te houden. De rondjes die ik loop doe ik zelf in een krappe 15 minutren, maar met Finn ben ik zeker een half uur onderweg. Tussendoor wat oefeningen en vaak een stukje loslopen. Of we komen andere honden tegen. Meestal loop ik wel een minuut of 20, net zoveel als op het schema dus.

Chester én Kristy beterschap hoor en een dikke knuffel voor jullie allebei :groteknuffel:

Het is weer vrijdag, dus vanochtend weer even op de weegschaal gestapt: 18.5 kilo :shock: Hij heeft deze week meer bewogen, minder beloningsnoepjes en minder eten gehad. Vorige week vond ik hem toch wat mollig, maar nu is hij echt wel ielig...hij groeit gewoon ontzettend hard! Vooral de hoogte in, het wordt een reus :). Ik ga Diana even bellen over zijn gewicht denk ik. Meneer blijft zo hard aankomen, nu weer meer dan een kilo, maar hij ziet er helemaal niet dik uit. Echt minderen kan bijna niet meer, hij moet wel aan zijn voedingsstoffen komen, lijkt mij. Maar goed hij ziet er goed uit :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Leuk zeg!! Wat doet hij dat ook al goed zeg, los laten. Dat wachten lukt Finnn nog wel, maar LOS zit er nog niet helemaal goed in. Knap hoor!

Mooi halsbandje, nieuw toch ? 8) Enzo ziet er trouwens goed uit! Lijkt alleen wel een stukkie kleiner dan Finn...Maar ja, Finn is een beer :?

Heeft Enzo zijn poot al een keer opgetild bij het plassen? Zomaar een vraag tussendoor hoor :)
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hee, Sandra is er weer, had je even gemist op het forum! Wat een kerel wordt Finn zeg, de kilo's vliegen er inderdaad aan! Tessel wordt zondag weer gewogen, dus ik ben benieuwd.Afgelopen week was hij 16,9 kg, dus nog wel een stukkie lichter dan Finn. Wat fijn dat Finn het zo knap doet op de puppycursus. Wij hadden zondag een of day! Kwam denk ook wel door mezelf. Tessel had niet al te veel gelopen de dagen voor de curus, omdat ik ziek was, dus hij had gewoon energie over. Komende week hebben we weer een herkansing. Van het weekend nog eens goed oefenen en dan knallen zondag :wink:

groetjes weer
miran&joost

S.Breijer schreef:Leuk zeg!! Wat doet hij dat ook al goed zeg, los laten. Dat wachten lukt Finnn nog wel, maar LOS zit er nog niet helemaal goed in. Knap hoor!

Mooi halsbandje, nieuw toch ? 8) Enzo ziet er trouwens goed uit! Lijkt alleen wel een stukkie kleiner dan Finn...Maar ja, Finn is een beer :?

Heeft Enzo zijn poot al een keer opgetild bij het plassen? Zomaar een vraag tussendoor hoor :)
Ja, halsbandje is nieuw, maar is tijdelijk. We vinden hem namelijk niet echt mooi, maar hadden snel een andere nodig omdat Enzo hem tijdens een gekke bui kapotgetrokken heeft :evil: . We hebben net weer een nieuwe halsband en lijn binnen gekregen van Rogz4Dogz : Een knal-oranje met lichtgevende stiksels SUPERRRRRMOOI. We zullen hier nog wel foto's van plaatsen, maar dan moet hij wel minder in z'n lijn gaan hangen met z'n tandjes :twisted: Anders krijgt hij hem nog niet. Is trouwens wel hardstikke stevig spul !

Hij woog gisteren op het puppy-consultatieburo 16,3 kilo ! Dus hiij is idd wel kleiner dan Finn (WAT een beer :shock: ). maar ja dat wisten we al....

Pootje optillen doet hij nog niet ! Finn al wel dan ???

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Och, zijn bandje gesloopt! Finn vindt het erg grappig om met zijn halsband in zijn bek rondjes te gaan rennen... Vrouwtje vindt dat iets minder grappig, dus wordt het bandje voortaan veilig opgeborgen voor Finn. Ik moet nog wel een nieuwe riem kopen. Zo'n gewicht aan een klein rienpje is niet echt ideaal. De vrouw in de winkel zei dat labradors zo'n brede riem niet aan konden, het zou te zwaar zijn. Nou, voor een klein pupje van een paar weken, maar Finn heeft toch echt wat heftigers nodig :D Even een maat groter zien te vinden!

Finn heeft ziijn poot ook nog niet opgetild, hij plast nog als een teefje. Chester had dit volgens mij wel een keer gedaan (?) en ik vroeg me gewoon af of meer broers dit hadden. Een pup uit mijn omgeving (ook zo'n 4 maanden) tilt zijn poot namelijk al wel op.. Dat is ook wel een dominant hondje, scheelt misschien.

16.3 kilo, ook al een hele knaap :wink: ! Het gaat zoooo hard!
kristies
Speurneus
Speurneus

Wat een ontzettend leuk filmpje zeg !! Hij doet inderdaad al goed los.. Chester komt het ook wel altijd brengen, maar loslaten is een tweede.. :twisted: :D

Chester heeft inderdaad al een paar keer zijn pootje opgetilt. Maar hij is wel hardstikke onderdanig naar andere hondjes in ieder geval, dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Overigens is hij weer aan de beterende hand. Vanavond weer voor het eerst alleen brokjes gegeten ( geen aardappelpuree meer ) en dat is er tot nu toe in gebleven.. dus we hopen dat dat zo blijft.. :)
Yara

Ongelezen bericht door Yara »

Leuk filmpje!! :D Goed zo Enzo!!
Netjes hoor hoe hij het flesje ophaalt en weer afgeeft.
Indy laat op zich wel goed los, alleen als ze moet apporteren, gaat ze er mee rond lopen, van kijk mij :? Dus hier nog maar even flink oefenen.
miran&joost

Gaan we morgen nog?????
Of zijn jullie nog niet beter?

groetjes Joost en Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

wij kunnen.... om hoe laat kunnen jullie ? Het schijnt morgen droog te zijn... Chester is beter!! :D

( kan pas laat weer antwoorden, want we zijn nu niet thuis. Reageer even via de account van iemand anders.. )

Volgens mij kon sandra niet en moest iris nog kijken, want die had s`ochtends puppycursus...
Maar we kunnen altijd over een tijdje nog een keer.. maken we er gewoon een traditie van ! :wink:

groetjes Kristy
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Re: Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!VIDEO-UPD.02-03

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

miran&joost schreef:Hoi mensen,

Aangezien we met 4 pups op dit forum zitten hebben we half om half besloten om er maar een groot topic van te maken !!!!
We hebben 4 reutjes uit het nest Sweet Shadow of The Music Forest x Banner's Lubberline Chock op dit forum. Iris heeft stip hoofd , Kristy en Wessel stip linkerbil, Sandra stiploos (die lekkere dikkerd) en wij (Miranda en Joost) stip nek.

We zullen hier alles laten zien wat onze mannen beleven. En het zijn zulke schatjes............... :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

Groeten Joost

Foto's volgen morgen aangezien Miran nu de camera naar haar werk heeft meegenomen .
Dat is hetzefde als iemand blij maken met een dood vogeltje,kom op met die foto's. :smackBottom: :twisted: :knipoog2: :vrede:
Plaats reactie