Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
iris

Ongelezen bericht door iris »

stelzer schreef:we genieten ook erg van de bruine monsters hahaha
Leuk om te lezen :oops:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ik ben wel van plan de 13e te gaan! Even de agenda bekijken, maar het moet te regelen zijn wat vervoer betreft. Lijkt me echt leuk :D

in juni is er ook een show in Bennekom. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar dat lijtk me ook heel leuk.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:Ik ben wel van plan de 13e te gaan! Even de agenda bekijken, maar het moet te regelen zijn wat vervoer betreft. Lijkt me echt leuk :D

in juni is er ook een show in Bennekom. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar dat lijtk me ook heel leuk.
Ga je Finn dan ook showen?? Weet je hoe dat werkt :???:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:Ik ben wel van plan de 13e te gaan! Even de agenda bekijken, maar het moet te regelen zijn wat vervoer betreft. Lijkt me echt leuk :D

Ga je Finn dan ook showen?? Weet je hoe dat werkt :???:
Nog niet helemaal...moet eigenlijk wel ringtraining volgen :oops: Ik weet wel een beetje wat de bedoeling is, maar heb het zelf nog nooit gedaan. Ik zal Diana binnenkort eens mailen :wink:
Nouk

Ongelezen bericht door Nouk »

oeh leuk dat jij ook gaat Sandra. Wij gaan ook meedoen. Waarschijnlijk ook een zusje en broertje van Massi. Want dat kunnen we ook met het nest ofzo meedoen. Misschien in de fokkersklasse? Ik weet niet precies. Maar wij doen iig mee in de babyklasse (tot 6 maanden) Finn zit dat al in de volgende klasse (weet ff niet meer hoe die heet)
Ik weet verder ook niet hoe dat showen moet, dus misschien moet ik ook maar eens ringtraining gaan volgen. Gelukkig zijn ze in de babyklasse nog niet zo streng. 8)
Hihi wel toevallig dat mijn laatste 3 reacties in musicoftheforest-topics zijn. Ik voel me toch wel verwand met jullie 8)
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Wij hebben met Pepper destijds in Utrecht met een show meegedaan, van de fokkerskring. Van te voren kregen we daar ter plaatse ringtraining. Of in elk geval uitleg wat er verwacht werd. Ik neem aan dat dat nu ook wel weer zo zal zijn.
Succes alvast allemaal!

Groetjes Kim.
Afbeelding
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nouk schreef:oeh leuk dat jij ook gaat Sandra. Wij gaan ook meedoen. Waarschijnlijk ook een zusje en broertje van Massi. Want dat kunnen we ook met het nest ofzo meedoen. Misschien in de fokkersklasse? Ik weet niet precies. Maar wij doen iig mee in de babyklasse (tot 6 maanden) Finn zit dat al in de volgende klasse (weet ff niet meer hoe die heet)
Ik weet verder ook niet hoe dat showen moet, dus misschien moet ik ook maar eens ringtraining gaan volgen. Gelukkig zijn ze in de babyklasse nog niet zo streng. 8)
Hihi wel toevallig dat mijn laatste 3 reacties in musicoftheforest-topics zijn. Ik voel me toch wel verwand met jullie 8)
\
Gezellig toch 8)

Ik ben ook heel benieuwd wat de bedoeling nu precies is. Ik zal binnenkort even de fokster bellen of mailen voor wat uitleg! Lijkt me leuk om jullie daar tegen te komen. Misschien dat de fokster van Massi wat tips kan geven? Training is natuurlijk helemaal handig, maar ik probeer eerst zelf wel hoe het gaat. Als het totaal niet werkt kan ik altijd nog kijken :D
Nouk

Ja en volgens mij krijg je vantevoren ook nog uitleg over wat er van je verwacht wordt. Waarschijnlijk valt het ook wel mee. Maar ik ga wel proberen te oefenen met staan. Massi gaat nu namelijk altijd voor me zitten. En dan kunnen ze zijn lijfje natuurlijk niet goed beoordelen 8) Verder moet je waarschijnlijk een rondje ofzo lopen (haha ik heb echt geen idee) en dat kan hij al wel. Dat moet ie bij de cursus ook doen, dan kijkt hij echt heel mooi omhoog enzo.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja, het lopen gaat hartstikke goed! Maar ja, het moet toch wel te trainen zijn. En anders is er nog steeds geen man over boord, we maken er gewoon een gezellig dagje uit van. Lekker met Finn op stap!
Nouk

Ja precies. Ze zijn nog jong hè. Ik vind het gewoon interessant om eens mee te maken. En het lijkt me wel leuk om te horen wat zo'n keurmeester over Massi te vertellen heeft.
Je moet alleen ook een kopie van de stamboom meesturen maar die is nog helemaal niet opgestuurd naar de fokker. Hmmm dat moet ik nog maar even navragen.
Ik heb er al wel zin in. En leuk om een hoop labjes van het forum te ontmoeten.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Nouk schreef:Dat moet ie bij de cursus ook doen, dan kijkt hij echt heel mooi omhoog enzo.
Huh, hoor ik daar mijn naam ????

Likje voor Massi van Enzo.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Die is scherp voor de vrijdagochtend :wink:
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

ze hebben ook allemaal van die lekkere bekkies
en lieve oogjes
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef:Die is scherp voor de vrijdagochtend :wink:
Enzo is altijd scherp (is van de baasjes niet altijd te zeggen..... :oops: )

@ Stelzer en Nouk : we vinden het ook allemaal hardstikke leuk dat andere mensen meekijken EN posten ! (kan me soms ook wel voorstellen dat sommige mensen ons gezwets zo af en toe zat zijn .....)
groeten,

Joost
stelzer

Ongelezen bericht door stelzer »

nou ben juist blij dat jullie pups ook contact hebben
met broers en zussen
de meeste dromen hiervan op het forum
hou vol en ik blijf genieten hoor
allemaal lieve kanppe labjes
ik krijg gelijk aaibaarfactor 10000 van zulke foto`s
Plaats reactie