Nou we hebben het gevonden hoor Karin!! Tjee...daar kan je heerlijk wandelen en zwemmen zeg. Bedankt voor de goeie routebeschrijving.
Als je in de fotohoek kijkt dan kun je zien hoe Dream heeft genoten van het zwemmen.
Groetjes Jeannette
Zwemmen omgeving Sliedrecht
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Oeh als Kay zijn hotspot over is ga ik daar eens kijken, is voor ons ook maar een klein half uurtje rijden !Karin en Sam schreef:Jammer dat je het niet hebt gevonden. Als je een tomtom hebt kun je Munnikensteeg 15 intoetsen. Die brengt je dan naar de manege tegen over het BP tankstation.
Bij de rotonde voor de manege neem je de afslag rechts en gaat gelijk met de weg mee naar rechts voorbij de manege. Als je de volgende afslag links neemt ligt het natuurgebied langs de weg aan je rechterhand.
Moet nu echt lukken denk ik. Als je het nu nog niet kunt vinden wil ik wel met je afspreken. Rijd ik je er naar toe. Het is echt een hele mooie plek.
Groetjes,
Karin
Thnx voor de tip
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Nou ik ben er vandaag geweest..na wat zoeken....want ging eerst met de route beschrijving totaal de verkeerde kant op en belandde op een fietspad..
Maar eenmaal daar aangekomen..moet ik eerlijk zijn en zeggen dat het me tegen viel..de echte paden (dus niet de gras paden) zaten stukken glas in germengd, wat ik best eng vond met de pootjes...en tja..ik had me er meer bij voorgesteld....1 echt voordeel...Quincy vond maar 1 zwarte sloot!!
de rest van de sloten waren erg schoon!
Tja al met al, ik heb heerlijk gelopen, maar het is niet een gebied waar ik nog eens terug zou gaan..heb dichterbij leukere gebieden..

Tja al met al, ik heb heerlijk gelopen, maar het is niet een gebied waar ik nog eens terug zou gaan..heb dichterbij leukere gebieden..
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje