Hoe is het met Joppe gegaan ??
Daan was ook super vannacht, en we zijn supertrots op onze boef !
Gisteravond om 11 uur naar bed gegaan, Daan even laten plassen en hup in de bench naast het bed
Daan was het hier niet mee eens en ging erg onrustig lopen en krijsen
Toen hij even stil was even toch nog maar even naar buiten en maar goed ook, want meneer moest poepen
Om half 6 hoorde ik hem wakker worden dus hop kleren aan en naar buiten -> zelfde verhaal als 11 uur.. wel plassen maar niet poepen
TOT ik hem weer in de bench had gezet, toen was het weer krijsen, op een stil moment naar buiten en wederom een mooi klein drolletje !
Vanochend om half 8 lag hij lekker te spelen met zijn knuffel dus toen ben ik eruit gegaan en heb ik hem na het uitlaten eten gegeven (wat zo op was) -> even laten plassen en na een kwartiertje rondscharrelen in de woonkamer wilde hij poepen
Dus snel naar buiten en hij deed het netjes op het gras
Nu ligt hij weer lekker te slapen in de bench
We zijn supertrots op onze kanjer -> wij hebben geleerd iets langer buiten te blijven zodat meneer DIRECT kan poepen als we toch buiten staan ipv het ritueel van vannacht (na het passen de bench in, piepen, naar buiten, poepen en dan weer de bench in)
Heb er alle vertrouwen in, want verder doet hij het zo goed allemaal...
En hij heeft zoveel respect voor Kay, heerlijk om te zien !!!! (wel heeft hij iets minder respect voor de tv-/laptop- en lampsnoeren
Ja, denk dat de buren ook best blij zijn met zo'n stil pupje