Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
Bedankt Sandra!
Tja, het blijven rare mannen hoor, soms denk ik er wat verstand van te krijgen, doen ze weer iets raars.
Ik blijf veel lezen in boeken en op internet, maar het is zoooo veel!
Enzo begint nu wel wat in de hoogte te groeien ja...
Ben je trouwens al met Finn STA aan het oefenen? Voor de kringdag?
Wij wel, maar het gaat nog niet zo voorspoedig hihi.
Tja, het blijven rare mannen hoor, soms denk ik er wat verstand van te krijgen, doen ze weer iets raars.
Ik blijf veel lezen in boeken en op internet, maar het is zoooo veel!
Enzo begint nu wel wat in de hoogte te groeien ja...
Ben je trouwens al met Finn STA aan het oefenen? Voor de kringdag?
Wij wel, maar het gaat nog niet zo voorspoedig hihi.
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Nee, een tank op pootjes is alles behalve goed, maar bij Finn zijn zijn ribben af en toe zelfs zichtbaar. Dat is niet de bedoeling... Maar goed, het ging over Enzo. Vergeleken met een poosje terug is hij gewoon dunner en een foto is zowiezo lastiger te beoordelen. En ja, een lab van 6,5 maand heeft ook een echte puberbouw, dit is bij Finn ook zeker het geval! Toch zitten 'onze' mannen qua gewicht aan de ondergrens, misschien zelfs onder het min. gewicht. Finn zou zeker niet veel meer moeten hebben, dan wordt hij weer zo kolossaal, maar die ribben moeten weg 

-
- Speurneus
He wat naar die darmen...
hopelijk knapt hij snel op !
maar met AB moet dat haast wel snel gaan toch ??
Leuke foto`s trouwens... ! Ziet er uit als een heerlijk weekje.. wij hebben gisteren ook de zomervakantie geboekt... een huisje in de Ardennen waar honden uiteraard welkom zijn..
Ik vind Enzo mooi van bouw.. Finn is inderdaad misschien wat aan de magere kant, Chester daarintegen is wat aan de dikke kant. We zijn juist aan het minderen met brokjes. ( kreeg 300 gram nu 250 gram) hij groeit alleen in de breedte en niet in de hoogte..
maar zijn gewicht is nu al een aantal weken zowat stabiel. Hij komt echt nauwelijks aan.... maar goed misschien moet de groeispurt nog komen..
Hoe is het met je tanden Sandra ??

Leuke foto`s trouwens... ! Ziet er uit als een heerlijk weekje.. wij hebben gisteren ook de zomervakantie geboekt... een huisje in de Ardennen waar honden uiteraard welkom zijn..

Ik vind Enzo mooi van bouw.. Finn is inderdaad misschien wat aan de magere kant, Chester daarintegen is wat aan de dikke kant. We zijn juist aan het minderen met brokjes. ( kreeg 300 gram nu 250 gram) hij groeit alleen in de breedte en niet in de hoogte..

Hoe is het met je tanden Sandra ??
-
- Speurneus
- Contacteer:
Nou, ze zijn nog erg gevoelig, maar het ergste is wel voorbij denk ik.
Wat leuk dat jullie naar de Ardennen gaan! Ik heb verder nog niets gepland, maar we gaan het vast gezellig hebben in de vakantie, met zijn tweetjes.
Ik zelf zie Finn ook niet groeien hoor, maar de weegschaal geeft aan dat er de afgelopen 3 weken bijna 3 kilo bij gekomen is. Dat is toch een kilo per week! Als ik daar naar kijk zit hij aan de max, (een kilo per week) maar hij is toch behoorlijk dun.
@ Miranda & Joost: kunnen jullie naar Enzo zijn tandjes kijken zonder dat hij gek gaat doen? Finn raakt, vooral bij anderen, nogal in paniek..
(Dat moeten ze namelijk ook kunnen voor de kringdag
)
Wat leuk dat jullie naar de Ardennen gaan! Ik heb verder nog niets gepland, maar we gaan het vast gezellig hebben in de vakantie, met zijn tweetjes.
Ik zelf zie Finn ook niet groeien hoor, maar de weegschaal geeft aan dat er de afgelopen 3 weken bijna 3 kilo bij gekomen is. Dat is toch een kilo per week! Als ik daar naar kijk zit hij aan de max, (een kilo per week) maar hij is toch behoorlijk dun.
@ Miranda & Joost: kunnen jullie naar Enzo zijn tandjes kijken zonder dat hij gek gaat doen? Finn raakt, vooral bij anderen, nogal in paniek..
(Dat moeten ze namelijk ook kunnen voor de kringdag

