Volgende keer als ik kan ga ik graag mee dus kom maar op met een nieuwe datum

Dan kan ik ´m vast reserveren in mijn agenda

Ben je gek... iedereen doet een oefening op zijn eigen niveau! Je moet alleen wel zelf inschatten wat je hond aan kan want er is geen trainer die je zegt wat je moet doen. Advies vragen mag natuurlijk altijdriwka schreef:Dat was dus een geslaagde forumjachttraing zo te lezen!! Volgende keer willen wij er ook wel bij zijnAls het niveau te hoog is voor Storm dan moedige we jullie wel aan
Ach Riwka, jij doet gewoon mee met Storm. Iedereen oefent wat die graag wil oefenen en je kan ook dingen afkijken van de anderen. Dat is echt leuk en ook heel ontspannen.riwka schreef:Dat was dus een geslaagde forumjachttraing zo te lezen!! Volgende keer willen wij er ook wel bij zijnAls het niveau te hoog is voor Storm dan moedige we jullie wel aan
En jij bedankt voor het dummy's gooien (en snel weer oprapenHugo schreef:Dames ik wil jullie allemaal bedanken voor deze super dag,ik als dummy werper heb enorm genoten van jullie en jullie honden ik zal er de volgende keer ook proberen bij te zijn met mijn Spike en tevens zal ik het fotograferen ook op me nemen.Over het fotograferen gesproken stuur mij even een PB zodat ik de cd,s met foto,s kan versturen naar jullie toe.
Gr,
Hugo & poot van Spike.