Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Re: Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!VIDEO-UPD.02-03

Ongelezen bericht door kristies »

ElisabethErnstDave schreef:
miran&joost schreef:Hoi mensen,

Aangezien we met 4 pups op dit forum zitten hebben we half om half besloten om er maar een groot topic van te maken !!!!
We hebben 4 reutjes uit het nest Sweet Shadow of The Music Forest x Banner's Lubberline Chock op dit forum. Iris heeft stip hoofd , Kristy en Wessel stip linkerbil, Sandra stiploos (die lekkere dikkerd) en wij (Miranda en Joost) stip nek.

We zullen hier alles laten zien wat onze mannen beleven. En het zijn zulke schatjes............... :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

Groeten Joost

Foto's volgen morgen aangezien Miran nu de camera naar haar werk heeft meegenomen .
Dat is hetzefde als iemand blij maken met een dood vogeltje,kom op met die foto's. :smackBottom: :twisted: :knipoog2: :vrede:
er staan ondertussen zat foto`s op hoor... blader het topic maar eens door.. :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hoi hoi!

Mij gaat het inderdaad niet lukken om morgen te komen! Jammer wel, maar er moét vast wel een datum bij zijn waarop we een keer met zijn allen af kunnen spreken. Alleen wanneer is nog de vraag :wink:

Gaan jullie nu met zijn vieren dan? (Kristy, Wessel, Joost en Miranda) Ben wel errug benieuwd hoe de broers op elkaar zullen reageren hoor! :)
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Hoi hoi!

Mij gaat het inderdaad niet lukken om morgen te komen! Jammer wel, maar er moét vast wel een datum bij zijn waarop we een keer met zijn allen af kunnen spreken. Alleen wanneer is nog de vraag :wink:

Gaan jullie nu met zijn vieren dan? (Kristy, Wessel, Joost en Miranda) Ben wel errug benieuwd hoe de broers op elkaar zullen reageren hoor! :)
jammer Sandra... maar inderdaad we gaan nog wel een keertje... en dan mogen ze ook langer spelen.. :wink:

@ Iris :???: kan/ wil jij nog morgen :?:
kristies
Speurneus
Speurneus

:???: :???: :???: Wat doen we nou ??? Gaan we of niet ? Wij kunnen, tijd maakt voor ons niets uit.. ( t is toch om de hoek.. :wink: )
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wij willen wel, om een uur of drie?

Iris ben je al terug van cursus?

Gaan nu weg zal om twee uur nog even op forum kijken.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Wij willen wel, om een uur of drie?

Iris ben je al terug van cursus?

Gaan nu weg zal om twee uur nog even op forum kijken.

Miranda
Prima !!!! Waar spreken we af ?? Op het parkeerterreintje bij Diana voor ?? :schreeuw:
miran&joost

Hoi Kristy,

Sorry,maar wij komen toch niet !!! Baal er wel van,maar voel me ontzettend beroerd. (is gisteren te gezellig geweest op een verjaardag en merk dat ik na mijn griep minder kan hebben.)
Miranda heeft me net thuis gebracht (waren op de koffie bij haar ouders), en is nu met Enzo en haar moeder een stuk wandelen.

Zullen we dan nu alvast afspreken voor over twee weken???

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hoi Kristy,

Sorry,maar wij komen toch niet !!! Baal er wel van,maar voel me ontzettend beroerd. (is gisteren te gezellig geweest op een verjaardag en merk dat ik na mijn griep minder kan hebben.)
Miranda heeft me net thuis gebracht (waren op de koffie bij haar ouders), en is nu met Enzo en haar moeder een stuk wandelen.

Zullen we dan nu alvast afspreken voor over twee weken???

groeten,

Joost
:wink: was een leuk feestje zo te horen :lol:

Geeft niet hoor !! Gaan we gewoon over twee weken inderdaad. Kan Iris misschien ook mee en Sandera...

Hopelijk wordt je niet weer ziek :?

Lekker in je bed kruipen !
miran&joost

Zo, Joost is weer boven water :D
Hij kan weer eten...

Leuk hoor, echtgenoten! :? Wil je naar de galderse meren....

Maar goed samen uit samen thuis :D
Excuses voor de "overlast" en op maar naar 18 maart????
Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Zo, Joost is weer boven water :D
Hij kan weer eten...

Leuk hoor, echtgenoten! :? Wil je naar de galderse meren....

Maar goed samen uit samen thuis :D
Excuses voor de "overlast" en op maar naar 18 maart????
Miranda
hahaha hahaha is goed hoor.. :D
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo, ik ben er weer..... Had ik bijna een heel leuk wandeltochtje gemist. Ben vandaag eerst naar puppycursus geweest en het ging echt super. Geen getrek en heel goed luisteren, dus het komt goed!
Verder vond ik het onwijs lekker weer en dacht, ik bel mijn zus om naar de Drunense Duinen te gaan (heb dus heel het forum niet gezien vandaag :oops:) Dus wij hebben heerlijk gewandeld en Tessel heeft heerlijk gespeeld met zijn grote neef de ridgeback. We hebben geprobeerd hem te laten zwemmen, maar Tessel vindt het water geweldig.... totdat hij diep komt. Dan schrikt hij zo dat hij aan de oever blijft. Dus ik zal toch eens met hem het water in moeten denk. Want om hem nou in het water te gooien, dat doen we ook maar niet :wink:
Ik heb nog wel aan jullie gedacht. Ik dacht: geen regen, hadden we toch kunnen gaan. Maarja, volgende keer beter. Ik ben alleen bang dat ik de 18e niet meekan. Ik heb in de ochtend puppycursus en 'smiddags heb ik een feest van een kennis die 50 wordt. Dus deze keer zal ik niet mee kunnen helaas :cry: Maar ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat we afspreken, zodat ik een volgende keer wel mee kan.

Nou, ga nu maar lekker slapen, want morgen is het weer een werkmansdag!
Tessel ligt trouwens helemaal in komo, die is zo ontzettend moe van al die indrukken vandaag! :wink:

groetjes en weltrusten Iris
iris

Ongelezen bericht door iris »

Oja, Tessel weegt nu 16,2 kg. Is maar weinig gegroeid deze week, maar hij is dan ook ziek geweest. Ik maak me dus geen zorgen en zie volgende week wel heoveel er in een gezonde, niet zieke week is bijgekomen!. Ik ben benieuwd!

groetjes iris
miran&joost

iris schreef:We hebben geprobeerd hem te laten zwemmen, maar Tessel vindt het water geweldig.... totdat hij diep komt. Dan schrikt hij zo dat hij aan de oever blijft.
Haha, hier ook hoor, ben vanmiddag met Enzo naar de Vughtse heide geweest en daar was een soort plasje (sloot vorm.)
Enzo lekker poedelen en water happen, hij bedacht zich ineens dat hij naar de overkant wilde stappen via dat plasje, bleek dat dat toch iets te diep was :orange8:
Erg nat geworden en hij wist niet hoe snel hij eruit moest rennen (om vervolgens in het zand te gaan "ruggelen")

Maar het schijnt goed te komen, mijn schoonvader zegt dat pups "instinktief" niet te diep gaan omdat zwemmen heeeel veeeel uithoudingsvermogen kost die ze nog niet hebben. :?

En anders hebben we altijd de lieslaarzen of het waadpak nog :wink: :D

Miranda
miran&joost

:eausadance: :banaan: :schreeuw: :eeeks: :wohoo: :lol2: :giechel:
miran&joost

OOOOHHHHH jullie willen natuurlijk weten waarom ik zo blij ben???!!!!

Ik vindt hier net een kiesje van Enzo!
Ben echt blij :oops:
Enzo is de hele dag al hangerig en ligt veel te slapen.
Ook bloedde hij een beetje uit zijn bekje ook ruikt hij een beetje weeiig hihi

Doei Miranda
Plaats reactie