klinkt al een ietsiepietsie beterElly H schreef:Als we wilden mochten we tijdens de reis gaan kijken, maar het leek me beter om dat niet te doen. We hoopten eigenlijk dat ze van de reistabletjes een beetje suf zouden worden en dat ze snel zouden gaan slapen.patricia stevens schreef:fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben , had ook niks anders verwacht , 't is daar zoooo mooi en erg leuk voor de honden![]()
wil een en ander van je weten over de boottocht![]()
is het idd de ganse trip afgesloten of konden jullie af en toe zelf eens gaan kijken ?
hoe zit het met de bewaking ? mocht er wat gebeuren kunnen ze het direct zien en komen ze je halen ?
en wat als je hond dit echt niet ziet zitten , is er een alternatief ? ik denk dat honden met een scheidingsangst dit echt niet volhouden
we zijn al geweest maar toen konden de honden gewoon de ganse reis bij ons blijven , we willen nog teruggaan maar deze regeling zien ik niet zo direct zitten
Als je dan gaat kijken worden ze weer wakker en ze mogen dan toch niet met je mee.![]()
Er was ons verteld dat er regelmatig iemand langsloopt tijdens de ronde over het autodek en als er iets aan de hand was werd je gewaarschuwd. Er is op deze overtocht helaas geen alternatief.
De JR van onze vrienden slaapt altijd bij hen in bed, maar ook zij is tijdens de reis rustig gebleven. Nu weet ik dat ze wel wat uurtjes alleen kan zijn. Dat is bij een hond met verlatingsangst natuurlijk weer anders.
Ik heb trouwens gehoord dat de lijn die uit de vaart is genomen (Superfast Ferries) wordt overgenomen door een andere maatschappij. Met een beetje geluk gaan ze volgend jaar weer varen en mogen de hondjes weer gewoon mee in de hut

onze honden kunnen ook een hele tijd alleen zijn maar ik denk dat als ik ze in een vreemd hok ga stoppen en dan achterlaat ze helemaal gek worden , ik denk dat ik er gewoon bijkruip

op goeie hoop dan maar , die overtocht met Superfast Ferries is echt pico bello verlopen , helemaal niks op aan te merken , hopelijk komen ze idd volgend jaar weer terug ( of de overnemers ) en dan staan der zeker 3 terug op de passagierslijst