Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
iris
Hoi,
Geen idee of er al pups zijn, ik kijk nu een paar keer per dag op de site en zie nog niets staan. Maar, bij ons duurde dat ook een paar dagen, dus wie weet......
Het zou ook heel goed kunnen dat Chester dunne poep heeft omdat hij aan het wisselen is. Dat schijnt bij kindjes ook zo te zijn.
Tessel heeft in ieder geval nu 2 hoektanden(onder) en een kies minder. Heb 1 hoektand kunnen vinden. Vind wel dat als de keizen eruit gaan, dat best wel bloed. Het zijn ook zulke grote gaten nu!
Ik merk ook wel aan hem dat hij als er een tand uitgaat even helemaal hyper wordt. Ik denk dat het toch best wel een beetje pijn doet, maar ach, nog even en dan zijn we er van af!
Ik geef hem nu heel vaak een bot, zodat hij lekker kan knagen, want daar heeft hij momenteel erg de behoefte aan.
groetjes Iris
Geen idee of er al pups zijn, ik kijk nu een paar keer per dag op de site en zie nog niets staan. Maar, bij ons duurde dat ook een paar dagen, dus wie weet......
Het zou ook heel goed kunnen dat Chester dunne poep heeft omdat hij aan het wisselen is. Dat schijnt bij kindjes ook zo te zijn.
Tessel heeft in ieder geval nu 2 hoektanden(onder) en een kies minder. Heb 1 hoektand kunnen vinden. Vind wel dat als de keizen eruit gaan, dat best wel bloed. Het zijn ook zulke grote gaten nu!
Ik merk ook wel aan hem dat hij als er een tand uitgaat even helemaal hyper wordt. Ik denk dat het toch best wel een beetje pijn doet, maar ach, nog even en dan zijn we er van af!
Ik geef hem nu heel vaak een bot, zodat hij lekker kan knagen, want daar heeft hij momenteel erg de behoefte aan.
groetjes Iris
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Wat een heerlijk topic is dit toch
Jullie honden zijn ff iets ouder dan Kay en zo kan ik zo goed lezen wat er allemaal kan gaan komen.....
En wat een knappe labjes allemaal !!!!
Ga zo door, het is erg leuk om te lezen
Jullie honden zijn ff iets ouder dan Kay en zo kan ik zo goed lezen wat er allemaal kan gaan komen.....
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
iris
-
kristies
- Speurneus

Leuk dat je meeleest...Kay schreef:Wat een heerlijk topic is dit toch![]()
-
kristies
- Speurneus

