Standaard na het avondeten wordt beer gepakt om daarna met de voorpoten om beer heen op zijn kop te gaan sabbelen.
En hij heeft een handschoenenfetisj.
Handschoenen moeten uit, ook bij vreemden die hij tegenkomt in het bos.
We zeggen dan altijd maar dat we een afgekeurde hulphond hebben.
Ik weet niet of het wel meer voorkomt, en het is meer een fysieke gewoonte, maar als Bas wandelt, dan paradeert ie nogal fel met zijn bips, en van links, en van rechts!
Dopey schreef:Ik weet niet of het wel meer voorkomt, en het is meer een fysieke gewoonte, maar als Bas wandelt, dan paradeert ie nogal fel met zijn bips, en van links, en van rechts!
Jack slaapt nog steeds graag op schoot en wil dan altijd mijn neus vasthouden.
Is niet heel fris want na een uurtje begint hij toch wel te kwijlen maar ach, het is zo schattig
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Dopey schreef:Ik weet niet of het wel meer voorkomt, en het is meer een fysieke gewoonte, maar als Bas wandelt, dan paradeert ie nogal fel met zijn bips, en van links, en van rechts!
Het knorren van Pepper als ze heel blij is
Het lijkt een beetje op grommen voor de buitenstaanders maar dat is het absoluut niet, ze knort dus echt al haar blijdschap dan uit
Liefs tammie Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011 Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Flow danst met der billen. en wat ik ook heel schattig vind is als ze iets doet wat niet mag ze haar wangen opblaast , mij heeeeel onschuldig aankijkt en onverstoorbaar verder gaat met haar projectjes.