chrissy schreef:Op het moment weet ik het niet meer

alles wat ik met hem doe is tijdelijk eerst met de zwaardere ontstekingsremmers toen was er even vooruitgang toen het weer wat minder ging aquatherapie erbij weer een verbetering maar ook dat was tijdelijk nu dus spierversterkers ook even een verbetering maar niet wat ik gehoopt had het is nu dus uitzingen tot de 23e dan weer naar Sleeuwwijk !
Wat sneu Chrissy, ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van word
Even een idee van mij, zou het aan het eten kunnen liggen? Ik heb geen idee wat en hoe je voert, maar ik zal even uitleggen hoe ik daar bij kom.
Ik ben erg voor het schraal voeren, toen ik hier veel commentaar op kreeg op dit forum, dat ik Doran te schraal zou voeren enz. heb ik op een ander forum (rauw) advies gevraagd, het volgende antwoord is misschien iets waar jij wat mee kunt? Ik heb geen idee hoor, maar ik probeer mee te denken.
We roepen altijd goed kijken naar je hond, en ik denk dat je dat goed doet.
Maar het is ook zo dat als je hem zo voert dat hij netjes schraal blijft hij misschien niet zoveel spieren aanmaakt als hij anders zou doen.
Ik heb daar een voorbeeld van gezien. Dat was een labrador en de baas wou hem schraal houden, en hij zag er goed uit. Maar zijn bespiering was matig. De baas is toen meer gaan voeren en was hardstikke bang dat de hond te dik zou worden. Maar in plaats van dik worden kreeg hij toen veel betere bespiering.
Met dit in mijn achterhoofd zou ik zeggen. Geef m eens een beetje meer en kijk hoe hij het erop doet.
Krijgt hij meer spieren enzo dan is het dus prima, wordt hij dik en zet ie het aan op zn ribben, dan daar weer mee stoppen en verder gaan zoals je nu doet.