alle oudjes verzamelen

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

marina schreef:En dan denk ik weer ineens aan Bo Lieverd wat had het fantastich geweest als je deze tijd nog had mogen meemaken een pup in het vooruitzicht twee puppenkinders op twee pootjes en de wei gevuld met drachtige koeien waar je zo bij stil kon staan en je vogelvriendjes zijn er ook weer drie eitjes in het huisje en je hoeft er niet meer op te letten of alles goed gaat dat doen wij voor je, Bo je was een senior uit duizende

Wat een gemis, hé, Marina? Ik mis Youri ook zo erg, bij alles wat ik doe. Het doet me gewoon pijn! Iedereen zegt dat het zo mooi is waar ze nu zijn, laten we ons daar maar aan vasthouden, hé?
Afbeelding
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Mensen geniet van jullie oudjes zoals ook wij gedaan hebben van ons oudje Kim.Ze bleef tot het laatst toe haar streken houden en nog steeds mis ik haar geblaf als er iemand komt.Het is aan de andere kant ook wel weer leuk als je ziet dat Luna toch bepaalde dingen van Kim heeft overgenomen zoals het vragen om brood ,en bij het uitlaten draait Luna op precies dezelfde plek om waar Kim dit ook deed.Ze kijkt je dan aan van tot hier en niet verder en dat deed Kim op het laatst ook.Wij zien dan ook elke dag een stukje van haar terug en dat is best wel bijzonder.

Ine
laikboon

Ongelezen bericht door laikboon »

Nog jong vergeleken bij die van jullie, maar Laika is nu 11 jaar. Nog erg fit. Train nog met haar (jachttraining) en dat doet ze vol passie. Alleen het markeren op grote afstanden lukt niet meer omdat ze de dummy niet meer ziet vallen ivm ouderdomsstaar.
Neus696

Ongelezen bericht door Neus696 »

Zelf vroeg ik me ook af hoe het ging met de oudjes van de lijst.

Doggie is nu 14 jaar en 1 maand+.
Zij heeft veel dingen meegemaakt vorig jaar (5 operaties in 6 weken) waardoor ze wel heel snel oud werd.

Maar ze is er nog en zoals te zien aan de fotos hieronder heeft zij het ook best naar haar zin.

Elke dag is er eentje bij, en wij blijven volop genieten zoals jullie denk ik ook.
Wij hebben elkaar en Doggie beloofd nog een keer naar het strand te gaan als het iets warmer wordt (in principe mag zij door stemband operatie) niet meer zwemmen - maar zij deed dit zo graag, en als wij haar dat laatste stukje geluk nog een keer kunnen meegeven - dan zijn wij bereid om de risico hiervan te lopen.

Voorlopig zijn wij blij om dat het tot nu toe nog niet zo heel erg warm is geweest.

Veel fijne zomerdagen nog gewenst aan alle oudjes hier op het forum (en de rest natuurlijk ook :) )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

die laatste foto is erg mooi :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Dewi is inmiddels 12,5 jaar en nog erg fit! Ze wandelt zo nog een uur mee. Natuurlijk maakt ze geen sprintjes meer maar als er een andere leuke hond aan komt dan huppelt ze er wel vrolijk naar toe.
Toen Wicca was overleden kregen we een paar maanden later Yarra erbij. Dat vond Dewi niet erg leuk omdat Yarra steeds met haar wilde spelen en haar besprong, en dat kon ze niet aan.
Dewi werd toen erg sloom en volgens mij zelfs enigszins depressief. Afgelopen winter kwam Pagan erbij en Yarra richtte haar aandacht volledig op de pup. Dewi fleurde weer helemaal op en geniet nu zichtbaar van haar "status". Zij mag namelijk altijd los lopen en Pagan en Yarra wisselen we af. Die twee kunnen niet samen los want ze zijn veel te wild en dat kan gewoon nog niet. Dus is de een los, de ander aan de klos :D
Maar goed, Dewi, 12,5 jaar en zonder medicijnen, geen artrose of andere klachten. Ze ziet en hoort goed. Wel krijgt ze al 2 jaar Hills J/D (is voor honden met gewrichtsklachten) omdat Yarra dat voer moest krijgen en het ons een goed idee leek om een oudere hond daar ook op te zetten. Ja, we zijn erg trots op onze kanjer!!!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Afbeelding
[/quote]

Wat een lieverdje :verliefd1:
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

heb gisteren weer eens foto's gemaakt van mijn kanjer: http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=60355" onclick="window.open(this.href);return false;

zo leuk om te zien dat hij van kleine dingetjes al zo intens van kan genieten!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Aileen schreef:heb gisteren weer eens foto's gemaakt van mijn kanjer: http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=60355" onclick="window.open(this.href);return false;

zo leuk om te zien dat hij van kleine dingetjes al zo intens van kan genieten!
Ik ook dinsdag :D
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=60341" onclick="window.open(this.href);return false;
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Hallo Allemaal. Ben even een tijdje niet op het forum geweest maar ik ben er weer.
Met mijn 2 oudjes.
Max is ondertussen 13.6 maanden en Maggie wordt in september 12 jaar.
Max is een echt oud mannetje aan het worden en Maggie blijft een eeuwige puppy.
Veel groetjes van Gitte, Max en Maggie
hetty1805

Ongelezen bericht door hetty1805 »

Hoi Aileen, ik zit hier een beetje rond te snuffelen in de bejaardensoos, wetend dat je Buddy inmiddels moet missen, maar ik vind het toch wel heel bijzonder dat je van je 9e tot je 24e van je hond hebt mogen genieten! Dat zou ik mijn kids ook graag gunnen! Hoe gaat het nu met je?

Liefs,

Aileen schreef:Hier een oudje van 14,7 jaar! Wat ben ik nog zo blij met hem!! Vreselijk het idee alleen al om hem ooit te moeten laten gaan. Hij is echt al 14 jaar mijn grootste vriend!! Ben sinds mijn 9e met hem opgegroeid. Inmiddels ben ik alweer 24.

Helaas heeft hij veel last van artrose en slappe achterhand. Bij hem valt het ook heel erg op, alleen hij nog genoeg motivatie om te willen blijven leven. Zo volgt hij mij in huis, wandelt nog graag, heeft nog veel speelmomenten.

dit zijn de recente foto's van um:

Afbeelding

Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

vroeg ik me toevalli vandaag ook af, hoe gaat het met je aileen?:)
Marian61

Ongelezen bericht door Marian61 »

Onze "ouwe" Beauty.
Hij is 12 jaar en heeft veel last van artrose. Hij kan nog een half uurtje mee wandelen, maar dan lukt het niet meer. Maar zolang hij nog bij ons is genieten we van hem.
Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

maup sukkelt weer met een blaasontsteking. Om helemaal krank van te worden, geloof dat dit de 5e keer is in 1,5 jaar :S
Marian61

Ongelezen bericht door Marian61 »

Dat is balen hoor. Heeft ze geen last van blaasstenen waardoor het vaker voor kan komen?
Plaats reactie