Gus mijn 'puppenbroertje'
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

ohhww ik ben jaloers
jaren met het idee gelopen om te verhuizen naar schotland,maar to chicken om de stap te nemen
meid ik hoop dat je je woning snel verkoopt en dan heerlijk in schotland kan gaan wonen
enne wel foto`s blijven spammen dan he 
meid ik hoop dat je je woning snel verkoopt en dan heerlijk in schotland kan gaan wonen
-
Liams_Mum
- Speurneus

Natuurlijk! Ik blijf gewoon lekker verslaafd aan de forum als ik in Schotland woon haha..roef schreef:ohhww ik ben jaloersjaren met het idee gelopen om te verhuizen naar schotland,maar to chicken om de stap te nemen
![]()
meid ik hoop dat je je woning snel verkoopt en dan heerlijk in schotland kan gaan wonenenne wel foto`s blijven spammen dan he
Groetjes, Gayle & the boys

-
roef
- Speurneus

ha daar hou ik je aanLiams_Mum schreef:Natuurlijk! Ik blijf gewoon lekker verslaafd aan de forum als ik in Schotland woon haha..roef schreef:ohhww ik ben jaloersjaren met het idee gelopen om te verhuizen naar schotland,maar to chicken om de stap te nemen
![]()
meid ik hoop dat je je woning snel verkoopt en dan heerlijk in schotland kan gaan wonenenne wel foto`s blijven spammen dan he
En als jullie ooit naar Schotland komen op vakantie dan zijn jullie van harte welkom bij ons.