Filmpje van Bompa

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
Ursulinda

Ongelezen bericht door Ursulinda »

Een heel mooi eerbetoon. Geniet van de mooie herinneringen en veel sterkte de komende tijd.

groetjes, Ursulinda
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Heel mooi :cry:
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
jeroen1980

Ongelezen bericht door jeroen1980 »

Heel erg mooi gedaan! En veel sterkte nog!
flippie

Ongelezen bericht door flippie »

duo penotti schreef:
flippie schreef:Wat een prachtig filmpje, Marijke! Mist Puk Bompa ook, of is ze erin geslaagd zich al snel aan de situatie aan te passen?
Ondertussen lijkt Puk al wel gewend aan het feit dat Bompa er niet meer is maar de eerste week dan was ze steeds aan het piepen als we thuis waren dus gingen we veel op stap om onze gedachten te verzetten en dan was ze eigenlijk nogal stout, ze is 3 keer weggelopen wat ze anders nooit doet maar gelukkig kwam ze wel terug na een tijdje.
Nu is ze nog wel anders, veel aanhankelijker en gewoon baasgerichter eigenlijk. Ik weet zelf nog niet of er een nieuwe hond komt. Als er één komt dan denk ik dat het beter is dat het er eentje is van ongeveer dezelfde leeftijd als Puk omdat Puk echt heel actief is nu en veel beweging nodig heeft dus zou het voor haar denk ik wel fijner zijn als ze een iets actiever maatje krijgt.
Herkenbaar! Flipper reageerde eigenlijk precies hetzelfde toen mijn bejaarde lab overleden was. Het baasgerichtere is trouwens gebleven, net alsof-ie er sindsdien echt veel meer dan voorheen vanuit gaat dat ik de stabiele factor in de roedel ben die niet 'opeens' wegvalt.

Kijk het maar eens rustig aan, een hond erbij kan altijd nog. :wink: Maar ik kan me idd goed voorstellen dat áls er weer eentje zou komen, het voor Puk idd leuker is als het een lekker actief speelmaatje is.
loesje68

Ongelezen bericht door loesje68 »

Mooi gedaan zeg!! Echt een mooie filmpje.
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door mawo »

Dit filmpje geeft een prachtig beeld van het fijne leven dat Bompa bij jullie had. Heel veel sterkte de komende tijd.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
aimee

Ongelezen bericht door aimee »

prachtig...
Plaats reactie