Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

iris schreef:Wat dan? Wordt het geen lekker weer zondag?
Volgens de KNMI 90 % kans op regen... :eusawhistle: maar dat negeren we gewoon verder.... :wink:

als het echt keihard regent.... wat doen we dan??
iris

Ongelezen bericht door iris »

kristies schreef:
Volgens de KNMI 90 % kans op regen... :eusawhistle: maar dat negeren we gewoon verder.... :wink:

Als het echt heel hard regent, dan hoeft het van mij niet zo nodig. Ik ben dan nog doorweekt van de puppycursus die ik zondagochtend heb gehad. Maar, we kijken het gewoon nog even aan, toch?

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

iris schreef:
kristies schreef:

Als het echt heel hard regent, dan hoeft het van mij niet zo nodig. Ik ben dan nog doorweekt van de puppycursus die ik zondagochtend heb gehad. Maar, we kijken het gewoon nog even aan, toch?

groetjes Iris
Ik ga er vooralsnog vanuit dat het helemaal droog is.. 8)
kristies
Speurneus
Speurneus

Nog even snel een berichtje...
Ben gisteren weer naar puppy-school gegaan :D En ik deed het kei goed !! :lol: Heb de vorige keer baasje en vrouwtje gewoon voor de gek gehouden ... ik kan kei-goed luisteren.. :giechel:
bleef alleen soms als het heel lang duurde ( als de andere hondjes niet wilde luisteren en ik daarop moest wachten ) niet steeds netjes liggen.. maar dat hoefde ook niet van baasje en vrouwtje.. de meester zei ook dat ik vergelijken met vorige week het geweldig deed.. :oops:

Oh en ik weeg tegenwoordig 17,3 kg.. kom niet zo heel erg hard meer aan, maar dat is niet zo erg zegt het vrouwtje... dat komt wel ik ben ook niet zo heel erg gegroeit de laatste weken.

Nou dat wilde ik even delen met mijn broers.. !

:eausadance:
oh ja en ik vind het nog leuk ook... 8)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:Nog even snel een berichtje...
Ben gisteren weer naar puppy-school gegaan :D En ik deed het kei goed !! :lol: Heb de vorige keer baasje en vrouwtje gewoon voor de gek gehouden ... ik kan kei-goed luisteren.. :giechel:
bleef alleen soms als het heel lang duurde ( als de andere hondjes niet wilde luisteren en ik daarop moest wachten ) niet steeds netjes liggen.. maar dat hoefde ook niet van baasje en vrouwtje.. de meester zei ook dat ik vergelijken met vorige week het geweldig deed.. :oops:

Oh en ik weeg tegenwoordig 17,3 kg.. kom niet zo heel erg hard meer aan, maar dat is niet zo erg zegt het vrouwtje... dat komt wel ik ben ook niet zo heel erg gegroeit de laatste weken.

Goed bezig broer !!! Ik vind het ook erg moeilijk als ik moet wachten. Dan ga ik vaak even lekker in m'n riem hangen :twisted: :twisted: .
Afgelopen dinsdag had het vrouwtje daarom m'n flosje meegenomen, toen heb ik daar maar mee liggen spelen..........

Tot zondag !!

pootje van Enzo
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

miran&joost schreef:

Goed bezig broer !!! Ik vind het ook erg moeilijk als ik moet wachten. Dan ga ik vaak even lekker in m'n riem hangen :twisted: :twisted: .
Afgelopen dinsdag had het vrouwtje daarom m'n flosje meegenomen, toen heb ik daar maar mee liggen spelen..........

Tot zondag !!

pootje van Enzo
Daar heb ik nou helemaaal geen last van :wink: Nee hoor, ook hier had Sandra de flos dinsdag meegenomen. Niet dat ik daar gebruik van gemaakt heb...
De 'juf' zegt altijd dat het zo goed gaat. Dat was ik helemaal zat! Even laten zien dat ik geen softy ben zeg! :twisted:
iris

S.Breijer schreef:
miran&joost schreef:

Tot zondag !!

pootje van Enzo
Daar heb ik nou helemaaal geen last van :wink: Nee hoor, ook hier had Sandra de flos dinsdag meegenomen. Niet dat ik daar gebruik van gemaakt heb...
De 'juf' zegt altijd dat het zo goed gaat. Dat was ik helemaal zat! Even laten zien dat ik geen softy ben zeg! :twisted:
iris

Oeps berichtje kwijt.

Ik had het volgende geschreven:

Wat knap van alle broertjes zeg!! Bij Tessel nog geen flos nodig gehad. Zijn probleem is dat hij voor me uit loopt en niet naast me blijft, dus daar zijn we erg hard op aan het trainen!

