Hier ook een bench van 107 cm. Die wordt alleen s'nachts gebruikt voor Barry. Overdag gebruikt hij hem alleen om zijn kluifje daar in op te eten en hij krijgt zijn eten nog in de bench.
De rest van de dag staat hij voor de sier
hoi onze pup komt 1 dag na kerst en ik heb een bench van 76cm lang en 54 cm breed gekocht dit is alleen voor de nacht en als we weg zijn dit is alleen tot hij zinderlijk is en dan gaat de bench weg.
Het ligt er een beetje aan tot wanneer je de bench wilt gebruiken, voor een volwassen lab is ie te klein, maar als je hem alleen wilt gebruiken tot ie zinderlijk is dan is het een ander verhaal
Heel veel plezier straks met je pup!
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Sem is nu ruim 10 maanden en ik heb hem `s nachts nog steeds is de bench met de deur dicht.
Ook als we even weg moeten gaat meneer achter slot en grendel hoor.
Ik heb het laatst even uitgetest.
Moest even een pakketje naar de buren brengen, en kon mooi door het keuken raam zien wat hij uitspookte...
Ik had eerst al losse onderdelen als afstandbedieningen, oud papier etc in veiligheid gebracht.
Maar hij gaat gewoon struinen tot hij iets gevonden heeft.
Als is het maar een theedoek die hij van het aanrecht kan pikken...
Ik durf het dus echt niet aan om hem een nacht uit de bench te laten.
en als ik het deurtje open laat weet ik zeker dat hij er binnen 2 tellen uit is..
Dat is wel een hele ruime bench maar dan heeft je kanjer ook alle ruimte
Ik heb een bench van 120 staan en daar liggen ze met zijn tweeen in te slapen
Faith ligt zo en zo vaak in de bench die vind het heerlijk
Hope ligt liever op de bank als ze de kans krijgt
En ik laat hem mooi staan anders sneuvelt er nog dingen zo is mijn afstand bediening en mobiele telefoon al gesneuvelt bij proberen los telaten
dus hier bench gewoon dicht als we er niet zijn