Het is een geweldig stel Toos, thnx dat we even mochten knuffelen met die kleine dondersteen, het is een geweldige leukerd en Neelix blijft een heerlijke knuffeldoos
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay schreef:Het is een geweldig stel Toos, thnx dat we even mochten knuffelen met die kleine dondersteen, het is een geweldige leukerd en Neelix blijft een heerlijke knuffeldoos
toos schreef:Sinds Bonus hier is leeft Neelix weer helemaal op. Was toch best saai de enige 4 potige te zijn in huis. Neelix daagt Bonus veel uit tot spel waar altijd gretig op wordt in gegaan om vervolgens als kleine 4 potige weer voor uren in slaap te valen. Gisteren was ook zo'n moment en deze wil ik jullie niet onthouden...
Nog twwe daagjes en dan kunnen we van die kleine (en natuurlijk ook mijn grote vriend) genieten!!!!!
toos schreef:Sinds Bonus hier is leeft Neelix weer helemaal op. Was toch best saai de enige 4 potige te zijn in huis. Neelix daagt Bonus veel uit tot spel waar altijd gretig op wordt in gegaan om vervolgens als kleine 4 potige weer voor uren in slaap te valen. Gisteren was ook zo'n moment en deze wil ik jullie niet onthouden...
Nog twwe daagjes en dan kunnen we van die kleine (en natuurlijk ook mijn grote vriend) genieten!!!!!
pas je wel op voor je tenen?
groetjes corrie en lebber van rex.
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.