-
- Speurneus
tandjes kijken is goed te oefenen als hij zijn halsband aanheeft. Daaraan vastpakken vingers zo houden dat hij erdoor heen kan kijken..dan met je andere hand ( waar je de halsband meevast had ) lippen optillen.. hebben we moeten doen voor de cursus.. tot in den treuren geoefend en gaat nu perfect..S.Breijer schreef:Nou, ze zijn nog erg gevoelig, maar het ergste is wel voorbij denk ik.
(Dat moeten ze namelijk ook kunnen voor de kringdag)

Hé hallo allemaal,
weer even een momentje gezocht om wat te schrijven, want we hebben leuk nieuws!!! Tessel is gisteren geslaagd voor de puppycursus met 65 van de 70 punten!!!!
Ik ben zo trots op mijn kanjer en ben erg blij dat het erop zit, want het vrouwtje was errug zenuwachtig!
Nu verder met de gevordenen cursus en daar starten we 3 juni mee.
@Kristie: doen jullie 24 juni ook mee met de spelletjesdag? Tessel en ik den in ieder geval mee, lijkt me erg leuk!
Wat een zenuwen voor de kringdag! Lijkt me echt een heel leuke ervaring en ik weet zeker dat Finn en Enzo het kei-goed gaan doen! Vind het nog steeds erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar je kunt niet alles hebben toch.
Verder hier alles goed, Tessel groeit ook niet extreem meer, en zit nu op 22 kg. Zie hem nog niet echt de hoogte in gaan, maar dat zal waarschijnlijk heel snel gebeuren. Hij krijgt nog steeds 300 gram per dag, en is niet te mager of te dik, dus het zal wel goedkomen denk ik.
Vorige week is hij met mijn zwager in zwembroek het water in geweest en hij kan zwemmen, maar weet niet hoe snel hij weer terug naar mij moet komen. Hij vindt het water echt helemaal geweldig, maar blijft vooralsnog steeds aan de oever en heeft daar erg veel lol. het zwemmen zit er nog niet in bij hem dus, maar alles op zijn tijd!
Komend weekend ben ik voor het eerst een weekend weg zonder mijn schatje. Ben vrijdag al weg en kom pas zondagavond terug. Maar hij gaat naar mijn ouders, dus hij zal niets tekort komen denk!
Dat was het wel weer zo'n beetje. Ga nu gauw weer werken, want er ligt weer een stapel werk op me te wachten!
Miranda en Joost en Sandra heel veel succes op de kringdag en ik lees wel wat er van geworden is!
En Kristie een heel fijne verjaardag komend weekend!
Heel veel groetjes en tot snel Iris en Tessel en een knuffel voor de broertjes!
weer even een momentje gezocht om wat te schrijven, want we hebben leuk nieuws!!! Tessel is gisteren geslaagd voor de puppycursus met 65 van de 70 punten!!!!

Nu verder met de gevordenen cursus en daar starten we 3 juni mee.
@Kristie: doen jullie 24 juni ook mee met de spelletjesdag? Tessel en ik den in ieder geval mee, lijkt me erg leuk!
Wat een zenuwen voor de kringdag! Lijkt me echt een heel leuke ervaring en ik weet zeker dat Finn en Enzo het kei-goed gaan doen! Vind het nog steeds erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar je kunt niet alles hebben toch.
Verder hier alles goed, Tessel groeit ook niet extreem meer, en zit nu op 22 kg. Zie hem nog niet echt de hoogte in gaan, maar dat zal waarschijnlijk heel snel gebeuren. Hij krijgt nog steeds 300 gram per dag, en is niet te mager of te dik, dus het zal wel goedkomen denk ik.
Vorige week is hij met mijn zwager in zwembroek het water in geweest en hij kan zwemmen, maar weet niet hoe snel hij weer terug naar mij moet komen. Hij vindt het water echt helemaal geweldig, maar blijft vooralsnog steeds aan de oever en heeft daar erg veel lol. het zwemmen zit er nog niet in bij hem dus, maar alles op zijn tijd!
Komend weekend ben ik voor het eerst een weekend weg zonder mijn schatje. Ben vrijdag al weg en kom pas zondagavond terug. Maar hij gaat naar mijn ouders, dus hij zal niets tekort komen denk!
Dat was het wel weer zo'n beetje. Ga nu gauw weer werken, want er ligt weer een stapel werk op me te wachten!
Miranda en Joost en Sandra heel veel succes op de kringdag en ik lees wel wat er van geworden is!
En Kristie een heel fijne verjaardag komend weekend!
Heel veel groetjes en tot snel Iris en Tessel en een knuffel voor de broertjes!
-
- Speurneus