Hier bloedden de gaten van kiezen ook behoorlijk ja... en het stinkt zo..
Ik vind de geur van bloed zooo vies..
Wat fijn dat Finn zo goed luistert...
weetje Chester luistert als we aan het wandelen zijn best goed vind ik en hij doet het op de cursus ook niet heel erg slecht, dus ik vind het allang goed.. hij hoeft van mij echt niet de beste van de klas te zijn..
We blijven gewoon oefenen
maar ik vind dat op de leeftijd van onze pups het vooral allemaal nog leuk moet zijn. Echt serieus trainen kan later nog genoeg...
Fijn trouwens zeg dat de diarree van Finn over is zeg ! Zo akelig als ze zich ellendig voelen..
Hopelijk knapt zijn neusje ook gauw op en als de pijn in zijn poot dan ook ophoud is het tijd voor een feestje toch.. 
Wat fijn dat Finn zo goed luistert...
Fijn trouwens zeg dat de diarree van Finn over is zeg ! Zo akelig als ze zich ellendig voelen..
-
miran&joost
De geur van bloed vies !! En jij zit in de verzorging ????kristies schreef:Hier bloedden de gaten van kiezen ook behoorlijk ja... en het stinkt zo..Ik vind de geur van bloed zooo vies..
Wat fijn dat Finn zo goed luistert...weetje Chester luistert als we aan het wandelen zijn best goed vind ik en hij doet het op de cursus ook niet heel erg slecht, dus ik vind het allang goed.. hij hoeft van mij echt niet de beste van de klas te zijn..
We blijven gewoon oefenen
maar ik vind dat op de leeftijd van onze pups het vooral allemaal nog leuk moet zijn. Echt serieus trainen kan later nog genoeg...
![]()
Fijn trouwens zeg dat de diarree van Finn over is zeg ! Zo akelig als ze zich ellendig voelen..Hopelijk knapt zijn neusje ook gauw op en als de pijn in zijn poot dan ook ophoud is het tijd voor een feestje toch..
Ben gisteren met Enzo naar de cursus geweest en het gaat heel wisselend. De meeste oefeningen voert hij goed uit, maar op het moment dat er uitleg gegeven wordt verveelt hij zich snel en begint te springen, in z'n riem te bijten enz. enz. enz.
Als je dan weer moet beginnen met een oefening duurt het eerst een tijdje voor je zijn aandacht weer hebt
Was misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld dat hij zo hyper was, omdat we voor de cursus samen op de grond hebben liggen slapen........
Volgende keer eerst maar even met hem wandelen voor we vertrekken....
groeten,
Joost
-
miran&joost
hmmmmm, Enzo is nu in een fase beland waarin hij heeeel vervelend gaat doen als ik even geen aandacht voor hem heb.
continu op de bank springen, zijn vetbed uit de bench slepen, in de gordijnen gaan liggen, handdoeken stelen uit de keuken enz enz
Ik denk dat ie echt gewend is om veeeeel aandacht te krijgen de laatste tijd
Ben ook heel veel thuis geweest.
ohjee daar gaat ie weer ben even weg...
Zo daar ben ik weer er moest even een zekere labrador genegeerd worden.
Ik zal die aandacht maar eens een beetje af gaan bouwen denk ik
Maar Enzo is vaak ook zoooo leuk en lief enz. Dan kan ik niet van hem afblijven
Hier ook niet de beste van de klas, dat is Aika de duitse herder. maar we zijn heel erg tevreden met een tweede plek
Nee hoor, dat weet ik niet maar wij zijn tevreden over Enzo zijn resultaten.
Over gisteren heb ik nog geen verslag gehad van Joost, want ik had gister late.
Beterschap voor Chester en Finn.
Miranda
continu op de bank springen, zijn vetbed uit de bench slepen, in de gordijnen gaan liggen, handdoeken stelen uit de keuken enz enz
Ik denk dat ie echt gewend is om veeeeel aandacht te krijgen de laatste tijd
Ben ook heel veel thuis geweest.
ohjee daar gaat ie weer ben even weg...
Zo daar ben ik weer er moest even een zekere labrador genegeerd worden.
Ik zal die aandacht maar eens een beetje af gaan bouwen denk ik
Maar Enzo is vaak ook zoooo leuk en lief enz. Dan kan ik niet van hem afblijven
Hier ook niet de beste van de klas, dat is Aika de duitse herder. maar we zijn heel erg tevreden met een tweede plek
Nee hoor, dat weet ik niet maar wij zijn tevreden over Enzo zijn resultaten.
Over gisteren heb ik nog geen verslag gehad van Joost, want ik had gister late.
Beterschap voor Chester en Finn.
Miranda
-
kristies
- Speurneus

