Droogmachine........

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

MheenLab schreef:Drogen ?! Wat is daar de lol aan ?! (dacht dat ik zo ondertussen zo'n beetje het meeste wel gezien had, niet dus) :D

Hoor mevrouw hier nooit klagen als ze hier vlees krijgt dat het niet gedroogt is :confused:
Dan droog je het vlees lekker niet...
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Heb konijnenoortjes en kippengehakt uit liggen om te drogen, lang de droogmachine niet gebruikt maar vanavond gaat hij weer aan :wink:
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

MheenLab schreef:Drogen ?! Wat is daar de lol aan ?! (dacht dat ik zo ondertussen zo'n beetje het meeste wel gezien had, niet dus) :D

Hoor mevrouw hier nooit klagen als ze hier vlees krijgt dat het niet gedroogt is :confused:
Dan neem jij lekker stukjes kipfilet mee in je broekzak of jaszak, die nog rauw zijn. Of je geeft graan koekjes.. :?

Hier staat de droger te draaien met oortjes, kippevoetjes en met nog een rest geelhaar. Over 2 weken komt de nieuwe voorraad, dus de vriezers moeten leeg of gereorganiseerd worden.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

De appel vind ik lekker zeg.
Ik hou niet van rode appels maar gedroogd zijn ze heerlijk.
Ook een goed idee voor op school geen vieze bruine appeltjes meer in bakjes die niet gegeten worden maar lekkere snoeperige appeltjes.
Banaan vond ik niet lekker maar Huub vond mij erg leuk tijdens het wandelen.
Gisteravond voor ik naar bed ging even gekeken of die appel lekker was voor ik met mijn ogen knipperde was hij op.
Dus alle appels maar geschind en erin met de banaan (die was niet niet klaar)
En vannacht er kipfilet bij ingedaan nou dat vind hij ook lekker.
Nu staat hij met gehakt met knoflook te draaien.
Maar die knoflooklucht brrrrrrr.
Ik ga van de week maar eens de turk hier op de hoek leeg kopen.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Marieke schreef:

Dan droog je het vlees lekker niet...
Houd ons huisvrouwen die toch niets beters te doen hebben :wink: van de straat.
Vind het idd handig als beloning onderweg tijdens de wandeling.
Ik doe echt geen plakjes banaan in mijn zak die kleffe bende maar gedroogde banaan is ideaal en Huub is dan mijn beste vriendje.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

MheenLab schreef: Hoor mevrouw hier nooit klagen als ze hier vlees krijgt dat het niet gedroogt is :confused:
Misschien even lezen waarom er gedroogt wordt 8)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Hier liggen er weer verse runderoren in... Geweldig om te drogen :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

De konijnenoren zijn hier klaar.. Nu gaan er weer een portie garnalen in.. :)

Denver

Ongelezen bericht door Denver »

Ik heb net een leuk nieuwtje gehad... :wink: via via krijg ik een droogmachine, nieuw in doos, bon er nog bij :D En de pup komt pas 11 juni...kan ik even proefdrogen :lol:

Ik wil er morgen of donderdag appel in proberen, voor mij en de kids :lol:

En als de puppert komt wil ik kipfilet als beloning doen, als ik die in kleine blokjes snij, hoelang moeten ze dan ongeveer :confused:
En ik las al in een wekpot is het wat langer houdbaar...maar wat is wat langer :confused:

Jullie doen er veel meer dingen in zoals konijnenoren en runderoren...waar halen jullie die?
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Kipfilet duurt bij mij zo'n 8 tot 10 uur (afhankelijk van de grootte van de stukjes).

Ik vries de gedroogde kipjes in. Verdeel het in porties. Ga ik trainen haal ik een portie uit de vriezer. Zo kan ik het oneindig lang bewaren.......... niet dat het daar de tijd voor krijgt overigens. :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Mijn droger heeft vorige week de geest gegeven.. De bladen gingen al stuk, en van de week is er eentje gesmolten.. Dus die kon de kliko in.. Vandaag de nieuwe droger binnen! En die staat nu met een portie kalkoen te draaien! Hierna nog 3 kilo konijnenorgaantjes drogen... :D

Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Marieke schreef:Mijn droger heeft vorige week de geest gegeven.. De bladen gingen al stuk, en van de week is er eentje gesmolten.. Dus die kon de kliko in.. Vandaag de nieuwe droger binnen! En die staat nu met een portie kalkoen te draaien! Hierna nog 3 kilo konijnenorgaantjes drogen... :D
En welke droger heb je nu gekoch ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Kay schreef:
Marieke schreef:Mijn droger heeft vorige week de geest gegeven.. De bladen gingen al stuk, en van de week is er eentje gesmolten.. Dus die kon de kliko in.. Vandaag de nieuwe droger binnen! En die staat nu met een portie kalkoen te draaien! Hierna nog 3 kilo konijnenorgaantjes drogen... :D
Ondanks dat ik hem eigenlijk veel te duur vond ben ik toch voor de stockli gegaan... Had een adresje gevonden waar die een stuk goedkoper was, en moeders deelt in de kosten.. Ik wilde met name wat grotere roosters zonder gat erin waar ook wat dikkere dingen in kunnen! En daarbij wilde ik een theromstaat erop hebben.

En ik moet zeggen, duur, maar ik ben er ontzettend blij mee!!! En een klein deel van mijn vakantie geld goed besteed! :wink:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Inderdaad goed besteed! Zo leuk ook om zelf gezonde snacks en beloningen voor je hond te maken. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Marieke schreef:
Kay schreef:
Ondanks dat ik hem eigenlijk veel te duur vond ben ik toch voor de stockli gegaan... Had een adresje gevonden waar die een stuk goedkoper was, en moeders deelt in de kosten.. Ik wilde met name wat grotere roosters zonder gat erin waar ook wat dikkere dingen in kunnen! En daarbij wilde ik een theromstaat erop hebben.

En ik moet zeggen, duur, maar ik ben er ontzettend blij mee!!! En een klein deel van mijn vakantie geld goed besteed! :wink:
Geen idee wat die dingen kosten ?? Wat betaal je voor een stockil dan ? :oops:

Plaats reactie