Dorette het poppetje heeft een andere uitkijk, dan ik had verwacht, hoor?? Dat was niet de bedoeling......Joke W schreef:Dorette&Toosje schreef:Misschien komt de kerstman dit jaar ook wel met een gedichtJoke W schreef:Een heel mooi gedicht!
Wat kun je dat goed, zeg???
Maar wel jammer dat mijn oudje Bruno niet genoemd is, terwijl ik de laatste tijd wel veel post!!
Maar ik weet, dat niet ieder labje genoemd kan worden........![]()
En alle honden de hier niet zijn genoemd
Ook aan jullie wordt er zeker gedacht
Voor het komende jaar wens ik jullie alleen maar fijne dagen
Liefde van de baas en gezondheid en krachtBedankt Dorette voor je reactie terug!!!
Heel belangrijk om te weten
-
Joke W
-
Dorette&Toosje
-
Dorette&Toosje
Excuses aanvaardDorette&Toosje schreef:jessica schreef:jessica schreef:zo hoort t ook!
dus niet
maar juist
ajb!
ik wilde geen discussie lospeuteren dus excuses bij deze Dorette
Ben blij dat die kids van mij nu ouder zijn, want vooral Chris had
vanaf 3 november ( zijn verjaardag) tot ongeveer nieuwjaar ook last van slapeloze nachten. Maar dat is nu gelukkig over.
-
Dorette&Toosje
Joke W schreef:Dorette het poppetje heeft een andere uitkijk, dan ik had verwacht, hoor?? Dat was niet de bedoeling......Joke W schreef:Dorette&Toosje schreef: Misschien komt de kerstman dit jaar ook wel met een gedicht![]()
En alle honden de hier niet zijn genoemd
Ook aan jullie wordt er zeker gedacht
Voor het komende jaar wens ik jullie alleen maar fijne dagen
Liefde van de baas en gezondheid en krachtBedankt Dorette voor je reactie terug!!!
sorry!!!
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
-
Dorette&Toosje
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lousje
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Dorette&Toosje
-
Lousje
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Daarin heb je helemaal gelijk en dat was ook echt een topgedichtje!!!!!!!Dorette&Toosje schreef:Nou, Olly heeft ooit een gedicht gehad, helemaal voor haar zelf.Miske schreef:Oh ja, volgens mij stond Olly er niet in, maar ja, die is veel te braaf voor de Sint en de Piet, dus die krijgt sowieso iet (s)![]()
Dat kan geen ander labje zeggen, nou ja Toosje dan. Maar dat is weer wat anders
-
Dorette&Toosje
Tja, hele speciale labjes krijgen een eigen gedicht.Lousje schreef:Dorette&Toosje schreef:Nou, Olly heeft ooit een gedicht gehad, helemaal voor haar zelf.Miske schreef:Oh ja, volgens mij stond Olly er niet in, maar ja, die is veel te braaf voor de Sint en de Piet, dus die krijgt sowieso iet (s)![]()
Dat kan geen ander labje zeggen quote]En Dieseltje niet te vergeten!