Volgens de KNMI 90 % kans op regen...iris schreef:Wat dan? Wordt het geen lekker weer zondag?
als het echt keihard regent.... wat doen we dan??
Als het echt heel hard regent, dan hoeft het van mij niet zo nodig. Ik ben dan nog doorweekt van de puppycursus die ik zondagochtend heb gehad. Maar, we kijken het gewoon nog even aan, toch?kristies schreef:Volgens de KNMI 90 % kans op regen...iris schreef:Wat dan? Wordt het geen lekker weer zondag?maar dat negeren we gewoon verder....
![]()

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het helemaal droog is..iris schreef:Als het echt heel hard regent, dan hoeft het van mij niet zo nodig. Ik ben dan nog doorweekt van de puppycursus die ik zondagochtend heb gehad. Maar, we kijken het gewoon nog even aan, toch?kristies schreef:Volgens de KNMI 90 % kans op regen...iris schreef:Wat dan? Wordt het geen lekker weer zondag?maar dat negeren we gewoon verder....
![]()
groetjes Iris

Goed bezig broer !!! Ik vind het ook erg moeilijk als ik moet wachten. Dan ga ik vaak even lekker in m'n riem hangenkristies schreef:Nog even snel een berichtje...
Ben gisteren weer naar puppy-school gegaanEn ik deed het kei goed !!
Heb de vorige keer baasje en vrouwtje gewoon voor de gek gehouden ... ik kan kei-goed luisteren..
![]()
bleef alleen soms als het heel lang duurde ( als de andere hondjes niet wilde luisteren en ik daarop moest wachten ) niet steeds netjes liggen.. maar dat hoefde ook niet van baasje en vrouwtje.. de meester zei ook dat ik vergelijken met vorige week het geweldig deed..![]()
Oh en ik weeg tegenwoordig 17,3 kg.. kom niet zo heel erg hard meer aan, maar dat is niet zo erg zegt het vrouwtje... dat komt wel ik ben ook niet zo heel erg gegroeit de laatste weken.
Nou dat wilde ik even delen met mijn broers.. !
![]()
oh ja en ik vind het nog leuk ook...

Daar heb ik nou helemaaal geen last vanmiran&joost schreef:Goed bezig broer !!! Ik vind het ook erg moeilijk als ik moet wachten. Dan ga ik vaak even lekker in m'n riem hangenkristies schreef:Nog even snel een berichtje...
Heb de vorige keer baasje en vrouwtje gewoon voor de gek gehouden ... ik kan kei-goed luisteren..
![]()
bleef alleen soms als het heel lang duurde ( als de andere hondjes niet wilde luisteren en ik daarop moest wachten ) niet steeds netjes liggen.. maar dat hoefde ook niet van baasje en vrouwtje.. de meester zei ook dat ik vergelijken met vorige week het geweldig deed..![]()
Oh en ik weeg tegenwoordig 17,3 kg.. kom niet zo heel erg hard meer aan, maar dat is niet zo erg zegt het vrouwtje... dat komt wel ik ben ook niet zo heel erg gegroeit de laatste weken.
![]()
oh ja en ik vind het nog leuk ook...![]()
.
Afgelopen dinsdag had het vrouwtje daarom m'n flosje meegenomen, toen heb ik daar maar mee liggen spelen..........
Tot zondag !!
pootje van Enzo
S.Breijer schreef:Daar heb ik nou helemaaal geen last vanmiran&joost schreef:Goed bezig broer !!! Ik vind het ook erg moeilijk als ik moet wachten. Dan ga ik vaak even lekker in m'n riem hangenkristies schreef:Nog even snel een berichtje...
![]()
![]()
oh ja en ik vind het nog leuk ook...![]()
.
Afgelopen dinsdag had het vrouwtje daarom m'n flosje meegenomen, toen heb ik daar maar mee liggen spelen..........
Tot zondag !!
pootje van EnzoNee hoor, ook hier had Sandra de flos dinsdag meegenomen. Niet dat ik daar gebruik van gemaakt heb...
De 'juf' zegt altijd dat het zo goed gaat. Dat was ik helemaal zat! Even laten zien dat ik geen softy ben zeg!