Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

He Bukko heeft het ook goed gedaan vannacht !! :applaus:
Hoe is het met Joppe gegaan ??

Daan was ook super vannacht, en we zijn supertrots op onze boef !
Gisteravond om 11 uur naar bed gegaan, Daan even laten plassen en hup in de bench naast het bed
Daan was het hier niet mee eens en ging erg onrustig lopen en krijsen
Toen hij even stil was even toch nog maar even naar buiten en maar goed ook, want meneer moest poepen :oops:

Om half 6 hoorde ik hem wakker worden dus hop kleren aan en naar buiten -> zelfde verhaal als 11 uur.. wel plassen maar niet poepen
TOT ik hem weer in de bench had gezet, toen was het weer krijsen, op een stil moment naar buiten en wederom een mooi klein drolletje !

Vanochend om half 8 lag hij lekker te spelen met zijn knuffel dus toen ben ik eruit gegaan en heb ik hem na het uitlaten eten gegeven (wat zo op was) -> even laten plassen en na een kwartiertje rondscharrelen in de woonkamer wilde hij poepen
Dus snel naar buiten en hij deed het netjes op het gras :applaus:

Nu ligt hij weer lekker te slapen in de bench :verliefd1:

We zijn supertrots op onze kanjer -> wij hebben geleerd iets langer buiten te blijven zodat meneer DIRECT kan poepen als we toch buiten staan ipv het ritueel van vannacht (na het passen de bench in, piepen, naar buiten, poepen en dan weer de bench in)

Heb er alle vertrouwen in, want verder doet hij het zo goed allemaal...
En hij heeft zoveel respect voor Kay, heerlijk om te zien !!!! (wel heeft hij iets minder respect voor de tv-/laptop- en lampsnoeren :twisted: )

Ja, denk dat de buren ook best blij zijn met zo'n stil pupje :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuk om de verhalen te lezen en vooral fijn dat ze het zo goed doen :D
Chrissy veel plezier vandaag met het ophalen van Busa!!!!
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Kei leuk om te lezen van alle pupjes die het zo goed doen :D .
En de foto's van Bukko :verliefd1: , die ene waar ie op het fototoestel komt afgerend is echt leuk!

Ben benieuwd naar foto's van Joppe en straks ook die van Busa natuurlijk!

@ Chrissy: veel plezier met het ophalen van Busa :) !!
kimito

Joppe en zijn 1e nachtje

Ongelezen bericht door kimito »

Hallo allemaal,

Met Joppe ging het ook allemaal geweldig goed vannacht.
Mijn man heeft naast hem geslapen op een matras, en is om 3 uur gewekt voor een plas en een poep.
Daarna had ie zoiets van "spelen" maar nee hij moest weer naar bed toe.
Effe piepen 1 minuutje of zo en toe weer heerlijk geslapen tot half 7.
Daarna was het weer volle bak want mijn man kwam me wekken met Joppe...dus dik feest op bed.
Dochter lief ook gelijk klaarwakker en spelen maar.

Daarna is hij meegeweest naar school...en werd ie door tig kinderen aangehaald en mocht ook effe mee de klas in.
Daarna weer aan de riem mee naar huis en ook dit ging goed, zelf nog effe een poepie gedaan :)

Daarna weer lekker geslapen in de bench.
We liggen hem hierin en blijven even bij hem zitten totdat hij redelijk indut en dan sluiten we zijn bench.

Vanmorgen heeft ie in zijn bench met zijn Kong gespeelt....ik had er wat stukjes Frolic in gedaan en toen was ie in zijn bench heeeeeeeel druk bezig om die eruit te krijgen.
Leuk spelletje en hij doet het ook in de bench.

Nu gaan we zo mijn dochter weer uit school halen en vanmiddag gaat ie mee boodschappen doen...mag hij in de winkelwagen hahahaha.

We zijn echt heel dik tevreden over hem, en als ik die verhalen van Daan en Bukko hoor dan gaat dat ook best goed.

Het eten is hetzelfde als bij Daan en Bukko, hij eet zo nu en dan....vanmorgen was ie wat gretiger !

De oudste teckel vind het allemaal best dat ie er is ....alleen de jongste niet....die moet echt wennen en ze is een beetje stil.
Ik hoop dat dit wel bijtrekt :?

Nu nog de foto's
MONIQUE HELP !!!! wil jij het me uitleggen ?
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

wat leuk dat het zo goed is gegaan met Joppe! Hij heeft het al aardig druk met de celebrity uithangen :D goed bezig zou ik zeggen.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Christine !!!!!!!!!!

Is Busa al thuis ???
Ben zo benieuwd hoe het gegaan is in de auto en nu eenmaal thuis

Niet vergeten te genieten he :verliefd1:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Jah hoor we waren om half 3 thuis in de auto was hij ook de helft van de rit onrustig en piepten daarna ging hij eindelijk slapen, thuis kennis gemaakt met Dempsey en dat ging hartstikke goed :verliefd1: wat gespeeld en nu liggen ze samen te pitten ,even rust in de tent :D
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Klinkt goed allemaal Christine :klasse:

@ Kimoto, ik kom er vanavond even op terug, ga nu even wat te eten halen :D

Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Ooh, wauw. Vandaag nog geen tijd om op 't forum te kijken en wat een goede berichten allemaal. Wat doen onze pupjes het goed he??

Maggie eet alleen goed als ze in de bench zit en het deurtje dicht is. :D
Dat hebben we vandaag ontdekt dus ze eet sinds vandaag goed! Nog niet helemaal haar bakje leeg, maar wel zo goed als. Op de verpakking brokjes staat 250 gram en ze heeft vandaag misschien 50 gram minder gehad :applaus:

We hebben sinds vandaag helemaal vloerbedekking in huis. We hadden een klein deel bedekt met vloerbedekking, maar de vloer was toch te glad. Ik heb mijn ouders dus zover gekregen dat er vloerbedekking kwam! Ik blij! Stuk beter voor die gewrichtjes.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Kay schreef:Klinkt goed allemaal Christine :klasse:

Wat grappig, ik geloof dat ik tot Bob zijn 14 weken zo'n beetje niet gekookt hebt :oops:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

toscak schreef:
Kay schreef:Klinkt goed allemaal Christine :klasse:

Wat grappig, ik geloof dat ik tot Bob zijn 14 weken zo'n beetje niet gekookt hebt :oops:
:D We hebben gewoon goed gegeten hoor, stukje biefstuk, gebakken aardappeltjes en sla
Maar het is idd verleidelijk om elke dag iets te laten bezorgen :oops:

kimito

Ongelezen bericht door kimito »

Ik ga de foto's proberen te plaatsen...

Afbeelding

Joppe in de tuin.....

Afbeelding

Kim haar aftel kalender.

Afbeelding

Don't worry be happy !

Afbeelding

Gister stond hij echt te blaffen en gek te doen toe hij merkte dat zijn eten gemaakt werd !! Geweldig leuk gezicht! :verliefd1:

Afbeelding

Het Baasie en ik!

Afbeelding

Kluifjes heeft ie ook al gevonden

Afbeelding

Deze teckel heb ik al in mijn broekzak, nu die andere nog :mad:

Nou ik hoop dat het gelukt is met de foto's
Maar hier alvast een kleine impressie van onze Joppe.
Nacht 2 was ook prima verlopen, hij moest er dit keer 2x uit.....en heeft tot half 8 :) verder geslapen.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuke foto's van Joppe! :D
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Zo de eerste nacht is goed gegaan Busa heeft beter geslapen dan ik :D :D
12uur nog even geplast en gepoept buiten, toen in de bench ,even protest maar toch vrij snel gaan slapen en werd om 6.10 uur wakker gelijk er uit gehaald buiten gezet weer gepoept en geplast dus in dat opzicht mag ik niet klagen :) ik heb wel vannacht op de bank geslapen maar vanavond ga ik toch echt weer in m´n bed ,elke keer als Busa zich bewoog om anders te liggen was ik wakker dan dacht ik oh nu gaat hij wakker worden dus vanavond slaap ik boven.Foto´s maken van een zwarte lab is niet makkelijk dus even geduld :wink:

@kimito leuke foto's van Joppe :klasse: hij voelt zich al helemaal thuis zo te zien :D
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

leuke foto's van Joppe! Hij voelt zich al helemaal thuis

@Chrissy, ik ken het gevoel. Bukko had ook veel beter geslapen dan ik. afgelopen nacht ging het gelukkig beter. ALs Bukko komende nacht dan ook even helemaal doorslaapt zou het perfect zijn :D
Plaats reactie