James,onze rots is niet meer
-
- Speurneus
gisteren was het een jaar geleden dat James is overleden.
zo`n mooie warme dag,echt het weer waar James van hield
hij heeft de hele dag achter me aan gelopen,qua gevoel dan
om half 7 gisteravond is mijn dammetje gebroken en moest vreselijk huilen
maar het is goed zo,de rust en berusting is er en de randjes zijn bot geworden,met af en toe een scherpe braam.
en eindelijk zijn we er aan toe om zijn urn buiten te zetten,we zijn eigenlijk niet van dieren in potjes
maar omdat James het liefst de hele dag binnen aan mijn voet vast geplakt zat,en al knorrend met me mee de tuin in ging bij mooi weer,voelde het niet goed om hem in de tuin te zetten.
maar gisteren was het zo warm,toen voelde het goed
lieve lieve Jamesie jongen wat missen als we je doen!!
zo`n mooie warme dag,echt het weer waar James van hield
hij heeft de hele dag achter me aan gelopen,qua gevoel dan
om half 7 gisteravond is mijn dammetje gebroken en moest vreselijk huilen
maar het is goed zo,de rust en berusting is er en de randjes zijn bot geworden,met af en toe een scherpe braam.
en eindelijk zijn we er aan toe om zijn urn buiten te zetten,we zijn eigenlijk niet van dieren in potjes

maar omdat James het liefst de hele dag binnen aan mijn voet vast geplakt zat,en al knorrend met me mee de tuin in ging bij mooi weer,voelde het niet goed om hem in de tuin te zetten.
maar gisteren was het zo warm,toen voelde het goed

lieve lieve Jamesie jongen wat missen als we je doen!!

-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
we hebben vorig jaar een vorst vaste urn gekocht,maar toen we de urn kregen kon ik het niet opbrengen die buiten te zetten.Roos schreef:Jeetje Miranda, wat gaat de tijd toch snel![]()
Fijn dat je het er even uit hebt kunnen gooien, dat lucht lekker op. Kijk je wel uit met de urn buiten? De (nacht)vorst is denk ik nog niet voorbij.
James had maar 1 favo plekje en dat was aan de voet van het vrouwtje,dus de urn hebben we binnen gezet bij mij in de buurt

hoewel ik zo nuchter als wat ben(dood is dood) lukte het niet om de urn buiten te zetten.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus