Xanthos schreef: is dit de zelfde als dat ongeleide projectiel van vorige week ??:
dus hij kan wel (even) stil zitten één ding blijft staan...het is een lekker ding!
t zijn de goede vibes denk dat hij nu wel rustig was
hij heeft zeker 10 min heel braaf zichzelf voor de camera geworpen
marron schreef: wat issie toch vreselijk knap die stinkerd van je
...waar blijft je opmerking dat ie zo op zn zussie lijkt ??:
zijn harses is platter maar ze heben dezelfde oogies
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Xanthos schreef: is dit de zelfde als dat ongeleide projectiel van vorige week ??:
dus hij kan wel (even) stil zitten één ding blijft staan...het is een lekker ding!
Na eerst zo'n 1½ uur bergje op, bergje af, zwart watertje in, zwart watertje uit samen met een clubje uitgelaten labberds was hij wel zo moe dat die 10 minuten foto-shoot net lukte.
Na eerst zo'n 1½ uur bergje op, bergje af, zwart watertje in, zwart watertje uit samen met een clubje uitgelaten labberds was hij wel zo moe dat die 10 minuten foto-shoot net lukte.
ga jij t een beetje uit zitten leggen... daar gaat mijn smoes om het recht te kletsen dat hij de vijver heeft gesloopt
jessica schreef: t zijn de goede vibes denk dat hij nu wel rustig was
ga jij t een beetje uit zitten leggen... daar gaat mijn smoes om het recht te kletsen dat hij de vijver heeft gesloopt
Misschien kan ze ipv een vijver zo'n lekker zwart poeltje aanleggen.
Of was Buudje daar alvast mee begonnen?
Bowie schreef:
jessica schreef: ...waar blijft je opmerking dat ie zo op zn zussie lijkt ??:
zijn harses is platter maar ze heben dezelfde oogies
ja vind je t gek? k mot dat goed leren luisteren er toch inslaan he?
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
jessica schreef: ga jij t een beetje uit zitten leggen... daar gaat mijn smoes om het recht te kletsen dat hij de vijver heeft gesloopt
jaaaaa das hem al aardig gelukt
"Ze" heeft een lekker zwart poeltje dankzij dit lekkere monster
En hij heeft talent! zelfs mn waterlelie, toch een echte waterliefhebber zou je denken, is verzopen...
Mn natuurlijk vijverevenwicht is nog steeds niet hersteld...en ik betwijfel of het ooit goed komt ??:
Maar gelukkig was het verder wel gezellig