Vandaag KNJVproef gelopen met Bieke en helaas.....

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Neeeeeeeee, nog een paar keer kort oefenen deze week. Heb vertrouwen in je hond :)
En als ze het dan toch doet zeg je met een heel verbaasd gezicht: oooooo, dat doet ze normaal noooooooit! :lol:

Dat konijn heb ik vaak gewoon in de tuin geoefend, daar konden ze niet weg. Op een kort stukje oefenen en heel enthousiast naar je toe halen (die stinkerds voelen het als je in de stress zit en dan gaan ze raar doen)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Ze rent er niet mee weg, ze gaat er alleen mee rommelen en als ik alleen ben , doet ze het niet. Er moet gewoon een andere hond en iemand die gooit, bij zijn. Ik heb een raar beest, hahahaha
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lotte »

Je zie mij inderdaad zondag. en of het daar bij mij goed zal gaan weet ik ook niet hoor. Ik heb dit seizoen heel weinig met wild geoefend. Dus ik ben benieuwd. Ook ik heb altijd erge last van zenuwen maar ik hoop dat deze nu achterwege blijven omdat ik niets verwacht.
Probeer deze week de situatie op de proef (andere hond en helper) een paar keer na te bootsen en gebruik daarbij een lange lijn. Hond vrolijk binnenhalen en uitbundig belonen als het goed gaat.

Tot zondag
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Ja, ik ga het zeker nog een keer oefenen. Morgen even een rustdagje en dinsdag oefenen.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

toch een vorm van lalalalala, zeg ik altijd, als je alleen bent durf je waarschijnlijk daar wel tegenop te treden en straal je dat ook uit, op een proef of met andere mensen durf je (onbewust) niet zo ver te gaan en ook dat straal je uit.

probeer je eens van binnen kwaad te maken, op te pompen, binnenmonds vloeken, grrrrrrrrrrr denken en zo kijken, wat gebeurt er dan op zo'n moment? heb je kans dat ze denk oeps vrouwtje is boos zal maar ff doen wat ze wil.

soms helpt het, maar als ik zo lees komen jullie er wel hoor :klasse:
al me kinders uitgevlogen
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Jammer van het konijn, maar volgende keer gaat het vast beter 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Plaats reactie