heel veel plezier morgen en geniet er van,het gaat zooo snel die puppentijd
Nog 24 uur....
-
Sofie
-
Bowie
- Speurneus

Ik had al eens eerder de website bekeken, ik vind de pa zooo mooi en vooral zooooo'n lief hoofd hebben.Sofie schreef:Oh wat leuk! Heb je de website bekeken!
Ja ze zijn prachtig hé!
Het blonde zusje is nog beschikbaar.....Maar inderdaad het kost geld, tijd en ruimte om een tweede labje erbij te nemen.
Jaaa ze zijn echt zo snoezig en knap, zucht...
Tijdje terug zag ik ma en dacht ik een combi van die 2 levert vast iets heel moois op.
Naar aanleiding van jouw berichtje ging ik nog eens snuffelen en zie, jouw pupperd is er 1 van die 2 samen.
Tja en toen zag ik dat blonde toetje.
Maar ja, tijd heb ik wel en in huis zou 't ook wel kunnen, maar je moet ze ook alle zorg kunnen geven en dat kost nou eenmaal geld.
Maar jij mag nu bijna, bijna je puppenmeisje gaan halen!!!
Ik ben benieuwd of er nog wat van slapen komt vannacht.
-
james
-
Sofie
-
Sofie
-
AnP
- Hele grote hondenneus

-
Marcail
- Speurneus

- Contacteer:
Je krijgt een prachtig puppenkind
Mama ken ik persoonlijk, en is een juweeltje van een dame.
Papa hoop ik snel in het echt te zien.
Heel veel geluk met jullie Kyra
Mama ken ik persoonlijk, en is een juweeltje van een dame.
Papa hoop ik snel in het echt te zien.
Heel veel geluk met jullie Kyra
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
-
marit
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
Sofie
Ze is er!!!!!!
Al een poosje, van 11u vanochtend zijn we thuis. De autorit is redelijk goed verlopen, 2x gestopt voor even rond te scharrelen en een plasje, hierna viel ze telkens weer in slaap. Wat is ze flink!!
De autorit was vast eng, nog nooit in de auto gezeten, en het regende keihard, en dan die gekke ruitewissers de hele tijd zoefzoef!
Vandaag al veel buiten geweest, plasjes gemaakt en een poepje gedaan. Lekker gegeten, fijn gespeeld, veel geslapen.
Nu ligt ze weer in de bench te maffen! Het is zo'n schatje
Natuurlijk nog vol streken
Maar dat komt wel goed (of niet
) !
Ik denk dat als de bench straks toegaat, dat ze wel in paniek zal zijn. Maar dat is even hard zijn dan waarschijnlijk??
Zouden jullie ook snachts elke 2uur haar uitlaten, of 1x rond 3uur ofzo?
Liefs van ons !!
Al een poosje, van 11u vanochtend zijn we thuis. De autorit is redelijk goed verlopen, 2x gestopt voor even rond te scharrelen en een plasje, hierna viel ze telkens weer in slaap. Wat is ze flink!!
De autorit was vast eng, nog nooit in de auto gezeten, en het regende keihard, en dan die gekke ruitewissers de hele tijd zoefzoef!
Vandaag al veel buiten geweest, plasjes gemaakt en een poepje gedaan. Lekker gegeten, fijn gespeeld, veel geslapen.
Nu ligt ze weer in de bench te maffen! Het is zo'n schatje
Natuurlijk nog vol streken
Ik denk dat als de bench straks toegaat, dat ze wel in paniek zal zijn. Maar dat is even hard zijn dan waarschijnlijk??
Zouden jullie ook snachts elke 2uur haar uitlaten, of 1x rond 3uur ofzo?
Liefs van ons !!
-
sharon66057
- Speurneus

Wat fijn dat het allemaal al zo goed gaat!
Wat betreft de bench, die zou ik zelf nog niet dicht doen de eerste dagen ik zou haar eerst even lekker laten wennen in de bench, ze moet het als een veilig plekje gaan zien, je hebt kans als je het deurtje nu al dicht doet dat ze erg gaat piepen.
(die fout heb ik in het begin ook gemaakt
)
Gewoon de eerste dagen als ze eten of lekkers krijgt allemaal in de bench geven, en haar er gewoon even in laten liggen met het deurtje open.
Dan kan je het langzaam opbouwen, even deurtje dicht word ze wakker deurtje snel weer open...
Er staat op het forum ook een stukje over benchtraining, misschien heb je er wat aan
Snacht zou ik het even aankijken, als je haar bv om 24.00 voor het laatst uitlaat zou ik de wekken gewoon rond 3.00 zetten en daarna weer om 6.00 of 7.00 uur, maar dit wisseld per hondje hoe vaak ze er uit moeten met Noah had ik de mazzel dat hij de nachten doorsliep
Suc6 ermee
Wat betreft de bench, die zou ik zelf nog niet dicht doen de eerste dagen ik zou haar eerst even lekker laten wennen in de bench, ze moet het als een veilig plekje gaan zien, je hebt kans als je het deurtje nu al dicht doet dat ze erg gaat piepen.
(die fout heb ik in het begin ook gemaakt
Gewoon de eerste dagen als ze eten of lekkers krijgt allemaal in de bench geven, en haar er gewoon even in laten liggen met het deurtje open.
Dan kan je het langzaam opbouwen, even deurtje dicht word ze wakker deurtje snel weer open...
Er staat op het forum ook een stukje over benchtraining, misschien heb je er wat aan
Snacht zou ik het even aankijken, als je haar bv om 24.00 voor het laatst uitlaat zou ik de wekken gewoon rond 3.00 zetten en daarna weer om 6.00 of 7.00 uur, maar dit wisseld per hondje hoe vaak ze er uit moeten met Noah had ik de mazzel dat hij de nachten doorsliep
Suc6 ermee