Wat een ongelooflijk moeilijk maar dapper besluit . Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ik weet niet hoe oud je kids zijn maar ik heb gemerkt als je er open en eerlijk over bent dat ze het heel goed begrijpen en ook goed in staat zijn om het een plaatsje te geven.
Voor jullie allen
en Willempie, rust zacht boy.
retriever resort schreef:Wat een ongelooflijk moeilijk maar dapper besluit . Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ik weet niet hoe oud je kids zijn maar ik heb gemerkt als je er open en eerlijk over bent dat ze het heel goed begrijpen en ook goed in staat zijn om het een plaatsje te geven.
Voor jullie allen
en Willempie, rust zacht boy.
Dank je, we zijn er met de kids heel erg open over. De jongste is bijna 4 dus die snapt het nog niet helemaal, maar onze oudste van 7 die snapt het toch wel een heel eind. De DA is bij ons thuis geweest om Willem in te laten slapen. We hebben er met z'n viertjes omheen gezeten... Onze jongste ging ondertussen af en toe vrolijk door met Lego-en...Dat zijn dan kinderen.
Agossie, wat verdrietig Heel veel sterkte toegewenst!!
Mijn meiske is van april 2006, een maandje ouder dan Willem dus, en alleen al bij de gedachte dat ik haar zou moeten laten gaan, krijg ik tranen in mijn ogen....