esther-sarah schreef:Echt een grote meid dus!! Knap hoor! En straks de heren van je lijf af proberen te houden...
Vind de banketstaaf een goed alternatief voor moorkoppen, alhoewel...?
Wij helpen haar de heren van zich af te houden hoor. Want al is ze een grote meid, nog geen 9 maanden is toch te jong voor een (ongepland) nest
Wij willen helemaal geen nest van Lina. Dat laten we over aan de fokkers die er verstand van hebben.
roef schreef:gefeliciteerd hoor,en worden er tegenwoordig nog moorkoppen gegeten om het heugelijke feit te vieren?? ik lees dat hier eigenlijk niet meer,maar mischien gebeurd het nog wel
Op moorkoppen zit chocolade dus dat lijkt me voor Lina niet zo geschikt. Zij heeft een kluifje gehad. En wij een stukje banketstaaf.
ik snap ook wel dat hondjes geen chocolade mogen en een moorkop zowiezo ook niet,maar ik had begrepen dat de baasjes zich trakteerden op een moorkop als hun meiske een dame geworden was .
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
roef schreef:gefeliciteerd hoor,en worden er tegenwoordig nog moorkoppen gegeten om het heugelijke feit te vieren?? ik lees dat hier eigenlijk niet meer,maar mischien gebeurd het nog wel
Op moorkoppen zit chocolade dus dat lijkt me voor Lina niet zo geschikt. Zij heeft een kluifje gehad. En wij een stukje banketstaaf.
ik snap ook wel dat hondjes geen chocolade mogen en een moorkop zowiezo ook niet,maar ik had begrepen dat de baasjes zich trakteerden op een moorkop als hun meiske een dame geworden was .
Nino&Toosje schreef:Ik zal Nino maar even hier houden, die is helemaal waus van ladygirls.
En Nulay begint langzamerhand ook te ontdekken dat er ook hondjes zonder ballen rondlopen.
Ja drie weken wegblijven Dorette Daarna is ze weer zichzelf hoor.
Zij heeft volgens mij nu nog geen intresse in de heren. Dat komt pas over een dag of 10 denk ik.
Pandora heeft nooit interesse gehad in de heren, die moest er allemaal niks van hebben
De heren waren wel heel geinteresseerd in haar, dat wel.
Ze is inmiddels gesteriliseerd, dus ze kan ook niet meer, maar heren met teveel interesse moeten uitkijken. Ramses heeft toen hij jonger was twee keer een poging gewaagd maar ik denk niet dat hij het een derde keer zal proberen
Jullie gefeliciteerd met de grote dame!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!