Daarom ben ik ook de psychiatrie gaan werken...miran&joost schreef: De geur van bloed vies !! En jij zit in de verzorging ????![]()
![]()
Ben gisteren met Enzo naar de cursus geweest en het gaat heel wisselend. De meeste oefeningen voert hij goed uit, maar op het moment dat er uitleg gegeven wordt verveelt hij zich snel en begint te springen, in z'n riem te bijten enz. enz. enz.
Als je dan weer moet beginnen met een oefening duurt het eerst een tijdje voor je zijn aandacht weer hebt![]()
Maar ja, dan doet hij het vaak wel in 1 keer goed.
Was misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld dat hij zo hyper was, omdat we voor de cursus samen op de grond hebben liggen slapen........
Volgende keer eerst maar even met hem wandelen voor we vertrekken....
groeten,
Joost
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Finn was eerst ook altijd erg vervelend tijdens de uitleg en het wachten totdat we mochten. Nu gaat het stukken beter, omdat we spelenderwijs allerlei aandachtsoefeningen doen.
Ik heb soms ook het idee dat hij mensen zeker net zo leuk vind als honden. Bij iedereen die voorbij komt kwispelt hij en als hij van sommige voorbijgangers dan ook echt aandacht krijgt, is het feest compleet
Best vermoeiend, er lopen meer mensen dan honden op straat hier!
Ik heb soms ook het idee dat hij mensen zeker net zo leuk vind als honden. Bij iedereen die voorbij komt kwispelt hij en als hij van sommige voorbijgangers dan ook echt aandacht krijgt, is het feest compleet
Best vermoeiend, er lopen meer mensen dan honden op straat hier!
-
kristies
- Speurneus

Chester is ook heel goed in om aandacht schooiien...
Maar het lukt ook steeds beter om hem gewoon zijn gang te laten gaan en ikzelf ook.. zoals nu zit hij op een meter van me vandaan met een schuin koppie te kijken, maar hij heeft net een kroelbeurt gehad... dus hij moet even alleen spelen..
Behalve op de bank springen is hij niet echt stout.. en hij probeert alleen op de bank te springen als wij er ook opzitten..
hij wil er gewoon graag bij zijn..
( meneer heeft het overigens opgegeven.... ligt nu op mijn voeten..
te wezen... )
Chester zijn diarree is gelukkig ook weer over... misschien was het door het wisselen inderdaad.. of de drukte op de cursus..
??: ach ja het is weer over ...
Ik ga weer eens... moet nog vanalles vandaag... en het is mijn enige vrije dag in 10
dagen.. 
Check tussendoor wel regelmatig het forum...
Behalve op de bank springen is hij niet echt stout.. en hij probeert alleen op de bank te springen als wij er ook opzitten..
( meneer heeft het overigens opgegeven.... ligt nu op mijn voeten..
Chester zijn diarree is gelukkig ook weer over... misschien was het door het wisselen inderdaad.. of de drukte op de cursus..
Ik ga weer eens... moet nog vanalles vandaag... en het is mijn enige vrije dag in 10
Check tussendoor wel regelmatig het forum...
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Finn is wel een echte kroelkip. Wil ook heeel graag geknuffeld, geaaid en gekriebeld worden. En een vreselijke aandachttrekker. Hij kan me behoorlijk uittesten..als hij écht iets wil en nog niet helemaal weet waar de grenzen zen, of ik ben niet duidelijk genoeg geweest, dan probeert hij dus echt wel een loopje met me te nemen.
een goede les voor mij dus
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat het me aan het begin best tegenviel, het viel erg tegen zelfs. Nou ja..tegen vallen, anders dan verwacht in ieder geval. Misschien leg(de) ik de lat (soms) wel te hoog. Als ik bijvoorbeeld naar de puppen op cursus kijk, valt Finn gigantisch mee
En het gaat nu ook echt goed hier. Hopen dat we de pubertijd zonder al te veel kleerscheuren doorkomen! Ik heb er steeds iets meer vertrouwen in dat het goed gaat komen 
een goede les voor mij dus
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat het me aan het begin best tegenviel, het viel erg tegen zelfs. Nou ja..tegen vallen, anders dan verwacht in ieder geval. Misschien leg(de) ik de lat (soms) wel te hoog. Als ik bijvoorbeeld naar de puppen op cursus kijk, valt Finn gigantisch mee
-
iris
Hier ook een kroellerd hoor! Dan zit ik op de bank en Tessel komt dan met zijn rug naar met toe, tussen mijn benen zitten. Dat is zijn seintje van; baasje, ik wil geaaid worden! Dan kroel ik hem altijd lekker in zijn nekje en dat vindt hij heerlijk. Soms zit hij zo weleens 10 minuten ofzo. En als we 's avonds thuis zijn, gaat de verwarming lekker aan en dan gaan we samen! op zjin grote fatboy liggen voor de verarming, dan komt hij echt in mijn armen liggen en valt dan in slaap.....dat is zo onwijs fijn!!!!! echt gelukkig ben ik op zo'n moment.
Ook Tessel is niet echt stout, behalve inderdaad zijn pogingen om op de bank te springen. Gisteren werd hij ineens helemaal wild en begon door het huis te crossen. Bleek dat er een hoektand uit was e hij (denk ik) daar op reageerde. Heb hem buiten maar even uit laten razen.
Op de puppycursus gaat het hartstikke goed. Tessel is echt een van de braafste uit de groep en doet zijn oefeningetjes dan ook heel goed. Maar hij krijgt als beloning dan ook vaak een snoepje, en daar doet hij net als Finn echt alles voor! Gisteren een poging gedaan om een mooie lentefoto te maken voor de fotowedstrijd. Ik had hem op een plaats neergezet en hield een snoepje boven het fototoestel. Begint hij ineens te kwijlen. Zo'n hele lange sliert uit zijn bekkie!!! was echt lachen
En ik maar foto's schieten. Zie ik ineens die sliert op de foto, dus zijn bek maar even opgepoetst en nieuwe foto's gemaakt.
Ben trouwens erg benieuwd (lees nieuwsgierig) naar de pups van Diana. Zouden ze al geboren zijn? En zouden ze net zo knap worden als onze schatten?
Nou, ga maar weer even op de site van onze puppenmama gluren!
groetjes iris
Ook Tessel is niet echt stout, behalve inderdaad zijn pogingen om op de bank te springen. Gisteren werd hij ineens helemaal wild en begon door het huis te crossen. Bleek dat er een hoektand uit was e hij (denk ik) daar op reageerde. Heb hem buiten maar even uit laten razen.
Op de puppycursus gaat het hartstikke goed. Tessel is echt een van de braafste uit de groep en doet zijn oefeningetjes dan ook heel goed. Maar hij krijgt als beloning dan ook vaak een snoepje, en daar doet hij net als Finn echt alles voor! Gisteren een poging gedaan om een mooie lentefoto te maken voor de fotowedstrijd. Ik had hem op een plaats neergezet en hield een snoepje boven het fototoestel. Begint hij ineens te kwijlen. Zo'n hele lange sliert uit zijn bekkie!!! was echt lachen
En ik maar foto's schieten. Zie ik ineens die sliert op de foto, dus zijn bek maar even opgepoetst en nieuwe foto's gemaakt.
Ben trouwens erg benieuwd (lees nieuwsgierig) naar de pups van Diana. Zouden ze al geboren zijn? En zouden ze net zo knap worden als onze schatten?
Nou, ga maar weer even op de site van onze puppenmama gluren!
groetjes iris
-
kristies
- Speurneus