Gister heb ik van exlusief voor dieren een kong ontvangen, maar heb dirngend advies nodig hoe ik hem moet gebruiken :???: :???: :???:

Ik weet dat er eens een topic was met een link naar een site met recepten en dergelijke, maar kan hem niet meer vinden. Ik heb er gister dat kong spul ingespoten met een paar koekjes erin, maar dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling. ALs jullie tips en ideeën hebben , dan hoor ik het heel graag.

Het is hier trouwens begonnen met regenen, ik duim me rot voor zondag!

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik heb wel wat recepten hoor, maar die link heb ik volgens mij ook nog ergens staan! Ik zal even kijken voor je.

Finn gisteren gewogen...hij is niets aangekomen! Nog steeds 19 kilo dus. Voor Finn betekent dit feest: méér eten :D

Ik vind het wel vervelend dat hij niet is aangekomen..lijkt me niet echt super voor de groei (?) Ach, voor 1 keer kan het waarschijnlijk niet zo heel veel kwaad.

Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog op het forum zal verschijnen, het is erg druk hier. Bij deze wil ik jullie in ieder geval veel plezier wensen morgen! Kijk uit naar de foto's :wink:. O, en natuurlijk duim ik mee voor goed weer! Het zou toch flink balen zijn als het morgen regent.

Groetjes!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ik doe er meestal gewoon wat klein gesneden stukjes mandarijn of appel in soms met een lepel yoghurt erdoor.

@ Sandra; Ik was gisteren even bij Diana en die zei toen ik vertelde dat Chester de laatste weken niet zo veel meer aankomt dat dat goed is, dat er een periode is van rust even niet zo veel groeiien. Chester staat ook echt een beetje ``stil`` de laatste twee weken. Komt wel aan maar minimaal. Hij weegt nu 17,3 kg, dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken om Finn.

Overigens ben ik maar heel even geweest.. wel even met evi geknuffelt.. en met Shadow en Trooper... wat een lekkere dieren toch allemaal en Shadow is zoooooo`n schatjes.. die zou ik echt zo mee naar huis nemen.. 8) :D
miran&joost

Hier gaat er ook vanalles in de kong, mandarijn, tomaat, appel, peer, banaan. En af en toe gaat er ook een beetje vanille vla bij.

Omdat Enzo al een volleerd kong expert is, maken we het hem moeilijk door de kong eerst in de vriezer te leggen. (als er vanille vla bij zit)
Dan kan ie wel 1 uur aan het "kong"kelen zijn :D

Ook doen we er wel eens kong stuffin' in als we ergens op bezoek zijn en Enzo is mee (pindakaas smaak)

Ik heb ook gelezen dat je er boullon in kunt doen van vlees of kip (wel zonder zout) en dan invriezen.

Kortom je kunt er alles mee succes, enne Tessel eet smakelijk! :D

Nou nog even een update over het alleen binnen zjin,
Ben vanmiddag boodschappen gaan doen (half uur) terwijl Enzo thuis bleef met het deurtje van de bench open (waaghals ben ik he :D )
Toen ik terug kwam lag hij lekker......... ja in zijn bench en hij werd net wakker :lol:
Ik dacht nou heeft ie alle ruimte, gaat ie in zijn bench liggen :lol:
maar goed er was niets kapot ofzo dus ik was tevreden.

Groeten Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

hier regent het............. :(
miran&joost

Bij ons is het al vanaf 10 uur droog!
Maar daar hebben we niets aan he toch maar gaan he?

bikkelen...
kristies
Speurneus
Speurneus

we gaan gewoon !! Ik zie zelfs een heeeeeeeeel klein beetje blauwe lucht...

Tot zo !!!!!! :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

OK hier komen ze dan... ( sorrie een beetje veel ik kon niet kiezen... )
Ik heb er nog meer.. dus als jullie ze willen Miranda en Joost en Iris pb me je email adres even dan mail ik ze binnenkort!!

Ontmoeting op de parkeer[laats.... heeeee kan ik jou niet ergens van??
Afbeelding

SPELEN;
Afbeelding

Even in het water...
Afbeelding

Netjes ZIT :D
Afbeelding

Tessel van Iris
Afbeelding

Miranda met Enzo in het water
Afbeelding

Heeee nog een labje.. !! :lol:
Afbeelding

Even weer los rennen !!
Afbeelding

Nog meer allemaal bruine labjes :shock:
Afbeelding
Enzo moet even ruiken.. 8)
Afbeelding

Enzo krijgt een aandachtsoefening met heeeeel veel afleiding.. :applaus:
Afbeelding

Tot slot nog een close-up van Chester.. moe nat en zanderig.. maar het was Geweldig !!
Afbeelding

Zeker voor herhaling vatbaar !! :wink:
Plaats reactie