Artrose: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Alice van Ginkel schreef:Hoi Hendriek!! Ik ben op het laatst met Youri bij Leida Visée in Zeist geweest en zij zei dat ik het beste Glucosamine, Chondroïtine en MSM in 1 tablet kon geven en daarnaast Omega 3 en 6 visolie kapsules. Helaas heeft Youri er maar weinig van mogen innemen maar je probeert van alles, hé? Succes ermee! Hoe gaat het nu met Kira? Knuffel van Alice en Youri :engel:
Heey! Met onze Kira gaat het goed. We hebben vandaag 'vrouwen-dag'. De eerste keer zonder onze Bolus. Ze ligt momenteel lekker te ronken. Vanmiddag even om boodschappen en ja, dan zal ze ook gezellig mee gaan. Met het eten gaat het uitstekend. Ze eet lekker. 's-Avonds krijgt ze een beetje vla met Active van m'n schoonpa en dat gaat er in 1 keer in. Daarnaast het dribbelen/fietsen gaat ook goed. Kortom, niet klagen!!!

liefs, driek
Hendriek

Vandaag begonnen met Glucosamine. Ben benieuwd of ik verschil ga merken. :confused:

En verder mag ik echt niet klagen; vanavond lekker gefietst en ze was binnen no-time weer boven jan, oftewel ze heeft niet echt gehijgd!
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Toppie, meid! Blij dat alles goed gaat. Geef je haar alleen Glucosamine?
Afbeelding
Hendriek

Yep, plus de Active van m'n schoonvader. De Active krijgt ze nu een week of 2. Ben er stik tevreden over! :)
Hendriek

Tis de laatste dagen een genot, altijd wel hoor :-)), om 's-ochtends beneden te komen. Zodra ik uit bed kom is Kira lekker vrolijk. Ze dribbelt lekker mee, is lekker aan het rollebollen, heerlijk!

Wat ze de laatste dagen, en dan iedere dag een keer, doet is heel komisch. Ze legt op een plaats een balletje, gaat om een 2e balletje, kijkt er naar en gaat dan in d'r mandje liggen. Dit heeft ze nu al 3 dagen gedaan. Vreemt maar komisch! :D
GABBER

Ongelezen bericht door GABBER »

hoi Hendriek,

onze gabber heeft ook atrose, en gebruikt metacam.
Maar nu het winter wordt, denk ik dat hij meer last gaat krijgen
Kan je dat active ook in de winkel kopen??
groetjes van sylvia en gabber :)
Hendriek

Yep, Active is via de webshop te verkrijgen.

http://www.biodreamshop.nl/Details.aspx?product=91" onclick="window.open(this.href);return false;

Straks in de winter doe ik Kira d'r jasje weer lekker aan hoor. Het klinkt misschien gek maar ze loopt er stik goed mee. Alles blijft lekker warm onder d'r jasje.

Groetjes, Hendriek
Hendriek

Vandaag weer iets meegemaakt..... ; Kira was wat strammer de afgelopen dagen waarop ik eigenlijk min of meer in de stress schoot en al het denken was wat ik hier aan zou kunnen doen. :confused:

Heb die man gebeld die toen onverwachts aan het knipsen enz. ging, toen kira achter bij ons op kantoor lag, enfin om een lang verhaal kort te maken. Hij is vanmiddag langsgeweest en heeft olie voor kira achter gelaten. Olie voor d'r spieren en dan voornamelijk voor tussen d'r tenen en d'r poten.

Ben benieuwd... vanavond was ze in ieder geval zeer vrolijk en spingerig... :klasse:

Hou jullie op de hoogte!
Plaats reactie