Trekken jullie mannen de warmte een beetje ? Chester hijgt wel heel veel ( is ongetwijfelt heel normaal.. maar toch..

Chester heeft vanmiddag ook lekker met water gekliedert..S.Breijer schreef:Jammer, maar het moet wel te doen zijn voor jullie!
Finn hijgt ook wel behoorlijk! Vanmiddag drie keer een bak met water over hem heen gegoten. Meneer vindt het allemaal best en blijft gewoon stil staan. Na het gieten het water lekker over hem heen 'wrijven'. Zo blijft hij lekker koel. Finn gaat zelf steeds in de zon liggen...echt raar. Ik leg nu steeds een kleed in de schaduw neer, dat gaat stukken beter.
Fijn weekend alvast!
S.Breijer schreef:Dat "Het moet wel te doen zijn" heb ik wt knullig opgeschreven. Hett komt volgens mij anders over dan bedoelt. Wat ik bedoel is dat het jammer ia dat jullie niet kunnen komen, maar dat het ook belangrijk is dat het allemaal een beetje lukt. Het moet geen ren en vliegwerk worden.
Familiekwaaltje zeker...Finn weet niet hoe snel hij zo'n ding weg moet krijgen! Schrokopkristies schreef:ik geef Chester net een Denta Rask.. denk is ie lekker even zoet met kouwen... best een groot botjes achtig ding...
had ie nog nooit gehad.. dus ik geeft hem... gaat ie helemaal uit zijn dak.. :stamp: :stamp:
blijkbaar lekker ... maar
2 minuten later ( misschien nog niet eens... ) OP
Helemaal OP
nou dat krijgt hij dus niet meer..
die dingen zijn keiduur zit volgens mij ook best veel calorieen in, maar ja ik dacht ach voor een keertje... nou... mooi niet meer dus..