oh wat erg, heel heel veel sterkte, ik heb geen woorden voor hoe zwaar het voor jullie zal gaan worden, maar wel dikke knuffels, ik hoop dat jullie daar wat kracht uit kunnen halen.
Eerst Mr Bundels en nu dit pfff xxxxxxxxxx
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
oooh wat vind ik dit nu erg.... die lieve Banjer.... zo erg dat nu ook zijn reservetijd blijkt opgebruikt te zijn....
Ik denk aan jullie en zend jullie veel knuffels en ook een dikke knuffel voor die lieve Banjer van mij en zabbo
Veel sterkte nog !
Heel erg veel sterkte, dit is zoooooooo ontzettend moeilijk. Geniet van jullie laatste momenten samen en bedenk dat je dit uit liefde voor je lieve Banjer doet. Het gemis zal groot zijn maar in je hart zal hij voor altijd blijven leven!
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Dank jullie wel voor de lieve reacties en troostende woorden.
Vanmiddag tussen 14.30 en 15.00 uur komt de DA bij mij thuis. Mijn verstand is het eens met de beslissing maar mijn hart hobbelt er ontreddend achteraan.
Ondanks het intense verdriet dat Banjer straks niet meer in deze wereld is ben ik blij (hoe bizar dit ook klinkt) dat het vandaag gaat gebeuren. Ik merk aan vele dingen dat hij klaar is met zijn leven.
De onderstaande tekst stond in een hele lieve mail van mijn collega. De tekst is zo waar.....wat zal ik mijn levend stukje goud gaan missen.
He is your friend, your partner, your defender, your Lab.
You are his life, his love, his leader.
He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart.
You owe it to him to be worthy of such devotion.
[/img]
Dag lieve Banjer, omringt door de liefde van jouw vrouwtjes mag je straks gaan, mag je loslaten wat nu te zwaar wordt.
Straks weer samen met je vriend.
Jouw pad zal verlicht zijn door alle liefde die je meekrijgt.
Heel erg veel sterkte vanmiddag!! In gedachten zijn we bij Banjer en respect voor de kracht om te durven zeggen maar vooral doen, dat je Banjer het lijden zult besparen.