HEt ziet er allemaal erggezellig uit! Was er nog veel verschil tussen de 3 broers te zien?
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

Er was wel wat verschil te zien ja !S.Breijer schreef:Oh wat een leuke foto's allemaal! Ben ik er toch een beetje bij![]()
HEt ziet er allemaal erggezellig uit! Was er nog veel verschil tussen de 3 broers te zien?
Tessel was het hoogst en het lichtst en het zachts
Enzo had het fijnste koppie
Chester was het donkerst en had de meeste krullen op zijn rug..
-
iris
-
miran&joost
De volgende keer proberen we het te plannen MET Finn !!! Was erg leuk om ze met elkaar bezig te zien ! Zo af en toe even stoeien, maar ze waren bewonderenswaardig vriendelijk tegen elkaar ! (behalve ons Enzootje die Chester even op z'n rug in het water gooideS.Breijer schreef:Oh wat een leuke foto's allemaal! Ben ik er toch een beetje bij![]()
Zeker voor herhaling vatbaar ! En einde van het jaar natuurlijk de terugkomdag bij Diana
groeten,
Joost
-
iris
[quote="miran&joost"]Nou ik bied me ook aan voor de rest van de foto's
Nou, ik ook hoor Kristie! Ze waren geweldig en hoe meer foto's hoe beter
Wat een geweldige foto's Miranda!
Heb nu al zin in de volgende ontmoeting en natuurlijk de terugkomdag. Enig idee wanneer die plaats zal vinden?
Op de site van Diana staan trouwens foto's van de puppies. Het kleine nestje was van Iris en Chock, dus toch verkeerd gegokt
groetjes Iris
Nou, ik ook hoor Kristie! Ze waren geweldig en hoe meer foto's hoe beter
Wat een geweldige foto's Miranda!
Heb nu al zin in de volgende ontmoeting en natuurlijk de terugkomdag. Enig idee wanneer die plaats zal vinden?
Op de site van Diana staan trouwens foto's van de puppies. Het kleine nestje was van Iris en Chock, dus toch verkeerd gegokt
groetjes Iris
-
miran&joost
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
iris
-
miran&joost
-
iris
Ja goed he!!!! Vind het ook leuk om te zien dat onze topic erg vaak bekeken is!miran&joost schreef:ff off-topic : best jammer dat er op dit forum geen statistieken te zien zijn.... Volgens mij doen we al mee in de top van grootste topics. Nu al meer dan 1300 antwoorden en dik 21.000 keer bekeken !!!
(HOEZO VERSLAAFD...................)
groeten,
Joost