Hoi Allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie liefdevolle reacties en voor het plaatsen van mooie teksten
Het gaat nog niet zo best hier. Ik ben mijn leven weer gaan oppakken, weer wat meer gaan werken. Daar heb ik nu wel behoefte aan. Normaal bleef ik thuis voor Budje.
Ik mis hem iedere minuut. Het gemis wordt nu groter. Het is morgen alweer 1 week geleden. De tijd gaat echt snel.
Ik kan nu gelukkig met een smile terug kijken naar zijn foto's en filmpjes. Zelfs nu kan hij mij nog altijd laten smilen met zijn lieve, grappige, zielige en ondeugend gezichtje!! Daarna krijg ik het weer moeilijk.
Het kan niet zo 1,2,3 over zijn. Vergeten zal ik nooit, ik zal altijd van hem blijven houden ook al is hij er niet meer!!
Ik heb de fokster van Buddy al benaderd met het berichtje van zijn overlijden. Kreeg een lieve bericht terug.
Heb ook een mooie kaart gehad van de dierenarts, dat vinden we wel netjes van hun! Is met de hand geschreven, komt al persoonlijker over dan met zo'n sticker.
Van iemand op het forum heb ik ook een kaartje gehad, pb-tjes en verder nog van familie en vrienden. Wel fijn dat ze zo meeleven!!
Helaas, zelfs op de maandag al begrijpen sommige mensen niet dat men zo'n verdriet kan hebben om je eigen hond, de woorden van hun... Dat heeft me op dat moment wel pijn gedaan! Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die het wel begrijpen!
Liefs, Aileen