Vaarwel lieve Bonbonnie tis genoeg geweest
Toos, je hebt de beste keuze gemaakt voor jullie Koda.
Je hebt er alles aangedaan wat er in jullie macht lag, maar helaas had het geen gewenst resultaat.
Koda is van zijn pijn verlost en ik weet zeker dat hij je daar dankbaar voor is.
Houdt maar in je achterhoofd dat Koda nu daar achter de regenboogbrug lekker aan het spelen is met Geordi.
Sterkte meid...............
Je hebt er alles aangedaan wat er in jullie macht lag, maar helaas had het geen gewenst resultaat.
Koda is van zijn pijn verlost en ik weet zeker dat hij je daar dankbaar voor is.
Houdt maar in je achterhoofd dat Koda nu daar achter de regenboogbrug lekker aan het spelen is met Geordi.
Sterkte meid...............
Koda
Toos en Marijke,
Ik heb Koda op de Winner in Amsterdam gezien en ik was onder de indruk van zijn verschijning. Wat een mooie donkerbruine beer!
Woorden schieten te kort dat hij niet langer zonder pijn bij jullie mocht zijn. Doordat ik de verhalen over de ups en downs van Koda op de site en op het forum gevolgd heb, is mij wel duidelijk geworden dat jullie gedaan hebben wat jullie konden.
Sterkte de komende tijd..
Ik heb Koda op de Winner in Amsterdam gezien en ik was onder de indruk van zijn verschijning. Wat een mooie donkerbruine beer!
Woorden schieten te kort dat hij niet langer zonder pijn bij jullie mocht zijn. Doordat ik de verhalen over de ups en downs van Koda op de site en op het forum gevolgd heb, is mij wel duidelijk geworden dat jullie gedaan hebben wat jullie konden.
Sterkte de komende tijd..
-
- Grote hondenneus
Woorden zijn nu zo betrekkelijk, maar toch .. heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Maar op dit volgende :
Jouw lieve Kodaatje is nu aan het spelen met mijn Kayough
"Zij die wij liefhebben en van ons heen zijn gegaan,
zijn niet meer waar zij waren, maar altijd waar wij zijn..."
Maar op dit volgende :
Niet afvragen, weet dat je alles gedaan hebt voor hem en dat dit het beste is dat je voor hem kon doen.toos schreef:Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan
Jouw lieve Kodaatje is nu aan het spelen met mijn Kayough

"Zij die wij liefhebben en van ons heen zijn gegaan,
zijn niet meer waar zij waren, maar altijd waar wij zijn..."

Banner en avatar gemaakt door Monika, bedankt!
Malick (Forza Malick of the Work Fellows) 23-10-2002 - 23-03-2013 (voor altijd in onze gedachten)
Kieran (Mocca's Kieran of the Work Fellows) 06-12-2003
Kaylan (Barons Kaylan from the Groove of Joy) 08-09-2005
Maiti (Scandica Join My Bravehearts Maiti) 02-05-2009
Youghky (My Bravehearts Whole Lotta Love) 14-10-2011
Chunky (My Bravehearts Chunky Cookie) 23-10-2013
-
- Erelid
Vreselijk
Toen we het er donderdag over hadden, schoten de tranen al in mijn ogen. Nu biggelen de tranen over mijn wangen. Die lieve bruine beer. Die lieverd die helaas niet de 'bitchy Belle' kon leren kennen.
Vergeet nooit hoeveel geluk Koda heeft gehad dat hij jou en Michel als baasjes mocht hebben. Heel veel sterkte

Toen we het er donderdag over hadden, schoten de tranen al in mijn ogen. Nu biggelen de tranen over mijn wangen. Die lieve bruine beer. Die lieverd die helaas niet de 'bitchy Belle' kon leren kennen.
Vergeet nooit hoeveel geluk Koda heeft gehad dat hij jou en Michel als baasjes mocht hebben. Heel veel sterkte

Groetjes,
Désirée

Désirée

-
- Grote hondenneus
oh god, wat ontzettend naar zeg!
Kleine troost is dat Koda nu gelukkig geen pijn meer heeft natuurlijk, ik denk dat jullie een ontzettend moeilijk maar wijze keuze hebben gemaakt. Wat moet dit zwaar voor jullie zijn geweest. Zo ontzettend veel voor koda over gehad en dan zo'n besluit genomen, wat mag hij trots zijn op zo'n baas en bazinnetje. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe! koda rust zacht..
een heeeele dikke knuffel
Nicky

een heeeele dikke knuffel

Nicky
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het doet Toos en mij heel erg goed.
Het verdriet om Koda is er niet minder om en dat moeten wij weer een plekje geven. Zeker voor Toos valt dit allemaal niet mee maar ze heeft er alles aan gedaan om Koda een hondswaardig bestaan te geven en daar ben ik haar heel dankbaar voor.
Het verdriet om Koda is er niet minder om en dat moeten wij weer een plekje geven. Zeker voor Toos valt dit allemaal niet mee maar ze heeft er alles aan gedaan om Koda een hondswaardig bestaan te geven en daar ben ik haar heel dankbaar voor.

Groetjes Marijke
31.3.2001 Tinüviel Moriquendi van de Buckiscope
13.6.2006 Precious Give en Take van Sophies Home
26.9.2007 Sallyjo's weather or not
14.9.2008 Greenwood Lodge Miss Phoebe
15.2.2009 Tropical Zanzibar van 't Chielewout
6.10.2005 Precious Neelix van 't Chielewout
01.6.2009 Extremely Cute de L'etang balancet
-
- Speurneus
Toos, Michel en Marijke heel veel sterkte met dit grote verdriet! Ik had zo gehoopt dat alles anders zou lopen met Koda. Maar helaas heeft dit niet zo mogen zijn.
Toos, ik ben blij dat onze gesprekken er voor gezorgd hebben dat je wat zekerder werd over de moeilijke beslissing die je moest nemen. Het blijft altijd een hele grote stap die je moet nemen en is verschrikkelijk moeilijk. Maar je hebt er goed aan gedaan! Dat is houden van.....
Koda heeft nu geen pijn meer en rent vast vrolijk rond samen met Geordi, Bas, Quincy en alle andere lieve labjes die wij veel te vroeg moesten missen.
Dikke knuffel!!
Toos, ik ben blij dat onze gesprekken er voor gezorgd hebben dat je wat zekerder werd over de moeilijke beslissing die je moest nemen. Het blijft altijd een hele grote stap die je moet nemen en is verschrikkelijk moeilijk. Maar je hebt er goed aan gedaan! Dat is houden van.....
Koda heeft nu geen pijn meer en rent vast vrolijk rond samen met Geordi, Bas, Quincy en alle andere lieve labjes die wij veel te vroeg moesten missen.
Dikke knuffel!!
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
- Hele grote hondenneus
Een beslissing die met het hart genomen is, is altijd goed.toos schreef: Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan
Het getuigd voor mij van grote moed en vind het zeer onbaadzuchtig dat je je kanjer los kan laten, hoeveel pijn dat voor jullie ook doet.
Heel veel sterkte met het velies van jullie Koda

Rambo ♂ (teckel)24-12-1990 † 07-01-2005
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013