En straks huilen omdat heupen en ellebogen niet goed zijn

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Had dit filmpje ook al met afgrijzen zitten bekijken :evil: :dom:
Sjoko

Ongelezen bericht door Sjoko »

Heb een klein stukje gezien van de film. Heel zielig en errug dom en voor de rest sluit ik me aan bij jullie reacties.
makkie

Ongelezen bericht door makkie »

Diep triest :cry:
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Hoe triest kan je zijn, en het dan nog doodleuk op internet zetten.
Die mensen zijn inderdaad superdom en hebben geen verstand.
Arm beessie :cry:
Groetjes Sandra, Choco & James
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:cry2:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wat? Te erg voor woorden :evil: :cry: :evil: :cry:
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

:shock: Wat een misselijkmakend filmpje! Echt geen woorden voor! Iedereen weet toch dat dit niet goed is en anders wordt het wel verteld door een fokker, toch??
:???:
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Dave&Becky

Ongelezen bericht door Dave&Becky »

Hier heb je nog zo'n fimpje, en ergste is deze trappen zijn ook nog glad zo te zien :evil:
http://nl.youtube.com/watch?v=ORWk0ePKG ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:cry: stom stom stom!!! :x
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

Dave&Becky schreef:Hier heb je nog zo'n fimpje, en ergste is deze trappen zijn ook nog glad zo te zien :evil:
http://nl.youtube.com/watch?v=ORWk0ePKG ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
dit filmpje vind ik nog wel meevallen. Bij het eerste filmpje van het topic glijdt de hond continu op zijn kniëen en buik de trap af en moet zo snel mogelijk. Dit pupje loopt zeer rustig en gedoseerd de trap af. Ik vraag me af of dit nou zoveel belastender is dan spelen in grote groepen honden. En dat doen ook zat mensen hoor, ook op dit forum al mogen we dáár dan weer niets van zeggen ;)
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

HD EN ED is maar in 10% van de gevallen een gevolg van een trauma )en dan zwaar trauma niet zoals in dit filmpje de trap af gaan

het is en blijft een erfelijk probleem, wat sneller naar voren kan komen bij belasting of eigenlijk bij overbelasting.

honden die hd en ed hebben hebben dat dus al wanneer ze geboren worden.

en dan de kwestie wanneer komt het tot uiting, meestal door juist te weinig beweging, de spieren en pezen zijn dan nog ongetraind, hebben geen stevigheid waardoor de toch al slechte botten kunnen schuiven en daardoor hard slijten en beschadigen. wanneer de spieren en de botten wel zijn getraind en dus stevig zijn, houden ze de door erfelijkheid zwakke botten op hun plaats zodat ze minder heen en weer schuren.
ik ken honden die 15 zijn geworden waarbij op jonge leeftijd hd is geconstateerd, die zwaar gesport hebben in hun leven maar nog nooit een dag mank hebben gelopen, juist omdat hun spieren zo ongelooflijk goed ontwikkeld en sterk waren.

mijn advies blijft ook nog steeds ten alle tijden, doe gewoon met je hond maar overbelast hem niet, dat is voor alle dieren en mensen slecht, daar beschadig je meer mee, ook gezonde dieren.
al me kinders uitgevlogen
TwistAndShout

Ongelezen bericht door TwistAndShout »

Ik heb het filmpje niet gezien, maar gezien de bovenstaande reacties heb ik daar ook geen behoeft meer aan. :(
Dinie schreef:Ik heb moeite met het feit dat mensen soms onverantwoord omgaan met hun hond en dat er niets uit voort komt (HD en ED enz)
Er zijn veel hondenliefhebbers die wel goed omgaan met de hond en ondanks dat, komen er toch nog 'gebreken' aan. :(
Die 'voorbeelden' hebben we genoeg hier op het forum, helaas!! :(
Dit is dus wat mij ook vaak bezig houdt!

:offtopic:
Monica wat heb je een prachtige banner!!!
Mevrouwtje

Ongelezen bericht door Mevrouwtje »

Niet dat ik niet gruwel van het filmpje hoor. Het is zonde voor dat puppje dat het dat soort baasjes heeft. Domme mutsen.." je moet snel van de trap af lopen.. :evil: ", maar je moet je hond toch wel trap leren lopen. Ik heb het Joep in iedergeval wel aangeleerd ( gewoon af en toe) en nu til ik hem weer als we de trap op en af gaan..

En we hebben vloerbedekking en hij loopt langzaam ( en niet via zijn buik :? )
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Getverderie wat een rot filmpje.. :evil:
Hoe oud zal deze pup zijn net een week of 10?
Echt sneu, baasjes die onwetend zijn en de hond die lijden moet.. :cry:
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Verschrikkelijk! ik kon het niet afkijken dat doe je je hondje toch niet aan :evil:
Laatst gewijzigd door Charella op 15 apr 2008, 20:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie