Het is zondag
ik wist het wel..
-
Terra5
- Speurneus

Monica schreef:Hoe gaat het met Terra
Het is zondagdus heb ik netjes gewacht.
Met Terra gaat het vrij redelijk. Ze heeft duidelijk weer wat meer goede zin. Als je binnen iets tegen haar zegt, dan komt ze al weer naar je toe met een knuffel in haar bek. Vanmiddag heeft ze heeeel eventjes liggend gespeeld met Danouk, ging heel rustig.. maar toch
Wandelen gaat ook redelijk, nog steeds maar korte stukjes. Maar ze kan en wil het grootste gedeelte weer in een net drafje
Al met al lijkt het dus dat de Tramadol zijn werk doet. Ik hoop dat ze wel nog wat meer vooruit gaat.. Maar op het moment gaat dus weer eventjes wat beter.. komende dagen maar weer dag voor dag kijken.. Eind van de week gaan we sowieso terug naar de DA.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Monica
- Kleine hondenneus

-
Terra5
- Speurneus

Ja, dat ze weer eventjes speelde met Danouk is inderdaad een goed tekenMonica schreef:Fijn te lezen Tamara juist omdat de temperaturen weer minder zijn was ik heel benieuwd.
En elke dag bellen zul je ook niet vrolijk van worden![]()
Maar echt fijn dat haar ogen ook weer veel beter staan.
En dat spelengeeft ook weer veel meer vertrouwen
Nu nog minder benauwd met het wandelen
Enne.. als je wilt bellen, dan mag dat natuurlijk gewoon
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Thanks meis!stefmail schreef:Heee meissie,
Nu wat tijd na alle drukte om bij te lezen en niet alle vrije tijd aan Bo/steef te geven en ik zie nu pas dit topic.................
Een hele dikke knuffel meid.
En ik weet hoe jullie er mee omgaan, petje af!!
Hopelijk verbeterd het nu de temperaturen weer naar normalere waardes gaan...Een stuk beter om uit te houden voor de "oude" labjes
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Even een update over Terra 
Met Terra gaat het heel erg op en neer. De eerste dagen op de Tramadol ging goed, ze wilde weer lekker wandelen en reageerde weer lekker vrolijk op alles.
Afgelopen donderdag ging het ineens weer slechter. Ze had pijn, maar het was mij niet helemaal duidelijk waaraan
Ze leek weer wat last van haar oren te hebben, maar door de manier waarop ze stond vermoedde ik ook buikpijn. Vrijdag ochtend vroeg naar de DA geweest, die heeft d'r oren na gekeken. Daar had ze ook weer last van.. Ik vroeg ook of ze nog aan d'r buik wilde voelen, bij het onderzoek piepte Terra heel hard
Even gepraat over welke symptomen Terra heeft, maar ze heeft niet een duidelijk klachten patroon. Nu voor de zekerheid ontwormd. Vrijdag ochtend wilde ze ook niet echt eten en 's middags was ik bij mijn ouders en heeft ze een paar keer overgegeven. Daarna knapte ze wel weer op en sinds gisteren is ze weer gewoon vrolijk en lijkt er weinig aan de hand 
Ze is gewoon opgewekt, wil weer wandelen. Ze kan nog steeds niet echt ver wandelen, maar ze loopt dat stukje wel netjes in draf.. Het is erg verwarrend op het moment, iedere keer zo'n dip waardoor je denkt "is dit het moment?" en dan ineens weer van die opgewekte dagen.. We nemen het nog steeds maar gewoon dag voor dag en hopen dat ze zich vanaf nu gewoon lekker blijft voelen..
Met Terra gaat het heel erg op en neer. De eerste dagen op de Tramadol ging goed, ze wilde weer lekker wandelen en reageerde weer lekker vrolijk op alles.
Afgelopen donderdag ging het ineens weer slechter. Ze had pijn, maar het was mij niet helemaal duidelijk waaraan
Ze is gewoon opgewekt, wil weer wandelen. Ze kan nog steeds niet echt ver wandelen, maar ze loopt dat stukje wel netjes in draf.. Het is erg verwarrend op het moment, iedere keer zo'n dip waardoor je denkt "is dit het moment?" en dan ineens weer van die opgewekte dagen.. We nemen het nog steeds maar gewoon dag voor dag en hopen dat ze zich vanaf nu gewoon lekker blijft voelen..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Lunatic
- Speurneus

-
Els
- Speurneus