Legend Hessel schreef:wat geweldig om te zien zeg!!!! echt super!!!
Wordt dit ook in het oosten van het land gedaan? Of alleen bij jullie in de buurt?
Door heel Nederland, maar in het Oosten van het land zitten nog niet zo veel vrijwilligers. Ze zijn wel bezig om de gedragstest en de workshops ook in verschillende delen van het land te gaan geven , tenminste dat hoorde ik laatst. Want anders moeten de mensen van zo ver komen.
maaike schreef:lijkt mij ook leuk, maar ik sta al 5 dagen voor de klas. Zou niet weten wanneer ik dat nog moet doen
Gewoon, introduceren als les.
Ik heb de 2e klas van het voortgezet onderwijs Die zitten daar niet op te wachten, al willen ze wel graag dat ik Sarah een keer meeneem.
Ik las op de site dat je 9 dagdelen per jaar beschikbaar moet zijn. Dat kan ik vast regelen, voor het goede doel zeker!
Nu nog wachten tot Sarah er aan toe is dan...
Dorette&Toosje schreef:Waarom de tekst van de topic is: alleen voor nieuwe leden op het forum.
Ik dacht dat de "oude "leden anders zouden denken: Daar heb je haar ook weer
Dat denk ik ook!!
Maar dan nog is het leuk om nog een keer te zien
Dorette&Toosje schreef:Waarom de tekst van de topic is: alleen voor nieuwe leden op het forum.
doe niet zo gek jij! ik geniet elke keer van de verhalen! Je bent zo leuk bezig met je meissie altijd! Super!!!
Dat denk ik ook!!
quote]
O, Dinie, jij bent echt van het soort: "lekker wiefke"