Coco

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Hé Marijke, ik kan haast niet wachten om Coco eens irl te zien. Laat me aub asap iets weten wanneer we nog eens samen op pad kunnen gaan!!! Ik kijk er echt naar uit!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Dat koppie :verliefd1: . Zal wel moeilijk zijn geweest om haar achter te laten. Nog maar een daagjes en dan is ze eindelijk bij je
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
duo penotti

Ongelezen bericht door duo penotti »

Miske schreef:Hé Marijke, ik kan haast niet wachten om Coco eens irl te zien. Laat me aub asap iets weten wanneer we nog eens samen op pad kunnen gaan!!! Ik kijk er echt naar uit!!!
ik zal het laten weten kim :) maar eerst moet coco nog leren dat de auto niet eng is dus voor in het begin zullen we alleen nog maar kleine ritjes kunnen doen maar ik laat het weten als we er klaar voor zijn :wink:
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Wat leuk, die foto's Marijke! Ook heel dubbel hoor, omdat het verleden heel duidelijk op haar koppie te zien is maar aan de andere kant gaat ze straks een mooi leven tegemoet! Als je volgend jaar rond deze tijd foto's maakt en dat vergelijkt zul je vast heel goed het verschil kunnen zien.
groetjes Jeannette
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

duo penotti schreef:
Miske schreef:Hé Marijke, ik kan haast niet wachten om Coco eens irl te zien. Laat me aub asap iets weten wanneer we nog eens samen op pad kunnen gaan!!! Ik kijk er echt naar uit!!!
ik zal het laten weten kim :) maar eerst moet coco nog leren dat de auto niet eng is dus voor in het begin zullen we alleen nog maar kleine ritjes kunnen doen maar ik laat het weten als we er klaar voor zijn :wink:
Super Marijke, en doe maar rustig aan hoor. Hopelijk vindt Coco de auto snel leuk!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

alleen korte ritjes? dan komt ze nooit te rust, daar is dan de tijd niet eens voor, wanneer ze net gaat ontspannen moet ze er al weer uit, zo maakt ze alleen de enge stukken heel bewust steeds mee. wanneer je een lange rit maakt ontspannen ze vanzelf en gaan dan vast wel slapen en komen dan tot de conclusie dat autorijden helemaal niet eng is maar gewoon een bewegend bed.
al me kinders uitgevlogen
patricia stevens

Ongelezen bericht door patricia stevens »

waar ik zoal in mijn bed mee bezig ben , hondenkonten en tepeltoestanden :roll: :wink:
Marijke , als Coco thuiskomt zou ik ze eerst eens grondig wassen zodat alle dode huidschilfers eruit zijn en ze goed zuiver staat , nadien met heel veel doodgewone NIVEA ( blauwe blikken dozen ) elke dag goed insmeren , je mag echt overdrijven hoor , je zal zien dat dat op termijn een heel verschil zal uitmaken :wink:
ik dacht dat ze nog gestereliseerd zal worden , zelfde verhaal , vanaf dag een de wonde 2 x daags goed inwrijven en heel zachtjes masseren , maakt een heel mooi zacht litteken , er zit er hier eentje die bij het doosje nog maar te zien al helemaal uitgestrekt op der rug gaat liggen :wink:
heel veel succes meid , we tellen samen met jullie af :)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat een lief koppie heeft Coco toch, nog even en ze kan echt van het leven gaan genieten. :)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Wat een pracht foto's zeg.... nog even doorzetten en dan...
En haar staart komt vast goed.... succes en vooral plezier
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
duo penotti

Ongelezen bericht door duo penotti »

Zo sinds vandaag is Coco thuis.
Hier wat foto's, vandaag niks van bijzonders gedaan, voor Coco is het zo al spannend genoeg. In de auto ging het prima, ze vond het wel spannend maar ging gewoon rustig liggen.

Afbeelding
Tussen Puk en Coco gaat het heel goed.

Afbeelding
Coco is blij

Afbeelding
Ze ging altijd maar op de grond slapen dus heb ik even voor gedaan dat je op zo'n bed kunt slapen en toen snapte ze het.

Afbeelding
Moe van het zware leven

Afbeelding
Lekker slapen zonder zorgen

Afbeelding

Afbeelding

Ze voelt zich best goed op haar gemak, volgt me wel de hele tijd en van zodra ik ga zitten dan gaat ze liggen. Ze schrikt wel soms van geluiden dan krimpt ze in elkaar maar meteen daarna dan gaat ze al terug kwispelen dus dat komt wel goed. Ze is heel nieuwsgierig en buiten volgt ze Puk gewoon en Puk slooft zich helemaal uit natuurlijk :)
jacq1
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door jacq1 »

AHhaah geweldig , prachtioge foto's en ik vind ze zo'n heerlijk mooi koppie hebben .
Och gosss en dat kussie , ja helemaal geweldig :verliefd1:
Het meissie weet niet wat er overkomt , alles is nieuw en sommige dingen moet ze echt nog leren .
Ik weet nog toen wij onze Shiva (verwaarloosd en mishandeld) kregen, altijd in een hokje van 1 bij 1 gezeten , ook haar moesten we van alles weer bijbrengen , en met veel liefde gedaan .
Niet wetende wat een balletje was , een bot , een kong , speeltjes en ga zo maar door , maar ook dat kwam gauw genoeg :wink:
Meis , ik vind Coco een prachtig mooi meissie die zeker te weten nu haar plekkie heeft gevonden en wens je heel veel geluk , pleizer en nog veel meer toe .
Wel up-dates houden hoor en foto's blijven plaatsen want ik vind ze helemaal top :smt040
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Heel veel geluk met die lieverd!
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Super, veel plezier met Coco!!!
Jorinde
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorinde »

Wat heerlijk om Coco nu definitief bij je te hebben! Heel veel plezier en ik hoop dat jullie samen van een heleboel dingen kunnen genieten.
Groetjes Jorinde en :bruinpootje: van Brownie
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Geweldig dat ze nu (eindelijk) bij jullie is! Heel veel plezier en geluk met elkaar
En die kusfoto :verliefd1: true love :)
Gesloten