Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Dank je! Alleen werkt mijn bewerkingsprogramma niet echt, waardoor ik niet veel meer kan dan dit :? (Sorry Joost en Miranda, ik hoop zo snel mogelijk wel aan de slag te kunnen 8))

Het probleem van de stamboom is opgelost hoor. Waarschijnlijk krijgen we deze nog....ooit :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

We wachten rustig af, komt goed!

Enzo is nu zijn bench weer aan het redecoreren :? :D

Miranda
miran&joost

miran&joost schreef:We wachten rustig af, komt goed!

Miranda
Soort van "eigen-huis-en-tuin with the music forest stars"

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:
miran&joost schreef:We wachten rustig af, komt goed!

Miranda
Soort van "eigen-huis-en-tuin with the music forest stars"

groeten,

Joost
:D :D :D :D :D nou kunnen ze samen een programma beginnen, want Chester is ook heeel goed in verbouwen.. en heeft een veel beter oog op inrichting als zijn baasjes.. :wink:

( overigens kwamen we gisteren langs een kapper die Knippen Enzo heette.. :lol: , helaas had ik mijn fototoestel niet bij me..)

Overigens is Chester helemaal los wat zwemmen en water betreft.. geen sloot is veilig voor hem... :evil: we moeten echt op gaan letten of er water in de buurt is als we hem los laten.. meneer ligt er in no-time in... :roll:
miran&joost

Zo, nog even de broertjes omhoog geschopt in de foto-wedstrijd met een paar dikke tienen voor het bange labje van Sandra en het zielige schatje van Kristie en Wessel !!!
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Zo, nog even de broertjes omhoog geschopt in de foto-wedstrijd met een paar dikke tienen voor het bange labje van Sandra en het zielige schatje van Kristie en Wessel !!!
Ben ook al aan het ``schoppen`` geweest... maar de vorige keer deden de broers het toch beter.. :wink:

Chester heeft vanmiddag weer gezwommen.. ! Het was echt heel leuk, met een ander labje Joep genaamt.. het ging zo leuk.. ze hebben heerlijk vrij rustig gespeelt en samen achter de bal aan in het water.. t`ging aardig gelijk op.. terwijl Joep al 2 was.. en Chester heeft eens kunnen ervaren dat andere honden ook zijn balletje af kunnen pakken.. :lol:
miran&joost

Ach ja volgende keer beter !! (zitten trouwens ook wel erg leuke foto's bij deze keer)

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

:schreeuw: :banaan: :support: :eausadance: :feest2: :boogie: :wave: :colors: :D

Ik ben een beetje blij :oops:

Het loopje van Finn gaat nu voor het eerst al 2 weken stukken beter!! Wel rekt hij zich na het slapen nog erg uit en stapt dan wat moeilijk weg. Ook als hij wat langer loopt zie ik zijn loopje terug komen. Maar het lijkt dus echt de goede kant op te gaan. Nu dit wandel- en aankomscheema aanhouden en het gaat vast goed komen! Ik ga heel hard duimen!

Jammer van de fotowedstrijd, al stuur ik nooit echt super foto's in. Ik moet nog een hoop leren wat fotograveren betreft! Meedoen is ook leuk, toch? :wink:

Leuk hoor, dat jullie mannen al zwemmen! Finn durft nog niet verder dan zijn buik. Hij heeft 1 keer écht gezwommen, maar dat was waarschijnlijk zo spannend dat hij het nu niet meer aandurft. Ach, alles komt met de tijd :)
kristies
Speurneus
Speurneus

:applaus: Wat goed zeg !! Ik duim dat zijn loopje weg blijft !! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt ! :wink:
miran&joost

Lekker dat het zo goed gaat Sandra !!! En dat zwemmen komt wel hoor !
(voor je het weet wil hij elke moddersloot in die je tegen komt...... :? )

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Moddersloten zijn iets minder ja!

@ Iris: leuke foto heb je ingezonden van Tessel! Ik wilde een foto inzenden en zag daar ineens Tessel staan :) Finn zal binnenkort ook op de site verschijnen, hoop ik.
miran&joost

Gaan jullie trouwens ook naar de Kringdag 13 Mei ????

Miranda heeft haar dienst kunnen ruilen, dus bellen we straks Diana even op !

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja, ik heb me ingeschreven! Alleen op de site van de fokkerskring staat dat de inschrijving op 13 april sluit. Snel zijn dus... Stamboom had ik hier nog niet, maar die zou Diana regelen.
kristies
Speurneus
Speurneus

ooo 13 april sluitingsdatum... dat is vandaag !! :shock: pff ben er nog niet uit. Ik wordt 12 mei 30 :roll: en weeet nog niet helemaal wat ik ga doen. :roll: Mijn familie woont ver weg, dus als die komen blijven ze slapen en om die nou zondag om 07.00uur het huis uit te schoppen omdat wij zo nodig weg moeten.. :? of ik moet het vrijdag.. doen.. ach eigenlijk totaal overbodige info voor jullie, maar de conclusie is dat ik dus nog twijfel :???: maar ik moet dus wel opschieten met beslissen.. :oops:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Doen is mijn advies, maar wie ben ik 8)
Plaats reactie