Verzameling wandelroutes
Vanwege een studie heb ik er nog niet al te veel tijd kunnen insteken. Toevallig dat ik er gisteren nog mee bezig ben geweest. Alleen....ik moet nog wat routes hebben. Ik wil namelijk niet alles zomaar alles klakkeloos overnemen uit de boekjes van de anwb oid, dus mensen, mail je route naar info@doghiking.nl en ik zal deze vermelden op de site!
Ik heb wel een tip (voor zover deze nog niet bekend is).
Het is niet echt een wandelroute, maar een leuk stukje hei/bos waar je kunt lopen met je hond. Ook is er een klein meertje waar de hond in kan zwemmen. Het ligt in Drenthe bij Zeegse (Tynaarlo). Het gebied ligt iets ten noorden van het Golden Tulip hotel Drenthe.
Wij zijn er gisteren geweest, en gaan vandaag nog een keer weer heen!
Het is niet echt een wandelroute, maar een leuk stukje hei/bos waar je kunt lopen met je hond. Ook is er een klein meertje waar de hond in kan zwemmen. Het ligt in Drenthe bij Zeegse (Tynaarlo). Het gebied ligt iets ten noorden van het Golden Tulip hotel Drenthe.
Wij zijn er gisteren geweest, en gaan vandaag nog een keer weer heen!

Ik wil jullie even een indruk geven van de site die ik aan het maken ben.
Kijk bij wandelroutes, drenthe, hooghalen.
Let nog niet te veel op de teksten oid, die zijn nog niet af. Ben benieuwd van jullie ervan vinden.
http://members.home.nl/martijnbrouwer/homepage.html
Kijk bij wandelroutes, drenthe, hooghalen.
Let nog niet te veel op de teksten oid, die zijn nog niet af. Ben benieuwd van jullie ervan vinden.
http://members.home.nl/martijnbrouwer/homepage.html
-
- Speurneus
Bedankt voor de reacties maar ik ben nog steeds opzoek naar wandelroutes, dus mensen, mailen maar.....
info@doghiking.nl
info@doghiking.nl
- kim
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
- kim
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus