Waar in West-Brabant kan een labje lekker zwemmen?

Plaats hier leuke wandelplekken.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

kaya schreef:
ester en max schreef:ik woon in Roosendaal en wandel regelmatig in Bergen bij 't Appeltje (is ook water), de Rucphense Hei(geen water), Visdonk (water bij de rozenven) en inderdaad Bergse Diepsluis en Galderse Meren. Ik woon in de Tolberg en daar heb je ook een vijver waar je omheen kunt lopen, ben ik ook regelmatig. Ik vind het bij de Heide in Bergen niet fijn lopen (Avelon) omdat het water daar vaak heel smerig is :oops:
Dat water bij het appeltje vind ik niet echt geweldig :? , we zijn wel minimaal 1x per dag in de bossen rond het appeltje te vinden (we wonen er nog geen 5 minuten vandaan :wink: ).
De Rucphense hei was inderdaad ook al bekend. Met dit weer staan daar op sommige stukken wel altijd hele goede modderplassen, ook altijd een doorslaand succes bij Kaya :D .
Het Rozenven hadden we nog niet ontdekt, maar daar gaan we zeker naar opzoek :wink:
nee, ben ik met je eens! Max zwemt daar dus ook niet vaak, ik ontwijk het meestal. Maar het voordeel daar (ten opzichte van de Heide) is dat je het bij 't Appeltje makkelijker kan ontwijken gezien de grootte van het bos :wink:
kaya

Ongelezen bericht door kaya »

We hebben het Rozenven gevonden :D
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=29358" onclick="window.open(this.href);return false;
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Wat nieuwe informatie over dit onderwerp.

Het theehuis is inmiddels gesloten maar in het Rozenven kan je hond nog steeds heerlijk zwemmen. Laat je hond niet van de steiger springen want het is daar ondiep.

Ik kan niet wachten tot het ijs weg is (Yana ook niet).
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Yana is heel erg blij. Op nog geen hemelsbreed 750 meter afstand van ons huis zijn ze zo vriendelijk geweest om een meertje te graven.

Plaats: Molenbeekpad, Nispen net naast de weg van Roosendaal naar Nispen.
Plaats reactie