Nou hebben alle broers hun puppert diploma.. !

Ik weet nog niet of wij naar de spelletjes-dag gaan..
De de kringdag... jammer hoor dat ik er niet bij ben... t wordt vast heel leuk, misschien komen we als heel de bups weg is nog wel kijken..

sooeeee ben net geschrokken !

Nou daar nam ik niet echt genoegen mee, dus Diana gebelt ( Chester was ondertussen gestopt met schuimbekken ) Diana dacht aan iets heel vies in zijn bekkie of last van zijn hormonen. Moet druivensuiker bij me houden en kijken of hij daar snel van op knapt als hij het nog eens krijgt en de komende uren goed observeren en anders gewoon naar de da gaan of Diana terug bellen.. maar ze dacht dat ik me geen zorgen moest maken..

Maar goed zit nog wel een beetje te shaken !

-
- Speurneus
- Contacteer:
Finn heeft dat schuimbekken heel vaak. Meestal als hij bijvoorbeeld andere luchtjes ruikt in het park, of paardenpoep, een kadaver of iets anders wat in zijn ogen verrukkelijk is. Thuis altijd even wat drinken en dan is het meestal wel over. Het is ook niet altijd op dezelfde plek en ook alleen wanneer meneer veel snuffelt. Kees had dit ook altijd wanneer hij zich erg druk maakte, of opgewonden was. Misschien rook Chester wel een bepaalde hond, waardoor hij opgewonden werd en begon te schuimbekken.
Als het hetzelfde is als bij Finn komt het helemaal goed! Sterkte in ieder geval! (Laat je even weten hoe het is gegaan?
)
Als het hetzelfde is als bij Finn komt het helemaal goed! Sterkte in ieder geval! (Laat je even weten hoe het is gegaan?

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
S.Breijer schreef:Finn heeft dat schuimbekken heel vaak. Meestal als hij bijvoorbeeld andere luchtjes ruikt in het park, of paardenpoep, een kadaver of iets anders wat in zijn ogen verrukkelijk is. Thuis altijd even wat drinken en dan is het meestal wel over. Het is ook niet altijd op dezelfde plek en ook alleen wanneer meneer veel snuffelt. Kees had dit ook altijd wanneer hij zich erg druk maakte, of opgewonden was. Misschien rook Chester wel een bepaalde hond, waardoor hij opgewonden werd en begon te schuimbekken.
Als het hetzelfde is als bij Finn komt het helemaal goed! Sterkte in ieder geval! (Laat je even weten hoe het is gegaan?)

he af en toe ben ik zo`n paniekkerig mens..

-
- Speurneus
- Contacteer:
Nou, dat heb ik ook hoor, dat paniekerige
. Alleen het schuimbekken heb ik al eens eerder gezien, dus was ik hier niet echt bang door
Maar ze zijn nu natuurlijk wel in de pubertijd, dus zouden het heel goed de hormonen kunnen zijn, lijkt mij. Ik zal eens even googelen
Vanavond naar cursus. De instructrice heeft zelf 6 (!
) labradors, dus wie weet herkent ze het wel. Ik laat het je weten wanneer ik meer weet.

-
- Speurneus
- Contacteer:
http://shibainuforum.nl/schuimbekken-vt1153.html Misschien heb je hier iets aan, ik zoek nog even verder!