Boukje schreef:OOO Wat een hummeltjes
Wat zijn ze gegroeid Tamara!
Wanneer weet je welk pupje Danouk is?
Ze zijn echt gegroeid hè? Was echt zo leuk om te zien
We mochten nu wel een voorkeur aangeven, maar dat is eigenlijk niet te doen. Dus pas als we haar gaan halen, kiezen we We hebben eerste keus en samen met de fokker kunnen we dan goed beslissen
De fokker kiest toch uiteindelijk welke pup het beste bij je past??
Wel hele lieve pups hoor, wat een schatjes!! Echt om verliefd op te worden...
Wij zijn nu ook aan het kijken voor een 2de pup, ook een zwarte teef... zooo leuk!!
toos schreef:Lekker hoor...Uit welke combi komt jouw knappe meid??
Moeder is Ferrari (staat niet op de site, maar zij is een dochter van Ferrari Finish) en de vader is Veyatie Peregrine
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Boukje schreef:OOO Wat een hummeltjes
Wat zijn ze gegroeid Tamara!
Wanneer weet je welk pupje Danouk is?
Ze zijn echt gegroeid hè? Was echt zo leuk om te zien
We mochten nu wel een voorkeur aangeven, maar dat is eigenlijk niet te doen. Dus pas als we haar gaan halen, kiezen we We hebben eerste keus en samen met de fokker kunnen we dan goed beslissen
De fokker kiest toch uiteindelijk welke pup het beste bij je past??
We doen dat samen met de fokker
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Oh, wat zijn ze super!!! En wat denk je..... Het blonde reutje gaat misschien toch naar ons toe. Vanavond gaan we beslissen..... Spannend!!!! Ze zijn echt om op te vreten.
Groetje erica
Kiezen blijft moeilijk,maar wij hadden toch op een gegeven moment een voorkeur.
Vanaf een week of 5 vond ik de verschillen in doen en laten ook steeds duidelijker worden.
Onze voorkeur is het uiteindelijk ook geworden en is nu alweer 11weken en Sloeber groeit als kool.
EricaM schreef:Oh, wat zijn ze super!!! En wat denk je..... Het blonde reutje gaat misschien toch naar ons toe. Vanavond gaan we beslissen..... Spannend!!!! Ze zijn echt om op te vreten.
Groetje erica
Oh dat zou leuk zijn Ben je ook al wezen kijken? Dat blonde mannetje springt er wel echt uit, zo tussen zijn zwarte broertjes en zusjes
Maar ze zijn echt allemaal dotjes..
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Ik heb dit weekend een mailtje gekregen dat de 1e kandidaat is afgevallen en dat wij nu aan de beurt zijn. Dus nu willen wij er voor gaan. Alleen moet nog even kortsluiten wanneer we hem kunnen halen. We hebben namelijk vakantie geboekt 1e week juni. Als we daar uitkomen, willen we dit weekend gaan kijken..... Ik hou je op de hoogte.
Ok, nou zooo spannend en zo onwijs leuk!! Las dat je nu 3 weken moet wachten tot je de pups weer ziet. Dat worden 3 hele lange weken denk ik?? Waarom eigenlijk 3 weken??
Jullie heel veel plezier met de pup!! Ze zijn zooo schattig!!!
Ok, nou zooo spannend en zo onwijs leuk!! Las dat je nu 3 weken moet wachten tot je de pups weer ziet. Dat worden 3 hele lange weken denk ik?? Waarom eigenlijk 3 weken??
Jullie heel veel plezier met de pup!! Ze zijn zooo schattig!!!
Nou inmiddels is het nog maar minder dan 3 weken hè Positief blijven Drie weekjes gaan zo voorbij en nog keertje kijken gaat even niet lukken.. Dus nu gewoon geduld hebben voor mij
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra