En een knuffel voor jou en Indy
Indy niet in orde..
-
samantha705
Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest en schrok een beetje toen ik dit topic weer bovenaan zag staan. Maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met Indy. Hopelijk gaat het afbouwen met de medicijnen ook goed. Maaike sterkte, kan me voorstellen dat je echt op bent.
-
Guus
-
Els
- Speurneus

Op dit moment gaat het naar omstandigheden redelijk met Indy. Ze ziet er wel goed uit, maar moet wel buiten aan de lijn en met een muilkorf om omdat ze door de prednison voedseldrift heeft en echt alles opvreet wat op straat ligt.
Het is nog even afwachten wat er gebeurt als over 2 weken de prednison volledig is afgebouwd.
Maaike heeft een zware tijd achter de rug en ondervind daar nu de gevolgen van met griepverschijnselen en aanhoudende migraine.
Maya doet het erg goed
, ze past zich prima aan aan de omstandigheden en is een heerlijk hondje die voor de broodnodige afleiding zorgt voor Maaike.
Het is nog even afwachten wat er gebeurt als over 2 weken de prednison volledig is afgebouwd.
Maaike heeft een zware tijd achter de rug en ondervind daar nu de gevolgen van met griepverschijnselen en aanhoudende migraine.
Maya doet het erg goed
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
chantal-77
Ik ben een heel poosje niet zo actief geweest op het forum en lees nu net alle ontwikkelingen van de afgelopen tijd. Gelukkig voelt Indy zich op dit moment weer wat beter, maar wat vreemd en vooral verschrikkelijk dat ze geen diagnose kunnen stellen. Ik duim voor jullie dat er toch snel duidelijkheid komt en dat Indy dan doelgericht geholpen kan worden.
Maaike heel veel sterkte!
Maaike heel veel sterkte!
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

Vandaag is de laatste prednison-dag, daarna word het weer spannend en afwachten.
Vorige keer duurde het 2 maanden tot de bom barste, maar nu is het trillen met het koppie ondanks de prednison toch nog onder de oppervlakte aanwezig en komt zo nu en dan even omhoog. Heel lichtjes, maar toch.
Er breekt iig een spannende periode aan.
Vorige keer duurde het 2 maanden tot de bom barste, maar nu is het trillen met het koppie ondanks de prednison toch nog onder de oppervlakte aanwezig en komt zo nu en dan even omhoog. Heel lichtjes, maar toch.
Er breekt iig een spannende periode aan.
Groetjes,
Els
Els
-
Guus