Van harte gefeliciteerd met jullie puppy! Had op de site al het geboortebericht gezien. Straks lekker knuffelen en geloof mij.....hun pups zijn schatjes
riwka schreef:Gefeliciteerd! Leuk hoor een zwart labje.. Dat wordt genieten!
Zal goed om me heen kijken over een aantal weken of ik jullie niet ergens zie lopen
Groetjes Riwka En Storm
Allereerst gefeliciteerd met Sanne!
Ok Riwka en Strom, doe dat, dan zien we elkaar misschien ook wel! Ik loop over 12 dagen met een bruin pupje, omgeving parkwijk station. Zou leuk zijn om in kontakt te komen met andere labrador (pups) in Almere
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Ben je al wezen kijken? En zo ja........ik wil foto's zien.
Lijkt me trouwens wel een leuk plan om een puppy meeting te plannen.
Gefeliciteerd met Sanne!!
Ik weet nog goed dat wij Sem hadden uitgezocht ( eigenlijk had hij ons uitgezocht ) en dat het wachten zo moeilijk was tot hij eindelijk mee mocht.
Ik ging elke week kijken en heb veel foto`s gemaakt.
erg leuk voor later ( nu ook al hoor )
Ik scrap erg veel ( creatieve manier van foto`s inplakken ) en dat heeft mij in de "wacht-weken" erg geholpen!
Sterkte met wachten, enne.. veel plezier met kijken binnenkort!!
sabine schreef:lijkt me inderdaad erg leuk, alle puppies verzamelen bij Zimyis... hmm.. eens even opperen tzt bij de fokker.
Groetjes!!
Hoi Sabine en andere Zimyis puppie eigenaren.....mogen andere pups ook mee doen? De mijne komt dus over een week ongeveer vanuit Drente in Almere wonen. Kon alleen niet opmaken uit de site waar precies Zimyis ligt? In Buiten? Hoor het graag! Mag ook natuurlijk via PB
Nou, dat wordt een leuke zomer! Vanaf juni ongeveer is dit nestje dan speelklaar toch? O nee, eerst de inentingen afwachten....dus ietsje later! Blijf het volgen, lijkt me erg leuk!