Ik ben vanochtend 'gewoon' gaan wandelen met Yara. Weliswaar het overbekende rondje voor haar, maar ik dacht als ik thuis ga zitten en niet in beweging blijf, dan ben ik straks zo stijf als een hout.
Yara luisterde goed tijdens het wandelen! Zou ze denken 'Ik heb nog wat goed te maken'
Ook ik was blij dat ik was gaan wandelen, maar de spierpijn zit er nog steeds.
Allen bedankt voor jullie medeleven!
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Hoe voel je je nu meissie, hopenlijk weer wat beter?
Het zijn schatten onze labberds maar soms
knuffels van ons
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
dat is minder dinie, hopelijk snel van de spierpijn af. ik sta zelf altijd lichtelijk neurotisch om me heen te kijken waar mijn tankie is ben ook al eens onderuit gevlogen.
Oei Dinie dat kan hard aankomen Janus heeft mij op Ameland op het strand omver gelopen dreunde ook helemaal door mijn hoofd. Hoop dat je niet te lang last houdt van je noodlanding
Als ik mijn gemak hou gaat het redelijk!
Het is hetzelfde als bij onze labjes als ze zich eens misstapt hebben en mank lopen, rechtlijnige bewegingen en niet lekker onderuitgezakt op de bank hangen. verder niet teveel auto rijden en zeker niet teveel 'drempels' overgaan.
Ben vandaag 'gewoon' gaan werken, maar heb niet veel meer gedaan dan administratieve werkzaamheden.
Er waren veel cliënten naar huis, surprise-avond bij ouders, dus dat kwam mooi uit.
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Nino&Toosje schreef:Nou Dinie, dan heb je nog geluk gehad. Had erger af kunnen lopen.
Ik hoop dat je nu, een uren later niet alsnog veel last hebt gekregen.
Sterkte !!
Jij dacht zeker aan je 'strandavontuur'. Of was dat niet op het strand waar je zo 'lekker' onderuit ging?
Vanochtend een afspraak gemaakt bij De Chiropractor, omdat het me niet lekker zat.
Kon vanmiddag al komen en hij zei dat ik een (lichte) whiplash heb opgelopen. Morgen terugkomen voor de volgende 'kraak'. Hij adviseerde om het rustig aan te doen en zeker niets te forceren.
Getver dan mag je het zeker wel een beetje rustig aan doen! Goed dat je gegaan bent, doorlopen was dan in dit geval niet verstandig geweest.............
Saskia.Bernadette schreef: Getver dan mag je het zeker wel een beetje rustig aan doen! Goed dat je gegaan bent, doorlopen was dan in dit geval niet verstandig geweest.............
Voelt het na het kraken al wat beter?
Meteen na het kraken, is het net of dat het erger geworden is. Dit is een normale reactie van het lichaam. Even later voelt het iets beter. Het duurt meestal een paar behandelingen voordat het weer in orde is, vandaar dat ik morgen terug moet komen. Kan goed zijn dat ik deze week nog 1à2 behandelingen meer krijg. Daarna ga ik weer door met mijn oude vertrouwde 'onderhoudsdosis' 1x in de 6 - 8 weken.