Bij Macho was dit in het begin ook een probleem.
Macho is gek op een balletje.
Dus met een balletje deed hij het wel.
Normaal apporteer ik niet met balletjes, maar voor het aanleren was het wel handig
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
makkie schreef:Doet Yentl het? Misschien dat ze dan wel volgt...
Yentl doet het wel, maar die kan momenteel niet mee. Heeft verplichte rust i.v.m haar kniebanden.
Maar ze laat dan rustig Yentl gaan en staat op de kant te wachten om de bal of stok over te nemen.
hahaha, leuke foto's. Hier ging het in het begin ook zo hoor. Maar tegenwoordig maakt onze dame ook gewoon bommetjes . Doet ze gelukkig wel alleen als er een stokje of balletje wordt gegooit.
En dan heb ik zo'n leuk zoontje waar ik tegen zeg dat ze nu niet mag zwemmen (omdat we weg moeten ofzo). En wat doet ie dan, stiekem een stokje gooien in het water. En dan hoor ik ineens plons
Hier oefenen ze het op de jachttraining door iemand met een waadpak aan het water in te laten gaan en zo de hond te lokken met iets lekkers, een geluidje of een leuk speeltje, lukt eigenlijk bij praktisch iedere hond!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
thomasenjasper schreef:Leuke foto's, misschien helpt het om die leuke eend in het
water te gooien, maar ja als ze hem dan niet gaat halen, dan
moet je hem zelf halen
Touwtje eraan, hihi.
Mugo durft ook niet avn randjes af, hij moet er echt in kunnen lopen.
Chester checked ook altijd eerst of het niet te hoog of stijl is... als hij denkt er niet meer uit te kunnen gaat hij er ook niet in
Chester kan echter wel heeeeeel goed bommetje.. dusse als je een keertje les wil
thomasenjasper schreef:Leuke foto's, misschien helpt het om die leuke eend in het
water te gooien, maar ja als ze hem dan niet gaat halen, dan
moet je hem zelf halen
Of een wandelmaatje meenemen met een hond die het wel durft.