tadaaaaaaaaaa een kanjer in da house meissie
geniet ervan
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
miran&joost schreef:Echt mooi om haar in haar element te zien!
Leuke foto's zo, en wat een aandacht
Ik had meteen na jou training, en heb je wel gezien, maar wist niet dat jij het was! (weet niet hoe je eruit ziet hihi) oh wat had ik Juna graag even bewonderd
Had je Nicki en Nemo ook bij je?
ps ik was diegene met de blauwe jas en een bruine stuiterbal aan een rood lijntje
Misschien zie ik je nog eens!
Miranda
hé wat toevallig hahaha ja ik had inderdaad de hele bups bij me: Nicki, Nemo, Hagrid en Juna. We zijn nadien met de groten nog even in de biesbosch gaan lopen en Juna kreeg haar plekje in de rugzak na de training ze hebben allemaal genoten
Ik ga nu op maandag trainen, dat komt mij beter uit. Ik weet niet of woensdag een vaste dag is voor jou?
Bowie schreef:Wauw, wat gaaf om te zien Dorine!!!!
Dit is echt helemaal jouw labbekind, wat is ze al heerlijk op jou gericht!
het "al" kun je beter vervangen door "nog" als ze het met een half jaar nog steeds zo doet kan ik in mijn handjes knijpen voordeel van pupjes: de eerste weken willen ze toch alleen maar bij je blijven