Onze pup is geboren!! wat zijn we blij..!!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Marieke schreef:Moeder Rosie is een zus van mijn Quincy.. :wink:

Heel veel plezier gewenst!!!en geluk natuurlijk!
Jaa, ik zei het al tegen mijn vriend ik kwam hier op een pagina terecht waar de vaders + moeders getoond werden.. daar stond bij jou shona kon niet missen dan is Rosie toch de zus van Quincy.. leuk dat we dan hier wat familie tegen komen :)

thomasenjasper schreef:Gefeliciteerd met jullie pupje.
En als de vader (scott) kindly American Eagle van de weerward is.
dan is jullie pup een half zusje van onze James :wink:

Dat klopt! Het is inderdaad dezelfde vader, hij vererfd volgens mij wel erg knappe pups.. hebben wij met James, Meghan en Luna even heel veel geluk ;) leuk!! moeten we elkaar wel goed op de hoogte houden hier op het forum met foto's etc. Wie weet gaan ze nog een beetje op elkaar lijken.
ryan schreef:haha dat is grappig .
ook onze pup is geboren op 26 mei en ook wij gaan zondag 14 juni voor de eerste keer kijken bij de puppies .
alleen een andere fokker .
wel toevallig :applaus:
Dat is inderdaad wel erg toevallig, weten jullie al welke datum jullie pup thuis komt?

Saskia.Bernadette schreef:Gefeliciteerd van Missy (en van ons) dat je maar heel veel jaren net zoveel plezier van haar mag hebben als wij van Missy! :feest3: Wat een snoepjes zijn het :verliefd1:

En als je straks gaat puppy snuiven, doe Pip dan de groeten van ons. :D
Wat leuk!! nog meer familie :applaus: We houden jullie op de hoogte en hopen ook dat we veel van onze toekomstige hond mogen gaan genieten, we hebben er iniedergeval heel veel zin in. Wat duurd "wachten" dan lang :D

Bedankt voor de leuke en lieve berichten!
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Hartelijk gefeliciteerd met je pup!!! Veel koopplezier de komende tijd!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Gefeliciteerd met Luna, mooie naam!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

:banaan: Gefeliciteerd met jullie pup Luna!! :feest3:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

Gefeliciteerd hoor!! En veel plezier gewenst de komende tijd! :D
Liefs, Lindsay & Tessa
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Gefeliciteerd met pup Luna :)
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
ryan

Ongelezen bericht door ryan »

jaja morgen de grote dag voor het eerst naar de puppies toe...
veel plezier morgen
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Veel plezier morgen! En vergeet niet de groeten aan Pip te doen he? :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
marjolein

Hoi Allemaal,

Gister was het zover.. we mochten dan "eindelijk" gaan kijken wat was het leuk!!! wat waren ze lief en vooral nog heel klein!! :verliefd1:
We werden bij aankomst meteen begroet door Pip en 1 van de labjes kwam meteen met zijn knuffel al kwispelend aan.
We mochten meteen mee kijken bij de pups :verliefd1: en beide mochten we een geel meisje vast houden.. wie van de 2 het word is nog even afwachten.
We werden rondgeleid en we hebben een hoop gepraat, het was hardstikke leuk! We hebben er een erg goed gevoel over.
En is het nou zo dat wat je van ver haalt heel bijzonder is?? ik ben overtuigd van wel ;) we hebben gister namelijk 540 km gereden we hebben 6 uur in de auto gezeten maar het was meer dan de moeite waard!! en ik wil eigenlijk nog wel graag een keer gaan kijken nog voor we onze lieve pup gaan ophalen!!
Over ruim 5 weken is het zover dus het is nu wel een heel klein beetje aftellen.. maar eerst, het belangrijkste gaan de pups nog even heel veel groeien!!

Dank je voor jullie berichtjes! leuk!

Groetjes, marjolein
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

En wat ruiken ze lekker he??? :D

Gaan jullie nog een keer heen? Gewoon doen hoor, ook al is het ver weg. Wij gingen elke week bij Missy kijken toen. :) En foto's maken natuurlijk. 8)

Heb je Pip nog de groeten van ons gedaan? Ze weet wel wie Missy is hoor. :lol:
ryan

Ongelezen bericht door ryan »

nou ik hoop niet dat alle goede van ver komen :wink: want onze pupperd woont niet zo ver hier vandaan.
maar het was wel heerlijk :verliefd1:
bij ons moet nog een keuze gemaakt worden tussen 2 zwarte reutjes (waren ook maar 2 zwarte reutjes).
aftellen kan beginnen :applaus: :applaus:
heel veel plezier de komende tijd
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

veel plezier met het wachten :twisted:
marjolein

Dat wachten valt niet mee ;)
We hebben er veel zin in!!
Heb Pip nog niet de groeten gedaan, zal dat de volgende keer doen :)
Hoelang was het voor jullie rijden vanuit almere?
Heb gister wel afgesproken met mijn vader om een keer langs te rijden, zit ik niet alleen in de auto 540 km. Misschien wel goed dat ze niet heel veel dichterbij woonde anders had ik heel veel langs gegaan.. haha.. :D Ga als het bij Pip uitkomt over 2/3 weken nog eens kijken, dan zijn we op de helft.

Groetjes!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

marjolein schreef:Dat wachten valt niet mee ;)
Heb gister wel afgesproken met mijn vader om een keer langs te rijden, zit ik niet alleen in de auto 540 km. Misschien wel goed dat ze niet heel veel dichterbij woonde anders had ik heel veel langs gegaan.. haha.. :D Ga als het bij Pip uitkomt over 2/3 weken nog eens kijken, dan zijn we op de helft.

Groetjes!
Hoi Marjolein, wij reden ruim 2 uur heen en dus ook 2 uur terug. Maar het was elke minuut waard hoor. Om te zien hoe ze groeien en vast je pup te knuffelen zodat er al een band ontstaat, want ze onthouden je geur he. :D
Ja als je alleen moet rijden is het wel erg ver inderdaad. :? Ik zou zeker nog 1 of 2 keer gaan. Foto's maken ook, leuk voor later.

En dan kom je t.z.t. ook naar de kennelterugkom dag (altijd aan het strand) en dan gaan we persoonlijk kennis maken een keer. :)
marjolein

Saskia.Bernadette schreef:
marjolein schreef:Dat wachten valt niet mee ;)

Groetjes!
Hoi Marjolein, wij reden ruim 2 uur heen en dus ook 2 uur terug. Maar het was elke minuut waard hoor. Om te zien hoe ze groeien en vast je pup te knuffelen zodat er al een band ontstaat, want ze onthouden je geur he. :D
Ja als je alleen moet rijden is het wel erg ver inderdaad. :? Ik zou zeker nog 1 of 2 keer gaan. Foto's maken ook, leuk voor later.

En dan kom je t.z.t. ook naar de kennelterugkom dag (altijd aan het strand) en dan gaan we persoonlijk kennis maken een keer. :)
Jullie zitten inderdaad iets dichterbij! super leuk natuurlijk als je elke week kan gaan..!! heb ik alleen nog de pech dat op mn vrije dag iedere week ingevuld staat bij de parodontaloog - soort tandarts in 4 weken tijd moet ik er 5 keer heen en een keer gaatjes vullen :cry: echt nie leuk..
Maar de leuke dingen van deze maand maakt alles weer goed :D
Heb gister afgesproken om met mijn ouders te gaan, en de keer erop gaan we haar ophalen :verliefd1: samen met mn vriend.
Ja super leuk de terug komdag, de eerst volgende keer is luna misschien nog te klein? weet niet wanneer het precies is.. maar volgens mij is het pas geleden nog geweest he? Pip vertelde dat het bij noordwijk aan zee was.. we zullen zeker komen, lijkt me super gaaf om al die labjes bij elkaar te zien voor joris en pip ook wel mooi om te zien om al "hun" labs terug te zien en een beetje de joe batt's arm familie bij elkaar te hebben.
Leuk dan kunnen we kennis maken!!
Plaats reactie