We zijn er klaar voor!
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Juno
- Speurneus

Hihi, alsof dr ondergebit eruit komt ploppensbientje schreef:oh een oosters korthaardie vind ik geweldig! neem mar mee
![]()
de foto was idd toeval ja, maar hij is echt heel lelijk (vooral op groot formaat *klik*)
Groetjes, Milou
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
uitschuifkaakJuno schreef:Hihi, alsof dr ondergebit eruit komt ploppensbientje schreef:oh een oosters korthaardie vind ik geweldig! neem mar mee
![]()
de foto was idd toeval ja, maar hij is echt heel lelijk (vooral op groot formaat *klik*)
-
toscak
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
toscak
- Speurneus

Hahaha ja, mijn vriend noemde mij altijd zo... 'Ik ga even naar mijn Lumpie', toen we de katten kregen mocht hij een naam uitkiezen en ik. Dus dat werd Lumpie
. Ik moest er even aan wennen, maar nu is het onze Lumpie 
-
Pandora
- Speurneus

We hebben de drie wijzen uit het oostentoscak schreef:Wat een coole kat!! En die naam!! Geweldig![]()
Kom ik met mijn Takkie en Lumpie
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Ja, was wel leuk.kristies schreef:Pandora schreef:Neeeeej,die houd ik lekker zelf
...
Leuke dag gehad ?
Leuk huwelijk van goede vrienden, aardige mensen allemaal.
Ik ben alleen niet zo goed in van die dagen dat je de hele tijd zit en van de ene maaltijd in de andere koffietaffel en borrel rolt. Zo´n hele dag duurt me dan te lang
Mijn vriendin en ik zijn vorige maand ook officieel geregistreerd partner geworden, dat was voor mij precies goed:
´s Ochtends het officiele gedeelte met een select gezelschap van familie, de buurvrouwen als getuige en onze persoonlijke goeroe. De plechtigheid werd geleid door de moeder van een ex-leerling.
Daarna thuis lekker koffie met gebak.
's Middags nog een lunch met sandwiches en lekkere hapjes & sapjes en rond 2 uur ging iedereen weer zijn eigen weg (we hebben familie in Groningen en Brussel).
De beweeglijke types konden zich uitleven met Pandora en Ramses in tuin of park (dat deden ze dan ook) en er waren 5 katten om te kroelen en mee te spelen.
Heel ongedwongen en gezellig.
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
kristies
- Speurneus

Dat klinkt inderdaad lekker relexed.. ik houd ook niet zo van die officiele feesten. Opgeprikt netjes zitten wezen
Vrienden van ons hadden op hun trouwen een soort scouting gebouw afgehuurd in het bos. iedereen mocht komen wanneer ze wilde het hele weekeinde met wat ze wilde. Kinderen, honden mee. Je kon er voetballen, boswandelingen, picknicken etc etc.. heerlijk was dat !
maareee Gefeliciteerd nog
( en sorrie we dwalen wel erg af.. )
maareee Gefeliciteerd nog
( en sorrie we dwalen wel erg af.. )