Even oefenen....
Wat zeg je vrouwtje moet ik gaan luisteren ??

OK kom maar op
??:
Down
u zegt het maar
ga ik toch down;

Deze vond ik ook wel leuk ( let niet op de troep op de bench, we waren net wezen wandelen hier en hadden alles voor het gemak even op de bench gegooit..
)
Doerak gaat voorzichtig op onderzoek uit nu Chester ``veilig`` in de bench zit..
nieuwsgierig ding is het !!

Oh en Sandera er zijn ook zeker momenten ( geweest ) dat ik mezelf afvroeg waar we in hemelsnaam aan waren begonnen..
Maar volgens mij krijgen we een stel tophondjes !! ( heb je trouwens nog iets terug gehoord van de andere baasjes?? )
Wat zeg je vrouwtje moet ik gaan luisteren ??

OK kom maar op
Down
ga ik toch down;

Deze vond ik ook wel leuk ( let niet op de troep op de bench, we waren net wezen wandelen hier en hadden alles voor het gemak even op de bench gegooit..
Doerak gaat voorzichtig op onderzoek uit nu Chester ``veilig`` in de bench zit..

Oh en Sandera er zijn ook zeker momenten ( geweest ) dat ik mezelf afvroeg waar we in hemelsnaam aan waren begonnen..