onze kennismaking met de pups van Hitch!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

brigitte064 schreef:Persoonlijk geef ik geen reet om kleur...en uiterlijk in het algemeen en Herman ook niet...wij vallen altijd weer voor bepaalde karakter-eigenschappen, pittig, rap en slim :) Komt vast omdat we dat zelf ook zijn...NOT :D :lol: :D :lol: :D :lol:
de kleur is ook zeer zeker niet doorslaggevend, maar dat weet je van ons he ;) t zijn beide gewoon dotjes met ieder hun eigenschappen. Ik laat de rest aan de deskundigheid van de fokster over :wink: al ben ik wel benieuwd hoe beiden straks gaan scoren op een puppytest :)
Het belangrijkste vind ik dat het een maatje wordt waar ik mee kan lezen en schrijven, net als met Nickje. En dat is over het algemeen een snel lerende hond, rustig in huis en actief buiten... de torpedo's ben ik wel gewend hier want daar hebben we er al twee van hahaha eentje meer of minder ,maakt niets meer uit lol. De voortuin is trouwens leeggehaald gisteren, deze week wordt alle groenafval weggehaald en dan gaan we egaliseren. Met een beetje meezittend weer zitten dan de volgende week de graszoden er al in, en kan het tuinhek erom heen :D
Hagrid ligt al niet meer in de bench die in de kamer prijkt dus ook dat gaat de goede kant op!
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Zo, je laat er ook geen gras over groeien (of juist wel :D ) met de tuin 8) . Het kan maar gebeurd zijn, hè?
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Re: onze kennismaking met de pups van Hitch!

Ongelezen bericht door Mireille »

lupos schreef:Hierbij een selectie van mijn foto's van Hitch. We hebben al de mooiste foto's van Mireille te zien gekregen, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden!!

Vanuit Gouda hadden we de Goudse Stroopwafels meegenomen... Dubhy zit heel erg NIET te kijken zodra we het doorkregen :lol:
Afbeelding
:D :lol: :D wat een komische foto!

En zo zien we meteen weer een voordeel van NRV
Met voor zijn neus de overheerlijke verse stroopwafels met een aroma waar mij het water bij in de mond liep ...
is er geen sliertje kwijl te bekennen bij Dubhy. (gelukkig maar :D

Hij is meer te vinden voor andere delicatessen die jullie meebrengen:
vb De halve schapenkop vond Dubhy erg lekker gisteravond.
groetjes van Mireille
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

Hele mooie foto's Dorine!
Die laatste met Pieter is mooi he...
En dat knuffelmoment van Pat en mij met de pup! Die willen we natuurlijk zelf ook graag bij onze reeks foto's voegen.
groetjes van Mireille
Baerke

Ongelezen bericht door Baerke »

Je krijgt er in ieder geval een mooi meisje erbij

Geniet van de puppytijd
Miranda&Senna

Ongelezen bericht door Miranda&Senna »

Ze zijn zo mooi allemaal. Leuke foto's.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ze zijn allemaal echt prachtig :verliefd1:
Juno
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Juno »

Heerlijke foto's, wat zijn ze nog klein.
Ik heb trouwens gedroomd over "kleintje" :oops:
Dat ze Mrs Pollifax zou gaan heten, Polly (naar de boeken van Dorothy Gilman, ken je die Brigitte?) nou ja zeg, waar kan een mens over dromen :D
Groetjes, Milou
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door jose geurtse »

su6 met het kiezen wat enorm moeilijk :)
maai
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door maai »

Wat een schattige fotos :D
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

wat een heerlijk stelletje is het mooi die donkere kleur
succes
gr linda
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

Juno schreef:Heerlijke foto's, wat zijn ze nog klein.
Dat ze Mrs Pollifax zou gaan heten, Polly (naar de boeken van Dorothy Gilman, ken je die Brigitte?) nou ja zeg, waar kan een mens over dromen :D
Hee wat leuk die naam zeg, als ik een teefje zou krijgen dan zou ik dat een superleuke naam vinden!!! :D
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

Dorine ik ben vandaag ook lekker gaan knuffelen, wat een 2 verschillende karaktertjes zijn het zeg!!!

Die donkere is heel rustig en die witte is een flinke en heel pittige dame zeg!!!
Ze waren al goed gegroeid en het wordt alleen maar leuker en leuker
brigitte064

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Juno schreef:Heerlijke foto's, wat zijn ze nog klein.
Dat is ook een leuke naam :D :D ....is al bijgeschreven op het lijstje :wink:
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

taggart schreef:Dorine ik ben vandaag ook lekker gaan knuffelen, wat een 2 verschillende karaktertjes zijn het zeg!!!

Die donkere is heel rustig en die witte is een flinke en heel pittige dame zeg!!!
Ze waren al goed gegroeid en het wordt alleen maar leuker en leuker
heerlijk he die twee!! Dat wordt nog moeilijk straks hahaha Wij komen zaterdag weer afgereisd, dan is Pieter vrij en kan rijden (voor mij is het zo'n giga eind dat ik het liever niet alleen rijd :oops: )
Plaats reactie