Hallo, ik ben er weer..... Had ik bijna een heel leuk wandeltochtje gemist. Ben vandaag eerst naar puppycursus geweest en het ging echt super. Geen getrek en heel goed luisteren, dus het komt goed!
Verder vond ik het onwijs lekker weer en dacht, ik bel mijn zus om naar de Drunense Duinen te gaan (heb dus heel het forum niet gezien vandaag

) Dus wij hebben heerlijk gewandeld en Tessel heeft heerlijk gespeeld met zijn grote neef de ridgeback. We hebben geprobeerd hem te laten zwemmen, maar Tessel vindt het water geweldig.... totdat hij diep komt. Dan schrikt hij zo dat hij aan de oever blijft. Dus ik zal toch eens met hem het water in moeten denk. Want om hem nou in het water te gooien, dat doen we ook maar niet
Ik heb nog wel aan jullie gedacht. Ik dacht: geen regen, hadden we toch kunnen gaan. Maarja, volgende keer beter. Ik ben alleen bang dat ik de 18e niet meekan. Ik heb in de ochtend puppycursus en 'smiddags heb ik een feest van een kennis die 50 wordt. Dus deze keer zal ik niet mee kunnen helaas

Maar ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat we afspreken, zodat ik een volgende keer wel mee kan.
Nou, ga nu maar lekker slapen, want morgen is het weer een werkmansdag!
Tessel ligt trouwens helemaal in komo, die is zo ontzettend moe van al die indrukken vandaag!
groetjes en weltrusten Iris